2 צפייה בגלריה
אישה סקסית אילוסטרציה
אישה סקסית אילוסטרציה
אישה סקסית אילוסטרציה
(צילום: Shutterstock)

"מה את מצחקקת שם מתחת לשפם?", אדל שאלה אותי כשפתחתי את ההודעה. ההודעה נשלחה מרוני שהפתיע, אני חייבת לציין. הייתי בטוחה שאחרי החתונה לא אשמע ממנו יותר. "הדייט המזדקן שלך חזר לאל.איי?", הוא שאל וזה שעשע אותי.
אדל, שתי בנות הדודות הברזילאיות שלה ואני יצאנו לשתות ולדבר על גברים וסקס. היינו שלוש רווקות פעילות והנשואה הטרייה שלנו. דיברנו על החתונה של אדל מלפני שבוע וחצי, על הדייט הקשיש מאל.איי ועל רוני, ה"פלאן בי" שלי, שכולן מפנטזות עליו ובדיוק שלח לי הודעה.
"אני לא מאמינה שבאת לחתונה עם הזקן הזה ולא עם רוני", קרלה אמרה.
"אבל הוא כזה חתיך, שרמנטי ומסוקס. לא יכולתי לעמוד בפניו", אמרתי.
"למה צריך לבחור אם אפשר גם וגם?", אמרה לוס, וגרמה לי ולאדל לצחקק.
"אז עכשיו את פנויה להצלפות?", רוני כתב ולקח לי רגע להבין. אדל מיד הבחינה במבט שלי, חטפה לי את הטלפון וקראה את ההודעה.
"ידעתי שמתישהו זה יצא החוצה", היא אמרה ובאמת שלא הבנתי למה היא מתכוונת. "רוני לא מצליח ליהנות מסקס ונילי. הוא צריך משחקי שליטה בשביל ליהנות במיטה. כמובן שהשליטה צריכה להיות בידיים שלו, וזה יכול להגיע למקומות מאוד אפלים".
"תגדירי אפלים", אמרתי.
קרלה ולוס ישבו פעורות פה והקשיבו בשקיקה. אם היו לי ביצים הן היו רועדות עכשיו.
"בואי נגיד שהוא מסב אושר והנאה מכאב".
הלם! אני בהלם! רגע, הוא אוהב להכאיב לאחרים או שמכאיבים לו? היא אמרה רק משחקי שליטה ולא אם הוא אוהב להיות שולט או נשלט, אבל אני כבר איבדתי את זה. גמגמתי, התבלבלתי, ולא ידעתי איך להכיל את זה. ממש פנטזתי על הבחור. שנייה אחר כך אני קולטת שהטלפון שלי רוטט בידיים של אדל. "הוא שלח לך עוד הודעה", היא אומרת לי ומרימה את גבותיה בהתלהבות.
"אז תקריאי לנו מה הוא כתב כבר!", אני גוערת בה, לא לחוצה בכלל.
מסתבר שהוא שאל אם נבהלתי. אני מרגישה את הלב מתפקע לי מתוך החולצה. "תביאי לי את הפלאפון כדי שאענה לנודניק הזה", אני מורה לאדל וכותבת לו את המשפט הבא: "הייתי ילדה רעה שאתה רוצה להכאיב לי?". אין לי מושג מה הוא יענה על זה, אבל ברור לי שזה ימתח כמה גבולות.
"מהרגע שראיתי אותך בשמלה האדומה בחתונה אני מפנטז על זה. חיכיתי לרגע הנכון".
"ועכשיו זה הרגע הנכון?"
"את בבית?"
"לא, אני בחוץ עם חברות".
"יופי, אז כשתהיי בדרך הביתה תתקשרי אליי ואתן לך הוראות".
הנחתי את הטלפון בצד, עצמתי את עיניי ולקחתי נשימה עמוקה. כריסטיאן גריי, האנה והחדר האדום, זה מה שעלה לי לראש עכשיו. הבנות קצת נלחצו ושאלו אותי אם הכול בסדר ומה הוא סימס לי, וכששיתפתי אותן הן התרגשו. "תמיד הייתה לי פנטזיה להכיר גבר שולט, כריסטיאן גריי סטייל. האטיטיוד, זה מה שעושה לי את זה", לוס אמרה וקרלה גלגלה עיניים בהפגנתיות.
"תראו, אם להיות כנה, עוד מאז שקראתי את הטרילוגיה היו לי מחשבות על גבר כמו כריסטיאן גריי סטייל שיפרק אותי וימתח לי את כל גבולות העונג, אבל אף פעם לא ניסיתי. היו לי מדי פעם פליקים בתחת, נשיכות וכאלה, זה מדליק. אז יכול להיות שגם כאב ידליק אותי, אני לא שוללת את האפשרות הזאת, ואם כבר לנסות", אמרתי להן אבל בעצם עדכנתי את עצמי, "אז נראה לי שעדיף עם רוני. אני מאוד נמשכת אליו, הוא חתיך הורס, ויותר מזה, הוא מגרה לי את השכל שזה גורם לי להרטיב יותר מכל דבר אחר. חוץ מזה שאני באמת סומכת עליו".
"זה באמת הכי חשוב שאת סומכת עליו", לוס אומרת.

2 צפייה בגלריה
"תמיד חלמתי על גבר כמו כריסטיאן גריי". מתוך הסרט "50 גוונים של אפור"
"תמיד חלמתי על גבר כמו כריסטיאן גריי". מתוך הסרט "50 גוונים של אפור"
"תמיד חלמתי על גבר כמו כריסטיאן גריי". מתוך הסרט "50 גוונים של אפור"
(קרדיט: יח"צ)

בקושי הצלחתי לנשום. אמרתי להן שאנחנו חייבות לזוז והקפצתי את הבנות לאדל. לקחתי נשימה עמוקה וצלצלתי לרוני. "עוד עשר דקות אני בבית".
"מעולה!", הוא ענה. "תתפשטי מהשמלה שאת בטח לובשת, תלבשי את הבגד הכי סקסי ומינימליסטי שלך, תנעלי עקבים ותחכי לי ישובה על הברכיים עם הראש מורכן, ואל תנעלי את הדלת. אני אגיע בעוד 20 דקות", הוא כתב והתהפכה לי הבטן. אני באמת הולכת לעשות את זה? כן, אני הולכת על זה.
הגעתי הביתה וטסתי לעשות מקלחת זריזה, מרחתי קרם גוף בריח לבנדר תפוח. הייתה לי הרגשה שרק הריח יטריף אותו. לבשתי בגד גוף שחור מתחרה עם מחשוף עמוק וגזרת חוטיני. מרחתי קצת צללית אפורה כהה ועפרון שחור בעיניים. זה הדגיש את צבע הדבש של עיניי והעניק להן מראה חתולי וסקסי. נעלתי את נעלי העקב השחורות ויצאתי לכניסה לבית. ירדתי על ברכיי, הרכנתי את ראשי וחשתי כמו כוכבת פורנו.
השעה 00:45, זהו ערב שבת ויש שקט מוחלט בחוץ. אני שומעת את המעלית עולה, נעצרת בקומה ואת דלת הבית נפתחת. ריח הבושם שלו מדגדג את אפי, הוא נועל את הדלת ואני מרגישה את המבט שלו מטייל על גופי. אני שומעת אותו נושם בכבדות ואני יודעת שהוא רוצה אותי. אני גם רוצה אותו, אני כמהה אליו.
הוא צועד לכיווני ואני שומעת את אבזם החגורה שלו נפתח. הבטן שלי מתכווצת מהתרגשות. הוא מלטף את פניי בעדינות ומרים את ראשי כדי שאסתכל עליו. עיניו הירוקות בורקות אליי. הוא מצמיד אותי אליו לנשיקה רטובה וסוערת, ועכשיו הלשונות שלנו מלקקות זו את זו בתאווה. הוא נעצר, מסתכל עליי ברצינות ומצווה עליי למצוץ לו. איברו כבר זקור והוא בדיוק שלף אותו מהמכנסיים. אני מוצצת.
הוא מושך אותי בחזרה לעמוד ואומר, "אני לא רוצה לגמור. עכשיו אנחנו נלך לחדר ואני אטריף לך את כל החושים. אני הולך להכאיב לך ואת הולכת ליהנות מזה. תבחרי מילת ביטחון".
"וניל", אני אומרת. "וניל תהיה מילת הבטחון שלי", ומובילה אותו לחדרי.
"שבי על המיטה", הוא אומר ומוציא מכיס מכנסיו מטפחת. הוא מכסה את עיניי ואני מרגישה איך כל החושים שלי מתחדדים. הוא משכיב אותי ומפשק את רגליי. הוא מלטף את ערוותי עם משהו שמרגיש כמו נוצה, ואני מצטמררת מרוב עונג. אם ככה הוא מתחיל, מה יהיה הסוף?
"תעמדי על ארבע", הוא מורה לי ואני ממלאת אחר פקודותיו. הוא מפשק את רגליי, מלקק את התחת שלי, מחדיר את לשונו פנימה ובאצבעותיו משחק לי עם הדגדגן. ולפתע - טראח. כאב עז מפלח את ישבני. לקח לי רגע להבין שהוא הצליף בי עם החגורה. צעקה עזה יוצאת מגרוני, ואינני בטוחה אם יותר כואב לי או שאני יותר מגורה.
"את בסדר?", הוא שואל. "אני בסדר", אני עונה, והוא מלטף את ישבני בדיוק בנקודה שזה עתה חטפה. הוא ממשיך ללקק, ושוב מצליף וכך זה נמשך ונמשך עד שנדמה לי שהוא נכנס לאמוק שאני כבר לא יכולה לעמוד בו. הוא נהנה מזה, הוא נהנה להכאיב לי. עונג שלא הרגשתי אף פעם בחיים מציף אותי, אבל אני מתקשה להכיל את גודל הריגוש. "וניל!", אני צועקת לבסוף, מתנשפת.
הוא משליך את החגורה לרצפה, מסיר את המטפחת מעיניי, אחז בפניי בשתי ידיו ונושק לי. עיניו בוערות מתשוקה והוא אוסף אותי לחיקו ומחבק אותי חזק. הוא מביט עמוק אל תוך עיניי ואומר, "עכשיו אני הולך לחדור אלייך".