"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על מיניות קשובה ומיינדפולנס? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
איילת נתן
איילת נתן
איילת נתן. אהבה בין נשים תורמת לפמיניזם
(צילום: סלפי)

והפעם: מחקרי עבר שעסקו במשיכה ובזהות מינית הראו שיש יותר נשים שנמצאות על הספקטרום המשיכתי לעומת גברים. כפועל יוצא, יש יותר נשים שעוברות באמצע החיים מיחסים הטרוסקסואליים להתנסויות ביחסים ביסקסואליים או פאנסקסואליים, שהם משיכה מינית לאנשים, ללא קשר לזהותם המגדרית או למינם הביולוגי.
אבל איך נראה המפגש המיני והארוטי בין שתי נשים? כיצד קשר כזה מסוגל לשבור את התפקידים החברתיים והמגדריים הרגילים, להעצים נשים ולתרום לפמיניזם? מהם היתרונות המרפאים הטמונים במרחב מיני בין אישה לאישה? אילו תנוחות הכי מומלץ לנסות? ומדוע, לפחות מבחינת הסקרים, לסביות נהנות יותר?
בפרק מספר 62 אירחתי את איילת נתן, מטפלת בפסיכותרפיה גופנית להטב"קית, מנחת סדנאות ומרצה, לשיחה פתוחה ומשוחררת על מיניות בין נשים. האזנה נעימה!