"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על איך להתמודד עם קנאה בקשר זוגי? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
לירי אמבר דיווי
לירי אמבר דיווי
לירי אמבר דווי. "ברגע שנבין את הדפוס הארוטי שלנו במיטה, נוכל למקסם את העונג וההנאה המינית"
(צילום: יניב גבאי)

והפעם: Erotic Blueprints או "דפוסים ארוטיים" בעברית, הוא מודל להבנה של המיניות שלנו, אותו פיתחה הסקסולוגית הסומאטית האמריקאית, מיס ג'איה. בסדרה של גווינית' פאלטרו בנטפליקס, "סקס, לאב ו-Goop", ג'איה מסבירה כיצד היכרות והבנה של הדפוסים הארוטיים שלנו תעזור לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות מסקס הרבה יותר עמוק, אורגזמי ומספק, ולמעשה תמקסם את הפוטנציאל המיני שלנו.
לירי אמבר דווי, מנחה לטנטרה ולמיניות מודעת וארוטיקה, וכוכבת רשת ישראלית, למדה אצל ג'איה והגיעה לפרק מספר 74 של "סקס אפיל" כדי לספר לנו על חמשת הטיפוסים הארוטיים – הקינקי, החושני, הסקסואלי, האנרגטי ו"משנה הצורה", הסבירה מה מדליק כל טיפוס ארוטי מבחינת סגנון פלירטוט ומגע, ומה עלול לכבות אותו ולהוריד לו את החרמנות. לירי משתפת בתרגילים זוגיים שיאפשרו לכם לזהות את הטיפוס הארוטי שלכם, ונותנת טיפים למקרים בהם יתגלה פער בין שני טיפוסים ארוטיים מנוגדים. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת