"תחכי לי על ארבע ואני רוצה את הצעצוע החדש שלך לידך", הוא כתב והוסיף: "אני אסמס לך שתי דקות לפני שאגיע כדי שתשאירי את הדלת פתוחה".
עשיתי כדבריו, וחיכיתי. הייתי לבושה בגרביוני הרשת שהוא כל כך אוהב, ועל הכרית לידי הנחתי את "ויברטור העונג האולטימטיבי" מבית Pipedream האמריקאית, שבדיוק קיבלתי לצורכי בדיקה וביקורת עיתונאית.

1 צפייה בגלריה
ויברטור
ויברטור
"ויברטור העונג האולטימטיבי"
(צילום: באדיבות "סיסטרס")

"ויברטור העונג האולטימטיבי" – כן, כך הוא נקרא, מעוצב בצורה מעט אקסטרימית. מדובר בוויברטור דו-צדדי, כשבצד אחד יש לו לשון מחוספסת שמטרתה לחקות את התחושה העילאית של מין אוראלי, ובצד השני יש מעין זנב סגול שאמורים להחדיר וגינלית. בקיצור, לא מדובר פה ברוקט-פוקט קטן ולא מאיים, אלא בוויברטור למקצועניות שכבר התנסו עם צעצועים כאלו ואחרים, ומעוניינות להעלות את הרמה עד לעונג הבא.
ידעתי שגבר אחר, אולי כזה שאינו בטוח כל כך בגבריותו, היה מתבאס על הוויברטור הזה, מפחד ממנו אפילו. לצערי הרב, גברים סטרייטים רבים עדיין מרגישים מאוימים מהצעצועים שלנו, ומתקשים להבין שמדובר בעזרי סיליקון כיפים שרק מעשירים את החוויה, מעצימים את העונג ומזרזים את האורגזמה של האישה. למזלי הרב, ש', שותף העונג הסודי שלי, הוא טיפוס פתוח מינית שמאוד משועשע מהעובדה שהיזיזה שלו מתחזקת מגירת צעצועים שלא הייתה מביישת בוטיק תל-אביבי לצעצועי מין.
"אני כאן", הוא סימס לי וניגשתי לפתוח את הדלת. פתחתי את הנעילה, וחזרתי לחכות לו על המיטה. כדי להיכנס לאווירה, עצמתי את עיניי והתרכזתי בנשימות. רשרוש מפתחות וצליל חריקת הדלת סימנו לי שהוא פה.
"וואו", הוא פלט כשראה אותי ישובה בגרביוני רשת עם הגב אליו. "את כל כך מדהימה". אני לא מספיקה להגיד שלום וספאנק חזק כבר נוחת לי על הישבן. אני פולטת גניחה בלתי רצונית, ומרגישה את אצבעותיו הקרות מרפרפות בין רגליי ומלהיטות אותי מבפנים.
הוא לא מבזבז זמן, לוקח את הוויברטור, מתיז עליו חומר סיכה ומפעיל את הצד של הלשון. הוא מעביר את לשון הסיליקון המחוספסת בין רגליי, מתעכב על הדגדגן שלי ומצליח להפתיע אפילו אותי כשהוא מחדיר אותו פנימה. התחושה נעימה בצורה בלתי רגילה והגניחות שלי הופכות כבדות יותר ויותר. גם קצב הלב שלי עולה ואני מאוד-מאוד קרובה לגמירה.
ש', שכבר מכיר אותי היטב, מחליט להמשיך לשחק איתי ומשנה את צד הוויברטור, כך שהזנב שמיועד לחדירה וגינלית ייכנס כעת פנימה. אני לא מצליחה להחזיק את עצמי יותר. אני ברקיע השביעי עכשיו, פולטת יללות של עונג ונסחפת למולטי אורגזמה ארוכה.

שלושה משחקי עונג וחוויה עילאית אחת

"ויברטור העונג האולטימטיבי" הוא ללא ספק אחד הוויברטורים הטובים ביותר שניסיתי בכל 36 שנותיי, ו-20 השנים שבהן אני פעילה מינית. עוצמת הרטט שלו גבוהה למדי בשני הצדדים – דבר שבא בניגוד לוויברטורים דו-כיווניים אחרים שבהם התנסיתי, שבדרך כלל התאפיינו בצד אחד מוצלח מאוד ובצד שני מאכזב.
לצד שמיועד לחדירה ווגינלית יש 10 מצבי רטט עם זווית מיוחדת לעיסוי נקודת הג'י, ואילו בצד של הלשון ניתן לבחור מבין שבעה מצבי עוצמה. בנוסף – ואת זה ניסיתי מאוחר יותר באוננות עם עצמי – ניתן להבריג בצד של הלשון כוסית ואקום מיוחדת שתפקידה להרחיב את כלי הדם שנמצאים בחלק הפנימי של הדגדגן, ובכך להעצים עוד יותר את ההנאה.
הצעצוע עשוי כולו מסיליקון, הוא קל מאוד לשימוש ומגיע עם שלושה כפתורים – כשכל אחד מהם שולט בפונקציה אחרת. לחיצה ארוכה על כל אחד מהם תפעיל או תעצור את פעילותו, כשניתן כמובן להפעיל את כל שלוש האפשרויות בו זמנית – עבור חוויה מרגשת פי כמה. נראה לי שמצאתי את הצעצוע האהוב ביותר עליי, לפחות עד להגיעו של הצעצוע הבא.
ציון: 5 מתוך 5
690 שקלים, להשיג בחנות או באתר של "סיסטרס"