סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן
(צילום: טלי דברת )

והפעם: דנה ויינשטיין אורן, מאמנת אישית וזוגית להעצמת הנוכחות המינית, מעידה כי גדלה בבית מאוד ליברלי, שבו הדיבור על מין ומיניות היה בריא ומקובל. למרות זאת, במשך שנים היא התקשתה להגיע לאורגזמה. גיל 23 היה הגיל שבו החליטה שהיא לומדת כל שעולה בידה על מיניות בכלל ועל המיניות הנשית בפרט. בשלב מסוים, היא אף עברה הסבה מקצועית – מעולמות משאבי האנוש להדרכה ואימון נשים וגברים לזוגיות ולמיניות.
בפרק מספר 22 של "סקס אפיל", דנה תספר על המסע האישי שעברה – מאי-אורגזמה לשיא מיני חדש לפחות פעם בשנה, תרחיב על הקשר בין מחזור הפוריות של האישה ובין החשק המיני שלנו, תעמוד על חשיבות אימון ריצפת האגן, ותצלול פנימה אל כל נקודות העונג המצויות בגוף האישה. דנה תתחיל בדגדגן - רקמה זקיפה בעלת כ-8,000 קצות עצבים, שנחשבת לאיבר האורגזמטי העיקרי בגוף האישה, ותעבור דרך ה"נקודות" A, U ו-G, שהיום ידועות יותר כאזורים ופחות כנקודות ספציפיות.
דנה תלמד אותנו איך לאתר כל אזור עונג בגוף האישה, תרחיב על סוגי המגע שהכי מומלצים לכל אזור ואזור, תיתן לנו תרגילים להעצמת התחושתיות ואפילו תנדב טיפים ראשוניים למתעניינות במין אנאלי. האזנה נעימה!