שלי ורוד מציגה: כך תעצימו את האורגזמה שלכם
(עריכה: בן שכטר, צילום: חגי דקל)


לי ולאשתי יש חיבור מדהים. אנחנו מאוד נהנים מחיי המין שלנו ותמיד מצליחים להגיע לאורגזמה במהלך הסקס. רצינו לדעת האם אורגזמה תמיד מרגישה אותו דבר אצל גברים ואצל נשים, וגם - האם יש דרך שבעזרתה נוכל להגיע לאורגזמות חזקות אף יותר?

התשובה של שלי ורוד

אין ספק שאורגזמה מהווה את אחד המדדים להנאה במיטה, ויותר מזה, במחקר שפורסם בכתב העת לרפואה מינית ובחן קרוב ל-1,700 נשואים טריים, התגלה כי חווית האורגזמה הנשית מתקשרת ישירות לשביעות הרצון של בני הזוג גם מהסקס וגם מהקשר.
ומה לגבי האורגזמה הגברית, אתם תוהים? ובכן, החוקרים דיווחו כי לא נמצא קשר בין תדירות האורגזמות המדווחת של הבעלים לשביעות הרצון שלהם מהמין ומהקשר הזוגי עצמו. "זו הייתה הפתעה קלה", הודו החוקרים, "בהתחשב בעובדה שגברים מאוד מעריכים את האורגזמה שלהם במהלך החוויה המינית".

1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: מתוך הווידאו)

באשר לעוצמת האורגזמה, יש לציין כי לא כל אורגזמה דומה לשנייה, וזה נכון גם אצל גברים וגם אצל נשים, בין אם זה עם אותו הפרטנר ואפילו באותה התנוחה. מה כן מכתיב את העוצמה האורגזמית? יש לא מעט גורמים, העיקריים שביניהם הם: טיב היחסים, חוזק המשיכה המינית, היכולת לתקשר במיטה, היכולת להתענג, ואפילו היום שעבר עליכם, בתקווה שהוא לא היה לחוץ מדי או מעייף.
לטורי הווידאו הקודמים של שלי ורוד
בואו לא נשכח כי רבים מאיתנו לא נכנסים למיטה לקיים יחסי מין במצב של 100% חרמנות או עוררות, וזה בסדר, כי הרבה פעמים החשק עולה עם המגע, אך לגובה העוררות המינית כמו שאמרנו יש בהחלט השפעה על האורגזמה ועל העוצמה שלה. לאמיצים שביניכם, שאוהבים לגלות ולהתנסות ולהרגיש עוצמות שונות של אורגזמה, הנה מספר טיפים ממש טובים להעצמה של רגעי השיא. מוכנים?
1. גבר, תאונן פחות: חשוב לדעת כי אוננות מרובה בקרב גברים יכולה להוביל לאורגזמות פחות מספקות או אינטנסיביות עם בת הזוג, אז קחו זאת לתשומת ליבכם! כנראה שתחוו אורגזמות הרבה יותר חזקות אם רק תאוננו פחות.
2. התמקדות באזורים הארוגניים: גיוון במגע מוביל לריגוש יותר אינטנסיבי, וגם לאורגזמה חזקה יותר לנשים וגברים כאחד. ההמלצה היא להתייחס יותר לאזורים הארוגניים. אצל הגברים, לדוגמה, אפשר לכלול מגע או עיסוי באזור הפרינאום, אתם יודעים, האזור שמחבר בין האשכים לפי הטבעת. אזור זה עמוס בקצות עצבים, דבר המוביל לריגוש גבוה, אבל חשוב תמיד לשאול את הגבר אם זה נעים לו ולהתקדם בהתאם. אצל האישה זה יכול להיות האזור הפנימי של הירך, השפתיים, האוזניים וכמובן הדגדגן. זכרו להאט את המגע ולבדוק מה הכי מענג אותה.
3. צעצועי מין להעצמת האורגזמה: וההמלצה האחרונה שלי היא צעצועים - יש צעצועי מין שמיועדים לאורגזמות עוצמתיות יותר לאישה. אגב, גם לגברים יש לא מעט צעצועים. אל תחששו לשחק, להתנסות ולבחון על עצמכם לאיזה צעצוע או אביזר מין אתם הכי מתחברים.
בהצלחה!