ב-2015 פרסם ד"ר איאן פירסון, עתידן בריטי המתמחה בחיזוי מגמות חברתיות וסביבתיות, מאמר שנשא את הכותרת "עליית הסקס הרובוטי", ובו תחזית מעניינת לגבי חיי המין של האנושות בעשורים הבאים. בין היתר חזה פירסון כי החל מ-2025 נתחיל לראות מכשירי סקס רובוטיים, בעיקר בקרב אוכלוסייה במצב סוציו-אקונומי גבוה. ב-2030 רוב בני האדם יקיימו סקס וירטואלי, וב-2035 רובנו נרכוש אביזרי מין לשימוש במערכת מציאות מדומה.
כתבות נוספות למנויי +ynet:
שבע שנים חלפו והתחזית של פירסון עדיין רחוקה מהמציאות, אבל אי אפשר לומר שהוא לגמרי שגה. נכון, רובנו עדיין לא עושים סקס עם רובוטים, ואם רכשנו איזה אביזר מין בשנים האחרונות, סביר להניח שמדובר באזיקים כי הושפענו מ-"50 גוונים של אפור", אבל המהפכה בהחלט בדרך. ממש מתחת לדילדו שלכם פורחת תעשיית סקס-טק ענקית, שעתידה לשנות את חיי המין של כולנו מהיסוד.
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סקס-טק הוא מונח גג המשמש לתיאור מיזמים מבוססי טכנולוגיה שנועדו לשפר, לחדש, לטלטל ולהעצים את המיניות האנושית. תחת המונח הזה תמצאו צריכת פורנו באמצעות משקפי VR (מציאות מדומה), רובוטים, בובות מין, שלל אביזרים הנתמכים בבלוטות' ומאפשרים "מגע מיני" מרחוק, מכונות סקס, טכנולוגיה לבישה ושפע של מיזמי בריאות מינית שמטרתם לספק פתרון לבעלי מוגבלויות.
7 צפייה בגלריה
סקס-טק
סקס-טק
לשפר, לחדש, לטלטל ולהעצים את המיניות האנושית. סקס-טק
(צילום: Shutterstock)
"לעיתים קרובות טכנולוגיית מין מגיעה לעולם בניסיון לפתור בעיה קיימת", מסבירה מיה מגנט, מחנכת מינית ואמנית פרפומנס שעוסקת בחיבור בין אינטימיות לטכנולוגיה. "לאנשים עם מוגבלויות, לדוגמה, יש לפעמים בעיה שקשורה בתחושה או בתנועה, כזו שאין לה מענה בשוק ולרוב גם אף אחד לא רוצה להתייחס אליה. לא תמיד מדובר בנכות. יש מישהי שיצרה משטח סופג שמיועד לשפיכה נשית עבור נשים שזקוקות למשטח שיאפשר להן פעילות מינית מבלי להחליף בכל פעם את הסדינים. לא תמיד הבעיה היא בהכרח פיזית. גם מערכות יחסים רומנטיות-מיניות עם רובוטים או צ'אטבוטים פותרות בעיה של בדידות או היעדר מסוגלות לפתח מערכת יחסים בעולם האמיתי".
אבל סקס-טק הוא לא רק בעיה ופתרון. יש גם עולם טכנולוגי-מיני שלם שקשור בפנאי. הצרכנים שלו יכולים לקיים את המיניות שלהם גם ללא טכנולוגיה, אבל בוחרים בה כי היא מעשירה את עולמם. נראה שיותר מכל, המטרה של המייסדים היא לעזור לנו לחשוב על המיניות שלנו מחדש - להכיר את הגוף שלנו, לאפשר לו לחוות, להפסיק להתבייש.
מייסדים אמרנו? האמת היא שלרוב מדובר במייסדות. בשעה שקשה למצוא יזמיות או מנכ"ליות בעולמות הטכנולוגיה והעסקים, בסקס-טק הן דווקא מככבות. אולי כי במשך אלפי שנים המיניות הנשית הועלמה או נדחקה לפינה, וגם כשפינו לה קצת מקום, גברים המשיכו לשלוט בה. מספיק להסתכל על גרסאות מוקדמות יותר של הוויברטור. הכוונות אולי היו טובות, אבל האביזר תוכנן ועוצב כפי שהמייצר שלו (גבר) האמין שהוא צריך להיראות, ועם קשר קלוש מאוד לנקודות העונג האמיתיות של נשים.
"זו תעשייה מדהימה של נשים שנותנות פייט לתרבות הפורנו, שנלחמות על העונג של נשים אחרות", אומרת קרן ישראלי, סטארטאפיסטית בתחום. "התעשייה מגלגלת עשרות מיליארדי דולרים, אבל משקיעים עדיין מפחדים להתלכלך בה".
למה? כי הם מפחדים להתעסק במין? "פורנו מקבל מיליארדים מהשקעות, אז זה כנראה שלא בגלל העיסוק במין. לתפיסתי, אף אחד לא שש להתעסק בעונג של נשים, ועל זה כל הנישה הזו מבוססת. יזמיות אמריקניות בתחום סיפרו לי שהן נאלצו לנסוע לאירופה כדי לגייס כספים, וגם שם הן דיברו על וול-ביאינג במקום על פלז'ר כדי שזה יעבור חלק בגרון. כך צריך להעביר את הדברים אם את רוצה שיקשיבו לך. בישראל בכלל אין על מה לדבר, זו מדינה שמרנית ברמות קשות בכל הנוגע למין. הייתה לי משקיעה שצעקה עליי שאני מתעסקת בתועבה. דפקתי כבר על כמה וכמה דלתות ואני לא יזמית מהיום, אבל הדלת הזו סגורה, לפחות כרגע".
המשמעות של הדלת הסגורה הזו היא שישראלים שמעוניינים בשדרוגים עבור חיי המין שלהם צריכים לייבא אותם מחו"ל - או להסתפק בהיצע הדל יחסית שקיים בלבנט.
7 צפייה בגלריה
קרן ישראלי
קרן ישראלי
מיניות חיובית, שוויונית והדדית. קרן ישראלי
(צילום: מתוך האלבום הפרטי)
"ניסיתי בשלב מסוים לתת מענה להיעדר ולייבא לארץ צעצועים טכנולוגיים מהחברות השוות, אבל עמילות המכס והיבוא מייקרים כל כך את העסק שירדתי מזה. כואב לי להציע צעצוע שעולה מאה דולר ב-400 דולר. אם מדברים איתי ומחפשים המלצות אני מפנה להזמנות מאתרים בחו"ל. לצערי, גם עם המשלוח זה יוצא יותר משתלם מלקנות בישראל, ובכל מקרה, רוב הטכנולוגיות השוות בכלל לא הגיעו לפה".
ישראלי החלה לעקוב אחרי התעשייה ב-2015 ונכנסה אליה ב-2019. כיום היא מפתחת AI (בינה מלאכותית) לפרסונליזציה של עונג, או בתרגום לעברית: היא מפתחת אלגוריתם שמבצע התאמה בין הצעצוע להעדפות המיניות ולמצב הבריאותי של הקונה. מכירים אסוס? אז כזה, רק לאביזרי מין.
למה צריך את זה? "יש מיליון צעצועי מין שם בחוץ, אבל גם יש שונות מינית גדולה מאוד בין אנשים. ראשית, מבחינה פיזית יש הבדלים במבנה הגוף, ויש אנשים עם בעיות בריאותיות כמו סוכרת, לדוגמה, שיכולה לפגוע ביכולת הנעת הידיים. יש היום בנישה של הסקס-טק חברות שמייעדות צעצועים במיוחד למוגבלויות פיזיות, אבל חנות סקס ממוצעת לא נותנת פתרונות לאנשים שאינם ממוצעים. שנית, יש העדפות שונות. לדוגמה, אישה אחת נהנית יותר ממגע בדגדגן ואחרת תעדיף התמקדות בנקודת הג'י. השונות היא בנטייה מינית, נגזרת של בעיות בריאות או טעם והעדפה אישית. הגולשים עונים על סדרה של שאלות שמתייחסות למצב הבריאותי ולהעדפות שלהם, ומקבלים פלט עם המלצות לאביזרי מין שעשויים להתאים להם".
למותג המתפתח שלה קוראים Feminist Toys Media. נכון לעכשיו מדובר באתר אמריקאי שמייצר תוכן מגזיני על מיניות ומספק המלצות על צעצועים חדשים.
7 צפייה בגלריה
סקס-טק
סקס-טק
"יש שונות מינית גדולה מאוד בין אנשים". סקס-טק
(צילום: Shutterstock)
"הדגש הוא על אג'נדה של עונג. האתרים הממוצעים מציעים תרבות פורנו עם תמונות מבזות, ולא נעים להסתובב שם. בעקבות הסקס-טק קמו אתרים שנותנים אלטרנטיבה ומרחב בטוח. האתר שלי הוא אחד מהם. הוא מדבר על מיניות חיובית, שוויונית, הדדית ואינקלוסיבית. לא משנה מי אתה ומה אתה אוהב ומה הקינקים שלך, אתה תרגיש שם נוח לקבל את המידע".
מרבית הגולשים הם בגילי 45-35, ולמרות שם האתר, החלוקה המגדרית עומדת על 55% נשים ו-45% גברים. "האתר פונה לקהל אמריקאי. גם בישראל וגם בארה"ב מאוד שמרנים בכל הנוגע למין. ההבדל העיקרי הוא שבארה"ב חיים 350 מיליון איש. השמרנים לא נכנסים לאתר, אבל מספיק שהלא-שמרנים ייכנסו כדי שיהיה פלח שוק מספיק גדול".
אז הישראלים שמרנים, המשקיעים נלחצים ואת רוב הטכנולוגיות השוות לא תמצאו בחנויות סקס בדיזנגוף, אבל בהחלט מסתובבים בינינו כמה וכמה ישראלים שהכניסו טכנולוגיות מין לחיים שלהם, ונחשו מה? הם מוכנים לספר לכם על החוויה. אז איך מקיימים יחסי מין עם מכונה? מה אפשר לעשות באמצעות שליטה מרחוק? למה צפייה בפורנו במשקפי VR שונה לחלוטין מצפייה בפורנו רגיל? ואיך ויברטור יכול לשמש כשעון מעורר?
"מבחינתי, סקס-טק זה השילוב בין טכנולוגיה לעונג מיני", מספר יואב, בן 45, רווק מרחובות. "נתקלתי לראשונה באפשרות הזו כשקניתי משקפי VR. המשקפיים הם לא אביזר מין. אלה פשוט משקפיים שמאפשרים לצפות במציאות חלופית למציאות שאתה נמצא בה. אפשר לעשות איתם הרבה דברים, בעיקר משחקים. אני קניתי אותם גם בשביל משחקים רגילים, אבל מודה שידעתי מראש שיש את האפשרות של פורנו".
איך זה עובד? "מרכיבים את המשקפיים על העיניים, מכווננים וגולשים לאתרים ייעודיים לפורנו ב-VR. כמו באתר פורנו רגיל, יש ספרייה שלמה של סרטים, מסודרים לפי קטגוריות".
למה בעצם? מה רע בפורנו רגיל? "מלבד היותו לא מוסרי, שום דבר לא רע בפורנו רגיל. כל החיים שלי צפיתי בפורנו רגיל עד שגיליתי את ה-VR. כשצופים בפורנו ב-VR נכנסים לתוך הסיטואציה עצמה ובגוף ראשון, מה שמספק חוויה הרבה יותר אינטנסיבית ואינטימית. ראשית, אתה בעצם הופך מצופה למשתתף, ושנית, כל המציאות סביבך נעלמת ואתה נכנס לתוך מציאות אחרת. זה תמיד עדיף על סרטים דו-ממדיים. לפעמים אני מוצא את עצמי צופה בפורנו רגיל, בעיקר אם אלה סרטים שאין להם מקבילה ב-VR. אין ספק שזה פחות מדליק ופחות כיף".
7 צפייה בגלריה
סקס-טק
סקס-טק
החוויה השלמה. סקס-טק
(צילום: Shutterstock)
מהי ההשפעה של זה על חיי המין שלך? איך נשים מגיבות לזה? "אין לי המון ניסיון עם זה עם בנות זוג. את ה-VR ניסיתי עם בת זוג מסוימת. בהתחלה היא קצת חששה, אבל בהמשך אהבה את זה. צפייה משותפת מאפשרת לדמות סיטואציות שהרבה פעמים זוגות מפנטזים עליהן ביחד, כמו מין מרובה משתתפים או מין עם פרטנרים אחרים. אחד הדברים המגניבים שאפשר לעשות זה לתת לאישה לצפות ב-VR, ואז לשקף את מה שהיא רואה לטלפון ולדמות על הגוף שלה את מה שהיא רואה בסרט. לדוגמה, אם היא צופה בסרט פורנו שבו יש גבר אחר. במציאות החליפית שלה הוא יורד לה. אני יכול לשקף לטלפון שלי את מה שהיא 'עוברת' כרגע בסרט, ולבצע את מה שהיא רואה. אם הוא יורד לה, אני יכול לרדת לה; אם הוא חודר אליה, אני יכול לחדור אליה. ככה החוויה היא לא רק ויזואלית ואודיטורית אלא גם פיזית. זו החוויה השלמה".
כמה צריך להבין בטכנולוגיה כדי לתפעל את זה? "ה-VR דורש הבנה טכנולוגית מסוימת, כי צריך לדעת לחפש את האתר המתאים, אחר כך להוריד תוכנה מסוימת ואז לחבר אותה עם האתר. בכללי, זו עדיין טכנולוגיה שנמצאת בשלבים המוקדמים שלה, וצריך ללמוד איך להשתמש בה. זה לא מאוד מורכב, אבל גם לא אינטואיטיבי לכל האנשים".
וזה בהחלט לא אינטואיטיבי לרוב האנשים. קחו לדוגמה את דניאלה, בת 39 מתל אביב. גם היא ניסתה לתבל את חיי המין שלה באמצעות משקפי VR - בדגש על ניסתה.
"יש לי הרבה צעצועי מין, אבל שום דבר טכנולוגי. בשנתיים האחרונות אני בזוגיות פוליאמורית עם גבר נשוי בזוגיות פתוחה. הוא קנה את ה-VR לעצמו כי התלהב ממשחקים רגילים. האפשרות לצפות בפורנו בכלל לא עלתה במוחו. הוא אמר: 'אני אביא את זה ונשחק משהו', ואני אמרתי: 'אם תביא את זה, אנחנו נשחק משחקים של גדולים. אותי לא מעניין ללכת עכשיו מכות במציאות מדומה'".
נו, ואיך היה? "הוא הביא את זה לסופ"ש, ורוב הזמן ניסינו להבין איך זה עובד. זה היה כאב ראש מבחינה טכנולוגית. צריך לגלוש באתר פורנו ולחפש סרטונים שמותאמים ל-VR באמצעות מעין שלט כזה, שמצביע על המסך כמו לייזר. הבעיה העיקרית הייתה שרוב הפורנו שמצאנו שהותאם ל-VR היה מיועד לגברים. אין המון סרטונים מנקודת מבט נשית - וזה הרי לא מספיק למצוא סרט שבו גבר עושה לך דברים, את גם רוצה שהוא יהיה לטעמך. אני ספציפית צורכת לרוב פורנו בדס"מי, וכל סרטי המציאות המדומה שנתקלנו בהם היו מאוד ונילים: סקס רגיל, נקי ולא מעניין. אחרי שפתרנו את העניין הטכנולוגי, לקח לנו זמן ממושך למצוא סרט שקרוב לרלוונטי. אני הרכבתי את המשקפיים, והוא ניסה לחקות בלייב את מה שקורה בסרטון. העניין הוא שאני הייתי צריכה להגיד לו מה קורה בסרטון, כי בכלל לא ידעתי שאפשר לשדר את אותו הסרט בזמן אמת במכשיר אחר ואיך לעשות את זה. אז אני עם המשקפיים ומחלקת הוראות... כל העסק נהיה מאוד מביך, מסורבל ומלאכותי".
7 צפייה בגלריה
סקס-טק
סקס-טק
התעסקות טכנולוגית מעיקה. משקפי VR
(צילום: Shutterstock)
אז לא נהנית. "זו הייתה חוויה יוצאת דופן, והיו בה אלמנטים מדליקים כמו האפשרות לחוות לכאורה מין עם מישהו אחר, אבל זה דרש כל כך הרבה התעסקות שביאסה אותנו. אני מרגישה שהקטע קצת פוספס. ברור לי שיש פתרונות טכנולוגיים לכל הדברים שלא הצלחנו לעשות. אם היינו קצת יותר מתעמקים בזה וקצת פחות חרמנים, אני בטוחה שהיינו יכולים להבין את זה לבד. הייתי שמחה לחקור את המשקפיים לבד עם עצמי. אם הם היו נשארים אצלי הייתי בוחנת אותם יותר לעומק, מחפשת סרטונים לטעמי ומנסה לשלוט טוב יותר מבחינה טכנולוגית".
את אביזר המין הראשון שלה היא רכשה רק לפני עשור. "הייתי שמרנית יחסית ונמנעתי מזה. ההתנסות הראשונה הייתה ויברטור, ולמען האמת הוא היה די מבאס. רק לאחרונה גיליתי ויברטור מעולה, שהפך לי את החיים והגדיל את טווח האורגזמות שלי. יש לי גם שוטים ואזיקים, פלאגים, מצבטי פטמות, תחפושות ורצועות, אבל בסופו של יום, כשאני עם גבר, הכי כיף לי אחד על אחד בלי שום דבר נוסף. מבחינתי, אביזרי מין הם יותר כלי לאוננות. בלעדיהם מאוד קשה לי לגמור, אבל כשאני עם פרטנר הם יכולים להישאר במגירה. מה שכן, מאוד בא לי לנסות אביזרי שליטה מרחוק באפליקציות. זה קיים כבר שנים, ופשוט עוד לא יצא לי".
לשירה, בת 42 מרמת גן, דווקא כן יצא.
"הקינק שלי זה צעצועי מין. יש לי שפע עצום של צעצועים ואני משתמשת בהם המון, לבד או עם פרטנרים. אני א-מונוגמית, ויוצא שלכל פרטנר או פרטנרית יש את הצעצוע שלו או שלה. יש כמה שאני אוהבת במיוחד. ב-2016 נתקלתי בחברת lovense, שמתמחה בטכנולוגיות לקיום מין מרחוק, וכל חוויית המין שלי השתדרגה פלאים".
איך זה עובד? "יש את האדם עם הצעצוע ויש את האדם עם האפליקציה. יש גם צעצועים ספציפיים שמדברים זה עם זה, כלומר מסונכרנים. הגבר, לדוגמה, יכול לשבת בלונדון והאישה בניו יורק. לו יש שרוול שמלבישים על איבר המין, ומדמה תחושה של איבר מין נשי, ולה יש ויברטור. ככל שהיא משתמשת בו באינטנסיביות יותר גבוהה, החיכוך אצל הגבר יותר גבוה או הפוך - ככל שהוא מגביר את הקצב, היא מרגישה את זה בוויברטור שלה".
אבל לא חייבים לגור בערים נפרדות כדי ליהנות מצעצועי מין בטכנולוגיית שליטה מרחוק.
"לקחתי בת זוג שלי להסתובב במוזיאון. הצעצוע היה בתוכה והאפליקציה הייתה אצלי, והפעלתי אותו מתי שהתחשק לי, באמצע המוזיאון ליד מלא אנשים, כשהיא מסתכלת על אמנות וצריכה לשלוט בעצמה".
עד כמה צריך להבין בשביל זה בטכנולוגיה? "לא צריך. לכל בן אדם יש סמארטפון, ויש היום חברות שמציעות מוצרי שליטה מרחוק במחירים לכל כיס. פשוט קונים ויברטור שעובד עם האפליקציה, ואז מורידים את האפליקציה של החברה ובוחרים דפוסים של רטט. הממשקים מאוד פשוטים. כמובן, הכול באנגלית, אבל זה פשוט כמו להיכנס לפייסבוק. אין פה שום דבר מפחיד".
רבים אכן לא מפחדים. שירה מספרת שעבור חגיגות ערב השנה החדשה ב-lovense הרימו מסיבת אורגיה המונית טכנולוגית שארכה 26 שעות, כל אחד בביתו עם הצעצוע שלו. הם סידרו את ההגדרות כך שאלפי אנשים בכל רחבי העולם קיבלו ויברציות בו-זמנית.
זו מעין אוננות משותפת. "כן, אבל יש פה קינק מגניב שמחבר בין כולם. אני הייתי בבית עם הצעצוע בתוכי, ופשוט המשכתי בחיי הרגילים: שטפתי כלים, קיפלתי כביסה, וכל כמה זמן קיבלת מעין רטט בפנים ממישהו אחר שהשתתף באורגיה הזו. מן הסתם לא השתתפתי בכל המסיבה, כי היא ארכה למעלה מיממה וצריך לעבוד או לנשום לפעמים, אבל בהחלט השתתפתי בחלק. היה מדהים".
7 צפייה בגלריה
מסיבה
מסיבה
הצעצוע מסונכרן עם המוזיקה. סקס-טק
(צילום: Shutterstock)
הטכנולוגיות מאפשרות, כמובן, גם עינוג עצמי. "יש מעין ביצה קטנה שנשים מכניסות לנרתיק, שמסתנכרנת עם המוזיקה ברקע. אני מגיעה למסיבות במועדונים עם הביצה הזו בתוכי. האלגוריתם של הטכנולוגיה שלהם מתאים את הוויברציות ואת דפוסי התזוזה של הביצה על פי הבאסים והמקצבים של המוזיקה עצמה. הביצה הזו זזה בתוכך לפי הקצב של המוזיקה, וזה מטורף לגמרי. במסיבות קצת יותר קינקיות אפשר לגרום לביצה לזוז בעוצמות יותר גבוהות. בהופעות חיות, לדוגמה, אני מתאימה מקצבים אחרים.
"יש גם ויברטור שהוא שעון מעורר. את מכוונת שעה, שמה את הוויברטור בפנים והולכת לישון. בבוקר, במקום צלצול מעפן של הטלפון, הוויברטור מתחיל לעבוד בשעה שקבעת. זה גאוני. אני לא בן אדם של בוקר, ואם כבר לקום - זו הקימה הכי נעימה שיש".
מהי ההשפעה של זה על החיים שלך? אם אני מבטלת בהינף יד את כל הסקס-טק שיש בעולם, איך הם ייראו? "הם יהיו עצובים (צוחקת). תראי, זו תוספת, לא הכרח. אני בטוחה שאני אסתדר. עם פרטנרים שגרים רחוק זה בהחלט יבאס, כי זו דרך לשמור על האינטימיות שלנו".
איך הפרטנרים שלך מגיבים לאביזרים האלה? "זה קינק. זה לא שבפעם הראשונה שאנחנו שוכבים אני שולפת את כל הצעצועים מהמגירה ומעמיסה עליהם, אבל מתישהו זה יצטרף בצורה זו או אחרת. פעם נתקלתי יותר בפרטנרים מתנגדים. עם השנים, למדתי לסנן טוב יותר את הפרטנרים שלי. עם מישהו שרוצה אך ורק סקס ונילי זה כנראה לא יקרה, כי זה לא מעניין אותי. רוב האנשים שמחים לצעצועים, אבל כן נתקלתי בעברי במלא התנגדויות".
על מה יושבות ההתנגדויות בעינייך? "על חוסר ביטחון. רוב ההתנגדויות מגיעות מגברים סטרייטים. זה מאיים להם על הגבריות כי הם מרגישים שמחליפים אותם. יש מעין ציווי פטריארכלי חברתי שיושב להם בראש ודורש מהם לבצע, ואם הם לא אלה שמגמירים אותך אז אמא'לה, איזה פחד. למזלי למדתי לסנן אותם, ובשנים האחרונות אני בקושי נתקלת בהם. למי יש כוח?"
בחזרה ליואב. הוא לא הסתפק רק במשקפי VR. לאחרונה רכש סקס-מאשין, או בתרגום לשפה הכי לא מחרמנת בעולם - מכונת מין.
בוא תסביר להדיוטות. מה עושה מכונת מין? "הדבר היחיד שהמכונה עושה זה לזוז קדימה ואחורה בהתאם למהירות ולקצב שבחרת. היא מגיעה עם שני דילדואים שמתחברים אליה, ורכיב חשמלי עם כפתור הפעלה. אפשר לחבר לה שלל תוספים אחרים, לפי הטעם ובתשלום נוסף. אני הוספתי דילדו לחדירה אנאלית ותוסף דמוי איבר מין נשי".
איך הגעת לזה? "אני אוהב לראות סקס מאשין בסרטי פורנו. סתם מתוך סקרנות גלשתי ברשת, בחנתי אילו סוגים של מכונות יש ומה עושה כל מכונה. קראתי עשרות ביקורות חיוביות על מכונה ספציפית והחלטתי לקנות אותה. כשקיבלתי אותה היא נראתה לי כמו גוש מתכת מאוד כבד ותעשייתי, כאילו קנית מברגה גדולה. בדיעבד אני מבין שהמראה שלה הוא נגזרת של היכולות שלה. עבור חדירה אנאלית חייבים כוח, ואי אפשר לעשות את זה עם מנוע חלש. בינתיים אני מאוד מרוצה ממנה. היא עמידה, אף פעם לא נתקעת לי וכיף לי איתה".
יש שיגידו שכל הטכנולוגיה הזו רק הופכת את המיניות שלך לקרה ומנוכרת. "אם זוג מכניס דילדו למיטה, זה בהכרח הופך את הסקס לקר? טכנולוגיות מין הן בסך הכול עזר שמאפשר לקחת את החוויה המינית למחוזות יותר מורכבים ומרובדים. הן לא מחליפות עבורי את הצורך בחוויה אנושית. באוננות יש משהו קר בכל מקרה, עם אביזרים ובלעדיהם, אבל אם אותן טכנולוגיות משמשות עבור בני זוג כדי להעשיר את חיי המין שלהם ביחד, זה כבר לא קר. זה עוד אמצעי לענג את האדם שאתה אוהב".
7 צפייה בגלריה
סקס מאשין
סקס מאשין
מגיעה עם שני תוספים, היתר בתשלום נוסף. סקס מאשין
(צילום: hismith)
מי יודע על המכונה? "רק בת הזוג שלי. היא מפרגנת לי ממש וגם התנסתה בעצמה כמה פעמים, אבל בתכלס, אני תמיד מרגיש לבד עם זה. אני לא מכיר אף אחד שיש לו טכנולוגיות מין, לא יודע למה".
למה? ובכן, כי רוב האנשים עדיין מפחדים מטכנולוגיה, וכי הזמינות של טכנולוגיות מין בישראל כמעט לא קיימת, אבל יש סיבה נוספת. מדובר בעסק לא זול. הסקס-מאשין של יואב עלתה 2,500 שקלים, לא כולל המשלוח מהונג קונג. עבור משקפי ה-VR נפרד מ-1,400 שקלים נוספים, ושימוש באתר סרטי פורנו ייעודיים למשקפי מציאות מדומה תובע ממנו עוד כמאה שקלים כל חודש. לאלה תוסיפו את שפע אביזרי המין שיואב מחזיק בהם, מאז רכש את הוויברטור הראשון של חייו ("מתנה לבת זוג") כשהיה בן 17.
זו לא הוצאה כלכלית גדולה מאוד על אביזרי מין? "יקר זה עניין אינדיבידואלי. גם לקנות אייפון זה יקר, והרי אפשר להסתפק במכשיר אחר. טכנולוגיות מין בהחלט יקרות עבור רוב האנשים וכן, גם עבורי, אבל בסופו של דבר, עבור מי שסקס מרכזי בחייו והליבידו שלו מאוד גבוה ההשקעה הזו משתלמת, כי היא מעניקה המון עונג והנאה. בני אדם משלמים הרבה עבור העונג שלהם. אף אחד לא הולך למסעדה יקרה כי הוא חייב לאכול, אלא כי הוא רוצה להתענג על האוכל, לא?".
פורסם לראשונה: 07:23, 18.02.22