Eva מבית Dame

כבר שנים שאני קוראת על הוויברטור הזה, כך שמאוד התרגשתי לנסות את Eva מבית היוצר של Dame. זהו צעצוע מין זוכה פרסים, שנתפס כמהפכני, הן מבחינת העיצוב המאוד עתידני שלו (נראה כמו חייזר קטן עם שתי כנפיים, או כמו אוזניית פלאפון מהדור הראשון), והן מבחינת הבשורה שהוא מתיימר להביא – לאפשר לנשים גירוי חיצוני ממוקד, בלי להיעזר בידיים. פשוט לשכב על המיטה, ושהחייזר יעשה את העבודה.
הסקסולוגית אלכסנדרה פיין ומהנדסת MIT ג'נט ליברמן, שחברו יחד כדי להקים את Dame, אחראיות על הרעיון הגאוני שעומד מאחורי הצעצוע הזה. אבל האם אחרי כל זה, הוא באמת מספק את הסחורה? למרבה הצער, התשובה היא לא כל כך. המחשבה מדהימה, אך הביצוע עוד לא שם.

8 צפייה בגלריה
ויברטור Eva
ויברטור Eva
ויברטור Eva
(צילום: Oh Glow יחצ)
העיצוב הבאמת מופלא של Eva בנוי כך שעלייך למקם אותו בתוך הנרתיק שלך, כששפתי הפות העליונות או התחתונות שלך מקיפות את הכנפיים שלו. כשם שאין שתי פנים זהות, גם אין נרתיק זהה, ולמרות שבאמת רציתי שזה יצליח, התקשיתי למקם את הצעצוע בצורה שתחזיק מעמד מעבר לדקה, וזה עוד בלי חומר סיכה, שמרגע שמרחתי אותו, בכלל ניטרלתי כל אפשרות שהצעצוע ייתפס. הרטט עצמו היה נעים ומדויק, ואין ספק שאשמח לשלב את הצעצוע הזה גם בתור בונוס או תוספת כיפית למיניות עם פרטנר נוסף. אם כן, Eva עוד לא מתלבשת על כולן, אבל היא בהחלט רוטטת נפלא (לורי שטטמאור)
מה דירוג: 3 כוכבים
מה הנזק: 659 ₪
איפה קונות? Oh Glow

Cutie heart מבית "סטיספייר"

אם יש ויברטור שצועק "ט"ו באב" הרי שזה Cutie heart של "סטיספייר". יש כאן מצב הגון ביותר של אמת בפרסום, כי הלב החמוד הזה אכן חמוד. ברצינות עכשיו, הצעצוע הזה כל כך חמוד, עד שכל מה שבא לי זה להניח אותו על השולחן או על השידה, סתם ככה ליופי, ואני משוכנעת שאף אחד לא ישער בכלל שמדובר בצעצוע מין. אגב, לא סתם צעצוע מין, כזה שאמור לינוק ולשאוב ולגרות לך את הדגדגן.

8 צפייה בגלריה
cutie heart
cutie heart
cutie heart
(צילום: באדיבות סטיספייר היבואן הרשמי)

ללב החמדמד הזה, שעשוי מסיליקון, יש 11 עוצמות שאיבה שאפשר לשחק ביניהן. את מתחילה בנמוכה ולאט-לאט מגבירה. או מהר-מהר, תלוי בך. אני שמתי אותו על העוצמה הגבוהה ביותר. אבל זה בגלל שהתפתיתי לנסות אותו איתי לאמבטיה. ארגנתי לעצמי אמבטיה עם קצף, כי אם כבר אז כבר, הפעלתי את הצעצוע מתחת למים, תוך כדי שהצמדתי אותו לדגדגן שלי, ומהר מאוד כבר התחלתי לרטוט. זה לא היונק הכי חזק שניסיתי, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה, ולדעתי הוא יתאים למנוסות ולמתחילות כאחת (נגה נועה).
מה הדירוג: 5 כוכבים
מה הנזק? 149 ₪

Magic finger של Toy Box Pro

מדובר בצעצוע חכם ביותר, לגירוי דו-צדדי. צד אחד שלו מתאים לגירוי פנימי של נקודת הג'י והצד השני לגירוי הדגדגן החיצוני' כך שאפשר לבחור ולשחק עם הגירוי. הצעצוע הגיע אליh בקופסה יפה ופרחונית וכבר החשק שלי התעורר. מה לעשות, אני אוהבת אריזות יפות. על מכסה הקופסה התנוססה תמונתו של הצעצוע, וכאשר פתחתי את הקופסה וחזיתי בו, התרגשות מהולה בהפתעה קלה אחזה בי.
ממבט ראשוני נראה הצעצוע כמו סוג של יצור ים ורדרד, הכלאה בין סוסון לצדף. הוא עשוי מסיליקון נעים, צד אחד שלו מוארך יותר מהשני ונראה כמו אצבע קטנה ומעוגלת עליה גלים קטנים, שמיועדת לגירוי פנימי באזור הג'י. האצבע ממשיכה מטה ומתרחבת למעין אזור אחיזה משולש, שמסתיים במין שפיץ מעוגל ורך, המיועד לגירוי הדגדגן החיצוני. ההפעלה שלו פשוטה ביותר - שני כפתורים בלבד. אחד מפעיל את הרטט של האצבע והשני את הרטט של הגירוי החיצוני.

8 צפייה בגלריה
magic finger
magic finger
magic finger
(צילום: באדיבות טוי בוקס)

החדרתי את האצבע הקסומה לתוכי, והפעלתי את הצעצוע. העוצמה הייתה משמעותית, אך רציתי להרגיש את האצבע זזה. יש שלוש מהירויות לאצבע, ורציתי להבין איך כל עוצמה מרגישה לי, אז העברתי למצב הרטט השני ואז לשלישי. וואו. הטיתי את האצבע כדי להגיע לנקודת הג'י, והעיצוב המעוגל של הצעצוע הקשיב לי. זה לא הרגיש כאילו שמישהו מגרה אותי עכשיו עם האצבע, זאת הייתה תחושה אחרת, אבל זה היה נעים כל כך.
עצרתי שנייה לפני שגמרתי כדי למשוך עוד זמן ולבחון לרגע את הפיצ'ר הרוטט שבצד השני. הוצאתי את הצעצוע, והנחתי בעדינות את הראש המעוקל על הדגדגן שלי. שיחקתי בין ששת מצבי הרטט השונים. הראש הרך של הצעצוע היה נעים, והרגשי איך אני מצליחה להתמלא בגלים-גלים. השארתי על מצב רטט בינוני עד שגמרתי. צעצוע משחקי ומצוין (יובל לוי).
מה הדירוג: 5 כוכבים בקלות
מה הנזק: 289 ש"ח
איפה קונות? סקסי שופ

The Swan מבית Toy Box Pro

אחד הוויברטורים היפים שיצא לי לנסות. הברבור המאוד-מאוד נעים למגע הזה הוא ויברטור דו-צדדי, כלומר הוא גם יונק וגם רוטט. למרות שהוא נקרא ברבור, הוא יותר דומה למקטרת קטנה וחמודה בצבעי פסטל, והוא בעיקר תמים מאוד למראה. הטרנד של השנים האחרונות הוא לעצב צעצועי מין בצורות חמודות וכיפיות, ואני מחבבת את הקונספט הזה.

8 צפייה בגלריה
the swan
the swan
the swan
(צילום: באדיבות טוי בוקס)

אבל מה שהכי משמח ב-The Swan הוא העובדה שלשם שינוי, הוויברטור הזה מגיע עם לחצנים גדולים וברורים, שמוארים בלדים קטנים. זה קריטי לחובבות צעצועים כמוני, שלא פעם נאלצות לתהות בחושך איפה לעזאזל נמצא הלחצן שיעצור את הצעצוע מלהמשיך לרטוט לך בשיא הכוח על הסדין. לחמוד הזה יש 7 מקצבי יניקה ו-7 מצבי רטט, אבל עבורי הרטט הראשון כבר הספיק. תוך דקות מעטות מאוד של משחק עם הצעצוע, כבר הגעתי לאורגזמה, ובא לציון גואל (לורי שטטמאור).
מה הדירוג: 5 כוכבים
מה הנזק: 269 ש"ח
איפה קונות? סקסי שופ

גלקסיה מבית Swakom

פייר, התרגשתי. הצעצוע הזה ארוז כמו בושם יוקרתי, וחשקתי בו מהשנייה הראשונה. כשהוצאתי אותו מהאריזה, גיליתי צעצוע מינימליסטי ואסתטי, שבקלות ניתן להניח בוויטרינה עם הספוטים, במקום להחביא אותו בדיסקרטיות במגירה.
החלק העליון שלו הוא ראש יניקה, והתחתון שהוא גם בסיס ההטענה, הוא לא פחות ממקרן כוכבים סגולים לתקרה ולקירות החדר! כל כך הופתעתי מהפיצ'ר הזה, ואני חוששת שזהו, מעכשיו אין חזור לצעצועים שלא מתחשבים ב"סטינג" של החלל שבו אני משחקת.
הצעצוע החכם הזה גם יכול להתחבר בבלוטות' לנייד דרך אפליקציה ייעודית, שבה ניתן לשלוט על התאורה ועל תוכניות היניקה, ואפילו ניתן לתת הרשאה למישהו חיצוני כדי שישלוט לך מרחוק בצעצוע. לא ניסיתי את זה כי לטעמי, זה תמיד מרגיש כמו אופציה שנועדה יותר להרשים ולהרגיש עתידנית, מאשר באמת להיות נחוצה.
8 צפייה בגלריה
Svakom Puls Galaxy
Svakom Puls Galaxy
Svakom Puls Galaxy
(צילום: באדיבות סיסטרס)

אז לא השתמשתי בפיצ'רים האובר-טכנולוגיים שלו, אבל מאוד נהניתי מהיניקה עצמה, שהייתה בול. היי, מי לא אוהבת להרגיש שיש לה פורטל לעתיד שיושב מתחת לספוט בוויטרינה בסלון? צעצוע נהדר מכל היבט שהוא (תקווה סמג'ה).
מה הדירוג: 5 כוכבים, קל
מה הנזק? 590 ש"ח
איפה קונות? סיסטרס

הוט לאבר מבית "סטיספייר"

הוט לאבר הוא ויברטור מסוג ארנב מבית "סטיספייר", שעשוי מסיליקון, שנחשב לחומר הכי בטוח היום בצעצועי מין. ההתרשמות הראשונית שלי מהצעצוע הייתה חיובית מאוד. קיבלתי הוט לאבר בצבע ורוד מזמין ופסטורלי. אומנם הוא נראה לי מעט גדול מבחינת החלק החיצוני שמיועד להחדרה, אך מצד שני חיבבתי את העיצוב העדין והנעים מאוד למגע שיש לו.
יש שני מנועים - אחד בחלק החודר, והשני בחלק שיושב על הדגדגן. מבחינת עבודה, הוא מציע 10 מצבי רטט שונים, והוא גם מתממשק עם האפליקציה המפורסמת של "סטיספייר", אבל החידוש המגניב בו הוא כפתור החימום שלו, שמאפשר לחלק שנכנס לנרתיק להיות חמים ונעים.

8 צפייה בגלריה
hot lover
hot lover
hot lover
(צילום: באדיבות פטיש דיל)

פיניתי לעצמי זמן, ונשכבתי על המיטה כדי להתייחד איתו. לצערי, למרות שהצעצוע עצמו יפה ונעים, גיליתי שגם העוצמה הכי גבוהה שלו עדיין לא מספיק חזקה, לפחות לטעמי. הוא כן נעים מאוד מבחינת החימום, ואני כן סבורה שהוא יהיה מושלם למתחילות בעולם הצעצועים, שעוד לא זקוקות לרטט חזק מדי. אז למרות שמאוד קל לתפעל את המאהב החם הזה, הוא פחות סיפק אותי (סנדי דני).
מה הדירוג: 3 כוכבים
מה הנזק: 290 ש"ח
איפה קונות: פטיש דיל

קרווי 2+ מבית "סטיספייר"

ממבט ראשון קרווי 2+ של "סטיספייר" נראה כמו צעצוע קומפקטי וכיפי, שאני ממש יכולה לקחת איתי בתיק. הוא קטן וחמוד, וצורתו המגניבה מיד הקסימה אותי. הוצאתי אותו מהאריזה וגיליתי שהוא גם נעים מאוד למגע, אף על פי שאינו גמיש. הטענתי אותו והתחלתי לשחק. הכפתורים של הצעצוע הזה מאוד נוחים וברורים, ואת לומדת תוך שנייה איך לתפעל אותו, כך שגם אם את נניח נמנית עם אלו שנבהלות מטכנולוגיה, דעי שהוא סופר אינטואיטיבי וידידותי לכל משתמשת.
הקרווי 2+ הוא צעצוע שאידיאלי לגירוי הדגדגן שלך או לכל האזור שמסביבו, כי הוא גם רוטט וגם יונק. יש לו 11 עוצמות יניקה שונות ו-10 מצבי רטט משתנים, ומי שבעניין תוכל להפעיל אותו בעזרת ה-Satisfyer connect, שהיא האפליקציה של "סטיספייר".
פיניתי לעצמי ערב לבד והתחלתי לשחק. דיסקליימר: אני מנוסה בעולם הצעצועים ורגילה לעוצמות מאוד גבוהות, ואולי בגלל זה החוויה שלי הייתה נחמדה, אך לא וואו. שלא תבינו לא נכון, זה היה לי מאד נעים, אבל לא הרגשתי שזאת המנה העיקרית (סנדי דני).
מה הדירוג: 4 כוכבים
מה הנזק: 270 ש"ח
איפה קונות? פטיש דיל

OG3 מבית Tracy's dog

אני מכירה היטב את הצעצועים של Tracy's dog, לכן כשניתנה לי ההזדמנות להתנסות עם הדגם החדש שלהם, מיד התחלתי להתרגש. מבט על הקופסה חשף צעצוע ממש Well designed. יש לו לוק מסקרן, מיוחד, מיד בא לך לשחק איתו. מה שגרם לי להרים גבה היה החלק השואב/יונק, אותו אני מכנה "הסקשן". נו, כמו זה שיש לרופאי השיניים. בכל אופן, החלק הזה נראה ממבט ראשון קצת מאסיבי ומגושם, וכשהרמתי אותו הוא באמת הרגיש מעט כבד.
גיליתי שה-OG3 הוא למעשה שני צעצועים באחד, אפילו שלושה באחד: יש לו את הסקשן שמיועד לגירוי הדגדגן או הפטמות, ויש לו ויברטור שמיועד לחדירה. אלא שהוויברטור הזה, מסתבר, רוטט בשני הצדדים, ונהניתי מהחלק המחוספס שיכול לתפקד כתחליף ממש טוב ל-Wand. אבל מה שהכי מגניב הוא שהחלק הרוטט נשלף, ושאפשר לשחק עם כל אחד מהמנועים בנפרד, בהתאם לסוג העונג שבא לך לקבל.

8 צפייה בגלריה
OG3
OG3
OG3
(צילום: באדיבות סיסטרס)

אגב, החשש שלי מהכובד של החלק השואב נעלם ברגע שהנחתי אותו על הגוף שלי. מסתבר שהוא מתלבש היטב על הדגדגן, והפעולה הכפולה הייתה וואו. ל-OG3 יש 10 מצבי יניקה + 10 מצבי רטט. התחלתי מהרטט הכי נמוך, עברתי למקצב השלישי ואז חזרתי לראשון, כי הוא הרגיש הכי טוב. נהניתי נורא משני המנועים הנפרדים. כך יכולתי בקלות לשלוט בשניהם בצורה שונה. חוויה מושלמת (דליריום)
מה הדירוג: 5 כוכבים
מה הנזק: 585 ש"ח
איפה קונות? סיסטרס

Magic Stick של נאלון

המג'יק סטיק נאלון הוא ויברטור מסוג הארנב המפורסם, שמיועד לחלק חיצוני שמגרה את הדגדגן ולחלק פנימי ורוטט שאמור לגרות את נקודת ה-G. ממבט ראשון, העיצוב שלו נקי לעין ומאד ברור למה לצפות. מג'יק סטיק עשוי מסיליקון היפואלרגני, שזה חומר מומלץ שמתאים לרוב מוחלט של הנשים. יש לו שני כפתורים בלבד, ובקצה החלק שיושב על הדגדגן מצויים שלושה זיזים רכים, כדי שאחד מהם לפחות יוכל לבוא במגע עם הדגדגן. מכיוון שכולנו דומות אבל שונות, הלכו פה על מספר אופציות, כדי שלפחות אחת מהן תפגע.
למרות שאני בדרך כלל נהנית לשלב צעצועים עם חבר שלי, המג'יק סטיק משדר סולו. הוא ננעל על הדגדגן מבפנים ומבחוץ. נשכבתי לנסות וגיליתי שהרטט הראשוני שלו נעים ועוצמתי, אבל לא מדי, ואל תוכניות הרטט מהלחיצה השנייה כבר פחות התחברתי.
אפשר לומר שיחסית לצעצועים אחרים, מדובר פה בצעצוע בעל רטט חזק למדי, שלא מתאים למתחילות. לצערי, המעבר בין המצבים השונים הוציא אותי לחלוטין מה-Zone, כך שאני ממליצה ללמוד את מצבי הרטט לפני שמשחקות איתו. אפשר לנסות קודם על היד, ורק אז להתקדם לדייט שני (תקווה סמג'ה).
מה הדירוג: 3 כוכבים. אם ישפרו את טווחי הביניים בין הרטטים, הוא יקבל יותר.
מה הנזק: 300 ש"ח
איפה קונות? פטיש דיל

Roae

עליי להודות שכנסיינית צעצועים ותיקה, אני כבר די מותשת מוויברטורים ארנבים, אבל כשראיתי את Roae , הבנתי שמדובר במשהו אחר. אם תרצו, זהו ארנב מהעתיד. יש לו ידית אחיזה מעגלית שמאפשרת לאחוז בו במקסימום נוחות, וכפתורים ברורים וגדולים לשליטה בצעצוע, חלק כל כך פשוט שלצערי חברות רבות פשוט מזניחות. הן מייצרות כפתורים חלקלקים מדי, ועם ידיים שמלאות בחומר סיכה, מתקבל מתכון לצרה.
Roae עשוי מסיליקון רפואי, הוא נעים למגע והוא מעוקל כך שהוא אמור להגיע לאזור ה-G. אישית, החלק שנכנס לנרתיק היה לי מעט עבה מדי, אבל כל אישה היא אחרת. אז במקום להחדיר אותו, החלטתי לשחק עם הצעצוע על הדגדגן שלי בכל מיני דרכים. נשענתי, התחככתי, הזזתי, לחצתי, והרטטים היו חזקים ועוצמתיים. לא הזדקקתי להרבה זמן כדי לחוות איתו עונג מרטיט וממוקד (דנה כהן).
מה הדירוג: 4 כוכבים
מה הנזק: 449 ש"ח
איפה קונות? סקסי שופ

פטינג היפו מבית "סטיספייר"

בדרך כלל יש לי רתיעה מצעצועים בצורות של חיות או דימויים שונים. זה מרגיש לי כמו גימיק זול שמחפה על חוסר כלשהו, אך במקרה של Petting hippo, שוב מוכיחה חברת "סטיספייר" שהיא מבינה באוננות, לא משנה הצורה והחיה.
מדובר בוויברטור חודר, שייעודו העיקרי הוא גירוי נקודת הג'י, אך הוא גם יכול לשמש כשרביט לגירוי חיצוני. יש לו גוף ארוך יחסית, כשבחלקו העליון משתרבב לו ראש של היפופוטם, חמוד ומחייך. היפו עשוי מסיליקון רך וגמיש, וקל לעקל אותו בשלל כיוונים בזמן החדירה. נשכבתי, פיסקתי רגליי, שמתי כמות יפה של רוק על ראשו של ההיפו והחדרתי את הצעצוע בעדינות. ההפעלה שלו פשוטה ביותר והיא מתבצעת בעזרת שלושה כפתורים בבסיס הצעצוע - המרכזי להפעלה והעליון והתחתון משנים את מצבי הרטט.

8 צפייה בגלריה
petting hippo
petting hippo
petting hippo
(צילום: באדיבות פטיש דיל)

עוצמת הרטט הפתיעה אותי ומיהרתי לשחק עם המקצבים. תפסתי בעיגול האחיזה הרך של ההיפו, שבאופן חכם ביותר עשוי גם הוא מסיליקון, כך שיכלתי למשוך בקלות את הצעצוע בזויות מוזרות, בלי שזה ילחץ לי על האצבעות. לקחתי את הצעצוע עוד אחורנית, ואת ידי אל מאחורי הישבן, מעקלת את ההיפו בתוכי, עד שהרגשתי שהראש של ההיפו פוגע לי בנקודה. בזכות העיקול שהתאפשר לי באמצעות הגמישות של הסיליקון, הכנסתי והוצאתי את הויברטור, עד שזה הרגיש לרגע כמעט כמו הדבר האמיתי. החיסרון היחידי של הצעצוע מבחינתי, וזה באמת עניין של טעם, הוא שהוא קצת גדול ומסיבי, ואין לי כבר מקום במגירה לצעצועים בגודל כזה (יובל לוי).
מה הדירוג: 4 כוכבים
מה הנזק: 235 ש"ח
איפה קונות? פטיש דיל