"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על מיניות בזמן ההיריון? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
חדי אקסלרד
חדי אקסלרד
חדי אקסלרד. לא לוותר על המגע, גם אם אין מיניות מלאה
(מיכל בנדק)

והפעם: אחרי שבפרק הקודם למדנו על כל השינויים שעתידים לקרות לסקס ולמיניות שלנו במהלך חודשי ההיריון, ישבנו לשיחה עם חדי אקסלרד - יועצת זוגית ומשפחתית, מרצה בתוכנית התואר השני ללימודי משפחה במכללה האקדמית תל-אביב–יפו, מנחת סדנאות בתחום הזוגיות, מרצה בארגונים ובחברות ומנהלת את קבוצת הפייסבוק "הזוגיות חשובה לי", כדי להבין כיצד תיראה המיניות שלנו אחרי הלידה עצמה.
אז מתי ניתן כבר לחזור לקיים יחסים? מה קורה כשאובד חלילה החשק המיני? מדוע הרבה גברים ונשים מתאכזבים האחד מהשני במהלך התקופה הזאת, למה שווה לכם להקפיד על הקדשת זמן ותשומת לב למגע ולעונג פיזי - גם אם אין ביניכם מיניות מלאה, ומתי על בני הזוג לשקול ללכת לטיפול זוגי? האזנה נעימה!