"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על מיניות לסבית וביסית? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
איתי שבו
איתי שבו
איתי שבו. להפוך את האוננות למעשה אהבה עצמית מיטיב ומענג
(צילום: יניב גבאי)

והפעם: חוקרים באקדמיה זיהו קשר מובהק בין משך הזמן שגברים מקדישים לצפייה בפורנו, לבין עלייה בקשיים בתפקוד המיני עם בת הזוג, עם דגש על בעיות בזקפה, שפיכה מהירה ושפיכה מעוכבת.
בפרק מספר 63 של "סקס אפיל" שמענו מאיתי שבו, מנחה סדנאות ומלווה לטנטרה ולמיניות גברית, כיצד הוא עצמו נגמל מצפייה בפורנו, איך החשיפה המאוד מוקדמת שיש כיום לפורנוגרפיה משפיעה על הרגלי האוננות של בנים ונערים צעירים, מהי שגרת האוננות הגברית - וכיצד הרגלי האוננות הישנים האלה מתקבעים ומחלחלים אחר כך הישר ליחסי המין, ובאילו אופנים גבר שהתרגל כל חייו לאונן בצורה מסוימת, יכול לסגל לעצמו הרגלי אוננות חדשים ומיטיבים, שביכולתם להביא להרבה יותר עונג, ואפילו למולטי-אורגזמה. האזנה נעימה!