סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
לי סלע
לי סלע
לי סלע
(צילום: אוסף משפחתי)

והפעם: רצפת האגן היא אזור הנמצא בתחתית האגן. היא מורכבת משרירים ורקמות חיבור, ואחראית על תשתית כל הדם והעצבים המזינים את האזור. היא מאפשרת לנו לשלוט בצרכים שלנו, מהווה חלק משרירי היציבה, שומרת על עמוד השדרה, וכן – גם משפיעה על התפקוד המיני של גברים ונשים כאחד.
אז מה הקשר בין שרירי רצפת האגן לכאבים בחדירה? איך השרירים משפיעים על עוצמת הזקפה ועל מצבים של שפיכה מוקדמת ושפיכה מאוחרת? האם מכשירי חיזוק רצפת האגן שנמכרים בחנויות סקס באמת עובדים? למה שרירי רצפת האגן קשורים גם במין אנאלי, וכיצד נוכל לחקור בעצמנו את קבוצת השרירים הזאת? אורחת: לי סלע, פיזיותרפיסטית עם התמקצעות בפיזיותרפיה של רצפת האגן, מרצה ומנחת סדנאות ובעלת סטודיו אוּמא. האזנה נעימה!