סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים. פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

1 צפייה בגלריה
סקס אפיל
סקס אפיל
מיה מגנט ולורי שטטמאור
והפעם: בשנים האחרונות נדמה שככל שאנחנו הופכים לתלויים יותר ויותר בטכנולוגיה שמקיפה אותנו, כך אנחנו מתמלאים בחרדות ובדאגות לגביה. מזהירים אותנו שהזמן הממושך שאנחנו מעבירים בשיטוטים בסמארטפון שלנו פוגע במערכות היחסים שאנחנו מנהלים, ושהרשת רק מעצימה את הבדידות ומנכרת את האדם מהסביבה שבחוץ.
אין ספק שכל האזהרות הללו נכונות. הטכנולוגיה אכן יכולה להגדיל את תחושת הבדידות ולפגוע במערכות היחסים הרומנטיות שאנחנו מנהלים, אבל מכיוון שרובנו לא מתכוונים לעבור לגור באי בודד ומנותק מטכנולוגיה מתישהו בזמן הקרוב, כדאי שנלמד איך בכל זאת נוכל להשתמש באינטרנט ובטכנולוגיה בכלל, דווקא כדי להתקרב זה לזה.
האורחת בפרק 12 של "סקס אפיל" היא מיה מגנט - אמנית פרפורמנס, אשת חינוך ומחנכת מינית, שחוקרת בשנים האחרונות את הקשר בין אינטימיות לטכנולוגיה דרך האמנות שהיא עושה וההרצאות שהיא מעבירה.
מיה מנתה את הדרכים שבעזרתן הטכנולוגיה מחברת בינינו; סיפרה כיצד זוגות ויחידים יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי להעמיק את האינטימיות המינית והזוגית; שפכה אור על פתרונות טכנולוגיים חדשים שמותאמים לאוכלוסיות המוחלשות ומאפשרים להם להתחבר ולהכיר, והעיפה לנו את המוח עם ניסויים מרתקים ב-VR שמאפשרים להרחיב את מידת האמפתיה והחמלה שאנחנו חשים כלפי האחר. לבסוף, ניבאה מיה כיצד ישתנה הסקס של כולנו בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות הבאות (ספוילר: העתיד סקסי!). האזינו.