סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
קיטי וחתולי
קיטי וחתולי
קיטי וחתולי
(צילום: אוסף פרטי)

והפעם: עולם הפורנו של 2021 אינו עולם הפורנו של שנות האלפיים. יותר ויותר יוצרי ויוצרות תוכן פורנוגרפי בוחרים מראש להתמקד בהפקות עצמאיות באתרי מעריצים משלמים, כמו פטריאון ופלטפורמת OnlyFans, וזונחים את אתרי הפורנו ההמוניים, דוגמת פורן-האב ויו-פורן.
בפטריאון וב-Only Fans תוכלו למצוא יוצרי תוכן מגוונים, מדוגמניות דרך מוזיקאים, קומיקאים ועד ליוטיוברים, ולצידם שחקני ושחקניות פורנו חובבים ומקצועיים, שבנוסף להעלאת תכנים מקוריים, גם מקיימים קשר הדוק עם המעריצים שלהם.
פלטפורמת Only Fans הוקמה ב-2016 על ידי היזם הבריטי, טימותי סטוקלי, ובשנים האחרונות היא מובילה את שוק התוכן העצמאי, עם מעל 50 מיליון מעריצים משלמים ומעל מיליון יוצרי ויוצרות תוכן. טוורק קיטי, ישראלית המתגוררת בדרום תל אביב, נחשפה לפני שנתיים ל-Only fans דרך דוגמניות שעקבה אחריהן באינסטגרם. משם הדרך לפתיחת עמוד משלה הייתה קצרה. לדבריה, היא מהראשונות שפתחו בישראל עמוד מעריצים לתוכן ארוטי ופורנוגרפי.
בפרק החדש של "סקס אפיל", קיטי מספרת על המסע שעברה מעיצוב אופנה, דרך חשפנות ועד לפתיחת ותחזוק עמוד המעריצים שלה, שכיום מפרנס אותה ואת בן זוגה, חתולי. האחרון, שמתראיין גם הוא לפרק, אחראי על הצילום, הבימוי ועריכת הווידיאו.
בפתיחות מעוררת השראה, מספרים השניים על הזוגיות המיוחדת והמאפשרת שלהם, ועל הדילמות שעלולות להתעורר כשקיטי שוכבת עם זרים וחתולי מצלם את הכול. האזנה נעימה!