צפו: שלי ורוד על שפיכה נשית
(צילום: ירון ברנר, עריכת וידיאו: גיא פוקס)

היי שלי, התחלתי לצאת עם בחור שסיפר לי שחברתו הקודמת הייתה משפריצה. אני לא מכירה אף אישה שעושה את זה, ונתקלתי בשפיכה נשית רק בסרטי הפורנו. האם קיימת בכלל שפיכה נשית או שזה מיתוס?
לאחרונה קיבלתי אין ספור שאלות בנושא שפיכה נשית. כאשר נושא זה עולה בקליניקה, אני בדרך כלל מקבלת תיאור שנילקח מסרט פורנוגרפי המתאר אישה ברגעי השיא שלה, כאשר נוזלים יוצאים מאיבר מינה באופן המדמה גייזר או מזרקה. אני בהחלט מבינה את הסקרנות שיש לגברים ולנשים לגבי התופעה הזאת, ולכן בבלוג זה אסביר מהי שפיכה נשית, האם כל אישה יכולה להגיע אליה, ומהן ההשלכות שלה על מיניות האישה. זה הזמן לעשות סדר בנושא.
ראשית, המושג 'שפיכה' מתאר את תהליך שחרור הזרע מהפין שבדרך כלל מתרחש במהלך האורגזמה הגברית, אך גם פעמים רבות עוד לפניה דרך טפטופים קלים שמתרחשים במהלך המגע המיני. לפי ד"ר ליאורה אברמוב, גניקולוגית מומחית ברפואת מין, שפיכה נשית, בניגוד לשפיכה הזכרית, מתייחסת לשחרורו של נוזל השונה מנוזל סיכוך הנרתיק, והיא מתרחשת לפני האורגזמה או במהלכה. ד"ר אברמוב מדגישה כי שפיכה נשית אינה תופעה נפוצה, והיא מתרחשת כאשר נוזלים שמקורם בבלוטות סקין משתחררים החוצה. בלוטות הסקין נמצאות לפני שלפוחית השתן וליד השופכה.
חשוב לציין כי נשים שהגיעו לשפיכה נשית דיווחו על תחושות לא נעימות שהתעוררו בהן בעקבות שחרור הנוזלים, בדרך כלל מאחר שהן היו משוכנעות שמדובר בדליפת שתן, דבר שהוביל לתחושה של מבוכה במקום הנאה, אולם מחקרים מראים כי לנוזל שמשתחרר אין ריח ואין טעם של שתן, ועל כן הוא נבדל ממנו.
מקור המבוכה והבלבול נובע לא רק מהמחשבה כי מדובר בשתן, אלא גם מכמות הנוזלים שיכולים להשתחרר במהלך השפיכה הנשית. במחקר שנערך בנושא הסיקו כי כמות השפיכה המשתחררת יכולה לנוע בין 0.3 מ"ל ליותר מ-150 מ"ל - שזה יותר מחצי כוס!

1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידיאו)

אני מודעת לעובדה כי יש אין ספור טכניקות ברשת שמטרתן לעזור לנשים להגיע לשפיכה הנשית, או יותר נכון, לעודד את הנשים להגיע למצב שבו הן משחררות הרבה יותר נוזלים במהלך הסקס, ולכן שאלתי את ד"ר ליאורה אברמוב, גניקולוגית מומחית ברפואת מין, האם זה באמת כישור שניתן לתרגול?
ד"ר אברמוב הסבירה שגירוי של הקיר הקדמי של הנרתיק ולחץ על השופכה, מה שנקרא נקודת הג'י, בהחלט יכול לעורר יותר את השפרצת הנוזלים, אך היא מוסיפה כי לדעתה בסופו של דבר, הכול תלוי באנטומיה של האישה.
תנו לי להסביר לכן רגע מה זה אומר: כדי לזהות את נקודת הג'י שלכן, ניתן להחדיר שתי אצבעות לכיוון הפופיק, כאשר אתן מסמנות תנועה של "בואי הנה". באופן זה תצליחו לגעת בנקודת הג'י עם כריות האצבעות שלכן. שימו לב שהנקודה היא לא באמת נקודה, אלא יותר אזור בעל תחושה ספוגית. מגע באזור זה יכול להיות מאוד מענג ומעבר לכך, הוא מוביל לשחרור של נוזלים.
דרך נוספת לדעת שנגעתן באזור זה היא כשבעת המגע תרגישו תחושת לחץ קטנה על שלפוחית השתן. עם זאת, גם אם נגעת בה וחשת גירוי מעצים, כדאי לדעת כי זה עדין לא אומר שהגירוי יוביל להשפרצה. לעיתים זה מוביל פשוט לתחושת רטיבות יותר גדולה באיבר המין.
לסיום, חשוב לי לומר כי הגוף של כל אחת מאיתנו מגיב למגע מיני ועוררות מינית באופן שונה. חלק אולי חוות יציאה קטנה או גדולה של נוזלים, ואחרות לא יחושו בכך. חשוב לנסות לגלות מה מעורר יותר ומה מסב לנו הנאה, אך בבקשה אל תנסו למדוד את ההנאה שלכן על פי הביצועים. פשוט תיהנו מהמגע ותזכרו שהנאה מינית קשורה קודם כל ליכולת להיות נוכחת ברגע, והיא לעולם לא ממוקדת תוצאה.
בהצלחה!