1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידאו)

היי שלי, אני ובן זוגי ביחד כבר חמש שנים. לאחרונה החלטנו להתנסות בחוויה מינית חדשה ולצרף בחורה נוספת למיטה. מה צריך לדעת וממה להיזהר? מה ההמלצות שלך לפעם ראשונה מוצלחת? תודה, סיגל.
היי סיגל,
ד"ר ג׳סטין למילר, חוקר בתחום המיניות, חשף במחקרו על פנטזיות מיניות כי שלישייה היא הפנטזיה הכי נפוצה בקרב גברים. כמובן שגם נשים בוחרות להתנסות בחוויה זו כדי לפלפל את חיי המין עם בן או בת זוגן, אבל חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון כדי למנוע בעיות זוגיות בהמשך הדרך. ראשית, יש לזכור כי סקס בשלישייה נראה לגמרי אחרת בדמיון או בפנטזיה עבור כל אחד מאתנו. מעבר לכך, לגברים ולנשים יש העדפות שונות בנוגע לכך.
במחקר קנדי שנעשה בקרב מבוגרים הטרוסקסואליים בגילאי העשרים ופורסם בארכיון להתנהגות מינית בנושא סקס, נמצא כי ברוב המקרים שני המגדרים העדיפו להתנסות בשלישייה עם עוד בחורה, אך הגישה של הגברים והנשים כלפי האדם השלישי הייתה שונה. כך, בעוד שהגברים היו פתוחים יותר לרעיון שהצלע השלישית תהיה חברה או מכרה מהסביבה שלהם, לנשים לא היה חשוב כלל אם זה יקרה עם מישהי שהן מכירות או עם אישה זרה.
זו גם הדרך הנכונה להתחיל. כלומר, קודם כל לפתוח בשיחה פתוחה וכנה לגבי בחירת הצלע השלישית וזהותה. בנוסף, וכדי שהחוויה תהיה טובה, חשוב גם לדבר ביניכם על הגבולות שלכם. גבולות אלו צריכים לכלול מה מותר ומה אסור לגבי אקטים מיניים שונים כמו נשיקות צרפתיות, סקס עם חדירה, מין וגינלי או אוראלי, וגם באילו אמצעי מניעה תשתמשו, או מה עושים אם אחד מכם הגיע לאורגזמה והשני לא.

שלי ורוד מציגה: כך תעשו שלישייה
(צילום: שחר גולדשטיין, עריכה: בן שכטר, הפקה: מיכאלה חזני, עריכת תוכן: לורי שטטמאור)

חשוב גם להתייחס לרגע שאחרי. למשל, האם לאחד מכם מותר ליצור קשר עם אותה צלע שלישית בתום המפגש המשולש? לא מעט פעמים אני שומעת כי אחד מבני הזוג שמר על קשר בתום המפגש, ושזה פגע מאוד בזוגיות ובאמון. זו גם הסיבה שעדיף לדעתי להימנע מלעשות שלישייה עם חברים קרובים.
לאחר שדיברתם על הגבולות, נשאר לכם להחליט על מילת ביטחון. מילה זו מיועדת להיאמר בזמן האקט כשרוצים להפסיק אותו, ובמקרה זה חובה לכבד את המילה שנבחרה ולעצור. חשוב רק לזכור שזו צריכה להיות מילה שלא קשורה לסקס. למשל, "קואלה".

איך מתחילים?

בערב כיפי בבית. אפשר לחזור למשחקי הנעורים שלנו כמו "אמת או חובה", או ללכת על משחקי קלפים למבוגרים שנותנים לכם מטלות סקסיות ועוזרים לחמם את האווירה. והכי חשוב, אם אתם שותים - הימנעו מלהשתכר! טיפ זה חשוב אתם רוצים לקום בבוקר בידיעה שהכל נעשה בהסכמה מלאה.
תוך כדי המשחקים העניינים יתחממו, נשיקות, מגע וליטופים יחלו, וחשוב שתקפידו לשמור על איזון בין הכוחות, כדי שאף אחד מכם לא ימצא עצמו מביט על הסיטואציה מבחוץ - מצב שבהחלט יכול להוביל לתחושות של קנאה או כעס, ולהרוס את החוויה. מאחר ששלישייה מבחינה מספרית היא אף פעם לא מאוזנת, מדובר במצב שכיח שבהחלט יכול לקרות. והיה אם מצאתם עצמכם ברגע לא נעים שכזה, החזירו את תשומת הלב אל בן או בת הזוג שלכם. תקשורת ומגע הם המפתח פה.
ברגע שהמשחק המקדים הופך לסקס עם חדירה, עבור חלק מכם זה יהיה שלב מאוד ארוטי, אבל עבור אחרים זוהי עלולה להיות נקודת תורפה, כי לרגע זה יש משמעות מאוד אינטימית עבור רבות ורבים. נסו להישאר באווירה המינית, וזכרו שהאירוע הינו חד-פעמי, ואם אתם לא עומדים בזה – "קואלה!"
לסיום, זכרו שסוד ההצלחה הוא לא להתמקד באדם אחד יותר מהשני לאורך זמן. זה דורש מודעות לסביבה ותשומת לב, אבל זה לא קשה לביצוע. לאורך כל החוויה תדאגו לאשר לבן או בת הזוג שלכם שאתם נמשכים אליהם מאוד על ידי מגע ונשיקות צרפתיות. והכי חשוב, היו נוכחים ברגע כדי לאפשר לעצמכם להיסחף עם הסיטואציה וליהנות מהחוויה המינית.
תיהנו!

שלי ורוד היא יועצת מינית וזוגית