סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

1 צפייה בגלריה
דוקטור דניאל וטלמן
דוקטור דניאל וטלמן
דוקטור דניאל וטלמן
(צילום: מאיה וטלמן)

והפעם: מציצנות, התערטלות בפומבי, חיבה עזה לכפות רגליים, התרגשות מינית מלייטקס או התענגות על כל חפץ אחר: אם האקטים הללו נשמעים לכם מוכר, זה בגלל שמדובר בכמה מהסטיות המפורסמות ביותר, כשההנחה היא שמיליוני אנשים ברחבי העולם כבר התנסו, או לפחות פנטזו על מין שנחשב לסוטה.
בעגה הרפואית, סטייה מינית מכונה 'פראפיליה', אולם כדי שמשיכה או נטייה מינית תוגדר כ'הפרעה פראפילית', עליה להפוך לאמצעי היחיד של האדם להשגת סיפוק מיני, ובדרך כלל גם לעורר בו מצוקה והפרעה דרמטית לחיים התקינים.
האורח בפרק מספר 10 של "סקס אפיל" הוא ד"ר דניאל וטלמן, סקסולוג קליני בכיר, מדריך ומטפל מיני, מרצה במכללה האקדמית בית ברל ומטפל במרפאת יחסים - הקריה הרפואית רמב"ם ובשירותי בריאות כללית.
ד"ר וטלמן מספר למאזינות ולמאזינים מה זה בכלל אומר להיות פראפיל? מהן הפראפיליות הנפוצות ביותר בספר ה-DSM? האם יש הבדל מגדרי בין נשים פראפיליות לגברים פראפיליים? ומה עושים בנוגע לכל זה בחדר הטיפולים של הסקסולוג?