צפו: איך להעצים את החשק בעזרים חיצוניים

היי שלי, האם יש דרכים טבעיות להגברת החשק המיני לנשים? למשל, תוספי תזונה ששווה לי לקחת ויעוררו אותי, או פתרון אחר שיעזור לי?
נשים רבות תוהות האם יש מאכלים, תוספים, תרופות טבעיות או צמחי מרפא שיכולים להעלות את החשק המיני שלהן. כמובן שקיימים בשוק שלל תוספים, אך מניסיוני, אף אחד מהפתרונות האלה לא באמת יעיל. מה כן יעזור פה? להבין מה זה בכלל חשק מיני ומה מפעיל את המנגנון הזה. מוכנות?
אז ככה: הצעד הראשון מתחיל בהבנה שלמחשבות שלכן יש כוח ויכולת לעורר את החשק. אני מדברת כמובן על מחשבות מיניות ופנטזיות. זה אולי נשמע פשוט, אך פעמים רבות נשים אומרות לי בקליניקה שאין להן מחשבות כאלו ושהן לא מפנטזות.
אז קודם כל, אני לא מצפה שכל היום תחשבו על סקס, אבל אני רוצה לציין שהדגש שלי הוא על לאפשר לעצמכן לחשוב באופן מיני. אמרתי "לאפשר", כי בניגוד לגברים שבמהלך חייהם מקבלים חיזוקים חיוביים לגבי המיניות שלהם, נשים מוצפות לרוב במסרים סותרים לגבי מיניות, שמונעים מרבות מהן ליהנות מגישה בריאה כלפי הנושא הזה.

1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידיאו)

ההמלצה הראשונה שלי היא להאזין לפודקאסטים שמחנכים למיניות בריאה. למידה על מיניות פותחת בפנינו את היכולת להעשיר את העולם המיני שלנו, להרגיש יותר בנוח עם הנושא, וגורמת לנו בהכרח להקדיש יותר זמן למחשבות על מיניות.
ההמלצה השנייה שלי היא להתחיל להאזין לפודקאסטים ארוטיים או לצלול לספרות ארוטית. שתי הדרכים הללו יכולות לעזור לנשים להגביר את החשק המיני, מכיוון שהחשק שלנו מאוד מושפע מהיכולת לדמיין. בכלל, כשנחשפות לסיפורים ארוטיים הדמיון המיני מתחיל לעבוד. לא סתם "חמישים גוונים של אפור" נמכר במיליוני עותקים ברחבי לעולם. ומי שפחות בעניין של קריאה, יכולה כמובן לפתוח נטפליקס ולהתרפק על סדרה סקסית כמו סקס/לייף למשל.
עכשיו, אחרי שהבנתן שהמנוע של החשק המיני והתשוקה טמון ביכולת לחשוב מחשבות מיניות או לדמיין ולפנטז על משהו שמעורר אתכן, כדאי ללמוד איך הגוף שלכן מגיב כשהוא מעורר. זה אומר לחקור איזה מגע נעים לכן או מעורר אתכן יותר, היכן בגוף, וכמובן על ידי מי.
ההמלצה האחרונה שלי היא לתרגל מדיטציה מינית, למשל דרך אפליקציית Ferly שמלמדת איך להכיר את הגוף שלנו בעזרת תרגילים מובנים, ועוזרת לתרגל נוכחות ברגע והתחברות למגע, דבר שעוזר כמובן להגביר את החשק וההנאה במיטה.
במהלך העוררות המינית, זרימת הדם מתגברת לכל חלקי הגוף וגם לאיברי המין. זה גם השלב שבו המגע הופך למעורר הרבה יותר, מה שאומר שלפעמים ממש מומלץ לקחת את הזמן, להתענג עליו, לאפשר לעצמכן להיות ברגע ופשוט ליהנות.
בהצלחה!