סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
סיון לוטן
סיון לוטן
סיון לוטן
(צילום: מיכה ריז'וב)

והפעם: בראיון מתוקשר לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן, הודתה הזמרת בילי אייליש שנחשפה לראשונה לפורנו כשהייתה בת 11 בלבד, ושהצפייה הלא מתווכת הותירה בה צלקות נפשיות של ממש. סקרים ומחקרים מראים שאייליש אינה לבד, ושגיל החשיפה הראשוני לפורנו מתחיל כבר בבית הספר היסודי.
בפרק 38 של "סקס אפיל" בדקנו מה זה אומר להיות בני נוער בדור הפורנו או דור ה-XXX, איך החשיפה המוקדמת לפורנוגרפיה מעצבת את התסריט המיני של נערים ונערות בישראל, מדוע שווה להורים להחליף את השיח השיפוטי בשיח חומל ומתווך שלא מתעלם מהבעיה, ואילו אפשרויות אחרות קיימות בשוק מבחינת חינוך בני נוער למיניות בריאה. אורחת: סיון לוטן, עובדת סוציאלית, מתמחה בטיפול מיני, מרצה ומחנכת למיניות בריאה ב"סייף סקול".