שתף קטע נבחר

"תבדקו למה אתם רוצים מולטי אורגזמה"

נימו הוא מורה לטנטרה-יוגה שעוזר לגברים ונשים להתמודד עם קשיים מיניים. בשיחה עם ynet הוא טוען שאין הבדל בין האורגזמה הנשית לגברית, מסביר מה מושך גברים ללימודי טנטרה ומכריז: "טנטרה היא החיבור הקוסמי בין דוקטור ג'קיל למיסטר הייד. שניהם קיימים אצל כולנו, השאלה היא אם אנחנו מתעלמים מהם או מחליטים לעבוד ביחד איתם"

"הסיבה שנשים רבות מתקשות להגיע לאורגזמה היא אותה סיבה שבגללה לגברים יש קשיים כאלה או אחרים בסקס. האורגזמה היא אותה אורגזמה והבעיות בסקס הן אותן הבעיות בדיוק". אחרי שנים בהן העולם המדעי עוסק בלהוכיח עד כמה גברים ונשים שונים האחד מהשנייה, לא היינו מצפים לשמוע שגברים ונשים עובדים באופן דומה, אבל זו הטענה של נימו, מורה לטנטרה-יוגה שעוזר לגברים ונשים להתמודד עם קשיים מיניים. נימו סבור כי קשיים מיניים משקפים בעיה רגשית עמוקה יותר שיושבת מתחת לפני השטח, ולא מקבלת מספיק יחס או ייצוג בשיח המיני של ימינו.

זוג שוכב יחד במיטה (צילום: Shutterstock)
סקס. "גברים רוצים לחוות הראה רוחנית ולהתחבר לחלק הנשי שבתוכם"(צילום: Shutterstock)
 

הטאואיסטיים הסינים ולאחר מכן אנשי הטנטרה הבינו כי העייפות וחוסר האנרגיה שחש הגבר לאחר הגמירה - מקורן באובדן האנרגיות שמתחולל בגופו לאחר פליטת הזרע. בניסיונם למצוא פיתרון לבעיה הם הבינו שהמטרה העיקרית היא השגת אורגזמה גברית כשהיא יבשה משפיכה. כיום, יותר ויותר גברים לומדים ומתרגלים טנטרה מתוך רצון להגיע להנאה מקסימלית ביחסי המין שהם מקיימים. גברים טנטריים מנוסים בדרך כלל טוענים שהם מולטי-אורגזמיים, וגם נימו בעצמו תרגל במשך שנים סקס טנטרי מהסוג הזה. מתוך הלמידה העצמית שלו והחוויות השונות שעבר במהלך הדרך, הוא הפך למדריך שמלמד גברים ונשים כיצד לחיות חיים טנטרים דרך תרגול יוגה-טנטרה למתקדמים.

 

האורגזמה הראשונה שלי: נשים משתפות

המדריך המלא: כך תעשו לכם מין טנטרי בבית

 

להתקרב לחוויה המינית הנשית

"גברים רוצים ללמוד טנטרה כי הם רוצים לזיין למשך יותר זמן, או לזיין יותר טוב את בת הזוג שלהם, אבל בפועל מה שהם באמת רוצים זה לחוות הארה רוחנית", מסביר נימו. "הם לא יודעים את זה, אבל הם בעצם רוצים להתקרב יותר לחוויה המינית הנשית ובכלל לחלק הנשי שבתוכם, חלק שהם רוב הזמן מנותקים ממנו בגלל כל מיני סיפורים שהיו להם עם אימא שלהם בילדות".

נימו (צילום: אוסף פרטי)
נימו. למד לחיות חיים טנטרים דרך תרגול יוגה-טנטרה(צילום: אוסף פרטי)
 

כשחושבים על קשיים שגברים חווים בסקס, עולות כמה סיטואציות אפשריות: גבר שמתקשה לשמור על זקפה, גבר שמגיע לאורגזמה תוך דקות ספורות וגבר שמתקשה להגיע לאורגזמה בסקס או כלל אינו מגיע אליה. כשאני שואלת את נימו כיצד טנטרה יכולה לרפא בעיות שקשורות במין, הוא ממהר להסביר שסקס זה לא משהו שאנחנו עושים עם הגוף בלבד. "כשאנחנו עושים סקס", הוא אומר, "כל ההוויה שלנו לוקחת חלק - הזיכרונות, החוויות, הרגשות המודחקים שלנו וכל אותם הרצונות שמעולם לא מימשנו. לכן, אם לגברים יש בעיות פיזיולוגיות בסקס, זה בדרך כלל יושב אצלם על משהו רגשי עמוק יותר".

 

"הדרך שלי לעזור להם לפתור את הבעיה היא ללמד אותם להיכנס פנימה לתוך עצמם, ולא לצאת החוצה לתרופות או טיפולים חיצוניים. אצל נשים, למשל, חסימות רגשיות יוצרות חוסר יכולת להגיע לאורגזמה, ואצל גברים אותן חסימות רגשיות יוצרות תקלות פיזיולוגיות כמו חוסר זקפה או חוסר חשק. אני אגיד עוד משהו - כל הבעיות של נשים בסקס מקבילות לבעיות שיש לגברים בסקס, ובכלל לבעיות שיש לאנשים בתוך מערכות היחסים שלהם. הכול קשור בסופו של דבר לתקשורת עם הפרטנר ולתקשורת שלנו עם עצמנו".

 

 

נימו (49), חי לבד כמו "נזיר טנטרי" להגדרתו, וכמעט ולא עושה יותר סקס. בימים אלו הוא מתרכז בלהדריך וללמד טנטרה-יוגה, שילוב בין תרגול טנטרי עם נשימות ועבודה עם האנרגיה המינית, ובין תרגול יוגה בשילוב עם מדיטציה. העבודה שהוא עושה עם אנשים נועדה לחבר אותם חזרה פנימה לילד הקטן ששוכן בתוכם, כשהמטרה הרחבה היא לחוות את החיים האלה ממקום של עונג במקום סבל. נימו עוסק בטנטרה וביוגה כבר מעל 17 שנה, במהלכן הדריך סדנאות יוגה-טנטרה בפסטיבלים רבים בישראל, ועבר דרך רוחנית ומעמיקה עד למקום שבו הוא נמצא היום.

 

איך מיניות יכולה לרפא בעיות?

"מיניות היא גרסה קטנה של המציאות, אבל גם בסקס אנחנו מתקשים לתקשר. בכל אחד מאיתנו יש הרבה מאוד כאב, ואנחנו מחפשים לרפא את הכאב הזה דרך החיבור שלנו לאחרים, במקום לרפא אותו על ידי כניסה פנימה לתוך עצמנו. בגלל זה הרבה פעמים אנשים מוצאים את עצמם ברומנים מחוץ לזוגיות. יש להם כמיהה לחוות שוב את המקום הרך, התמים והאוהב בלי כל הסיפור המסובך שמסביב. אז אולי הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לקוראים הוא להבין שהמקום התמים, הרך והאוהב הזה קיים כבר עכשיו בתוכנו. כרגע אנשים מתרכזים בלחפש אותו בחוץ, ולכן תמיד יש אכזבה ותחושה שאתה לא מספיק טוב. עלינו להבין שהמסע בחוץ הוא בסוף מסע פנימה, ושעלינו למצוא את השלם והשקט בתוכנו".

 

מה מבחין מיניות גברית ממיניות נשית?

"אני יכול לומר שאין באמת הבדל בין האורגזמה הנשית לאורגזמה הגברית. נשים גם ככה לרוב חוות אורגזמה דגדגנית שהיא גברית לגמרי, אז ללמד גבר להיות רב-אורגזמי זה מאוד דומה ללמד אישה להיות מולטי-אורגזמית. כמו שנשים לומדות לפתוח חסימות רגשיות ולהיות יותר נוכחות בחוויה המינית שלהן, כך גם גברים. זה כאילו אותו סרט פורנו, רק שכל אחד משחק תפקיד אחר. הוא משחק בסרט שלה והיא בשלו".

המסע שלנו בסוף הוא מסע פנימה (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
המסע שלנו בסוף הוא מסע פנימה(צילום: Shutterstock)
 

ובכל זאת, איך נוכל ללמד את מי שקורא את הכתבה הזו להיות מולטי-אורגזמי?

"אי אפשר ללמוד להיות מולטי-אורגזמי דרך כתבה. מדובר בתרגול של יוגה, תרגילי נשימות ועבודה פנימית עמוקה. כן אפשר לנסות להבין למה אתה רוצה בכלל להיות מולטי-אורגזמי. במיניות שלך חוסר סיפוק משקף חוסר סיפוק ברגש, חוסר סיפוק מהחיים שלך. אז במקום להדחיק את זה, אני מלמד גברים להביא את זה דווקא לפוקוס כדי שהם יבינו שהמטרה להיות מולטי-אורגזמי היא רק עוד דרך לשאוף לגדילה עצמית למקום מסופק ושלם".

 

"בשיעורים שאני מעביר אני מלמד גברים (וגם נשים) לעבוד עם הגוף דרך נשימות וכיווצים. אני מלמד את החיבורים של כל זה לרגש ולריפוי הרגשי שקשור בזה, אבל לא מדובר בטכניקות שאפשר להעביר בכתבה. זה כמו לצאת למסע ארוך שמתחיל באיבר המין ונגמר בכתר שהוא קודקוד הראש. גם אצלי המסע לחקירה פנימית התחיל באיבר המין, וכך גם אצל כל תלמידיי".

 

"זה מתחיל שם, כי כולנו מדחיקים המון פנטזיות ורצונות מיניים, כי מדובר בנושא שלא מדברים עליו ולכן מאוד מודחק חברתית. אני עוזר למי שבא לעבוד איתי להבין מה הוא רוצה ומחפש, מתוך הידיעה שמה שיש להם באיבר המין הוא רק השתקפות של תת המודע, של הצד השני שלך".

 

"גברים כרגע מדחיקים, מדחיקים, מדחיקים ואז משפריצים הכול החוצה כמו באיזה חלום רטוב, חסר שליטה או חיבור. ממש כאילו יש בתוכנו שתי דמויות - דוקטור ג'קיל ומיסטר הייד. אני בסך הכול מלמד אנשים להפסיק להסתיר את מיסטר הייד, ולתת לדוקטור ג'קיל לעקוב אחריו ולעבוד איתו ביחד במקום נגדו. טנטרה, למעשה, היא החיבור הקוסמי בין דוקטור ג'קיל למיסטר הייד. שניהם קיימים אצל כולנו, השאלה אם אנחנו מתעלמים מהם או מחליטים לעבוד ביחד איתם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
טנטרה - המטרה היא להשיג אורגזמה יבשה משפיכה
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים