בכפר הצרפתי קאפ ד'אגד צו האופנה הוא הגוף שנולדתם איתו. זה אומר שמרגע שאתם מגיעים לכפר, אתם יכולים לנשק לשלום את הבגדים, כי הם לא מעניינים אף אחד שם.
מדובר בכפר צרפתי יפה, שנמצא על הים בחלקה הדרומי של צרפת. כבר עם ההגעה לחוף הים, ניתן לראות אנשים מכל הגילאים, מראות וסוגים, מתהלכים בו ללא בגדים. גם בתחומי הכפר כולם מתהלכים ערומים, וזה קורה כמעט בכל שעות היממה. בסופר מתהלכים עירומים עם המצרכים ביד, בבתי הקפה יושבים זוגות ערומים, שותים קפה או אוכלים בגט. בערב שיורד רק לקראת עשר בלילה, הנשים לובשות בגדים סקסיים וחושפניים, והגברים מתלבשים עם מעט לבוש, חלקם ערומים עם תכשיטים על איבר המין.
כבר שנים שאנחנו שומעים על המקום פורץ הדרך הזה מחברים שלנו, שהולכים וחוזרים אליו שנה אחר שנה. "תלכו", הם אמרו לנו כבר מאתיים פעמים. "אתם לא יודעים מה אתם מפסידים". בפרץ של ספונטניות, החלטנו שהפעם נקשיב לחברים, וננסה.
1 צפייה בגלריה
רוני וניצן ארז
רוני וניצן ארז
רוני וניצן ארז
(צילום: סלפי)
כזוג, אנחנו תופסים את המיניות בינינו בתור הדבר החשוב ביותר במערכת היחסים הזוגית שלנו. בשביל להחזיק את התפיסה הזאת במשך 28 שנותינו יחד, השתדלנו תמיד להעניק הרבה מקום, כבוד וחופש למיניות ולכל מה שמסביבה. יחד עם זאת, אנחנו בהחלט לא סווינגרים. מעולם לא רצינו, כיוונו או חיפשנו את זה. זאת לא דרכנו. כמובן שאין לנו שום בעיה עם זוגות אחרים שחיים בצורה הזאת. הרצון שלנו הוא בחופש מיני משותף. חופש להיות עם אחרים - זה לא מה שאנחנו מחפשים. אנחנו מונוגמים ונפלא לנו ככה.
עכשיו קחו את הקונספט של להסתובב ללא בגדים, ותחברו אותו עם הקונספט הסווינגרי, ופה מתחילה החגיגה. מסתבר שקאפ ד'אגד מושך אליו זוגות סווינגרים מכל רחבי אירופה, כולם מגיעים אליו על מנת להכיר זוגות אחרים באותו הראש, ולהתחבר עמם.
באחד הלילות התקיימה מסיבה בבריכה של המלון שלנו. התקבצו שם בין 300 ל-400 אנשים ערומים. מה קרה שם? תדמיינו, ואז עוד קצת. איך אמר לנו אחד החברים, שכבר נסע מספר פעמים למקום עם בת זוגו? "זאת אולימפיאדה של סקס. אני משתתף בכמה מקצועות, אבל המרתון הכי מעניין אותי".
מהר מאוד גילינו שבלילות זוגות שמטיילים בכפר, עוברים להם ממסיבה למסיבה. ערב אחד הלכנו למסיבת בריכה שכללה גם הרבה מאוד קצף. עמדנו מספר שניות בתוך הקצף, כשמסבבנו עמדו זוגות נוספים. לרגע הורדנו את המבט מהמתרחש, כדי להיות עם עצמנו, אך משהחזרנו את המבט, גילינו פתאום שלושה זוגות בצד אחד שהיו עסוקים להם בסצנה סוערת, ומהצד השני עוד שני זוגות שעסקו באותו עניין. הכול קרה כל כך מהר. במועדון אחר מצאנו סאונה, ג'קוזי ועוד מתחם עם מזרונים. כבר הבנתם מה עושים שם בכל אחד מהחדרים.
אתם בטח שואלים את עצמכם לגבי ההתנהגות הכללית של האנשים בכזה מקום, ומה שיפה הוא שמעולם לא הרגשנו בטוחים כמו במקום הזה. אף אחד לא שלח יד, אף אחד לא עושה שום דבר שלא רצינו, ואף אחד אפילו לא התעכב עליי או על רוני במבט. הרי יש כל כך הרבה שכן מחזירות מבט, אז למה להתעכב על מי שלא? זה לא מקום שאנחנו "ממליצים" להגיע אליו, אבל אם אתם בקטע, זה לגמרי המקום בשבילכם.