"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על כל מה שהולך לקרות למיניות שלנו אחרי הלידה? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
מיה מגנט
מיה מגנט
מיה מגנט. "להשתמש בתחושת האינטימיות הדיגיטלית כדי לחקור ולהתנסות בצורות חדשות של מגע"
(צילום: סאלי פטל)

והפעם: "אני מקווה שבעתיד נוכל להשתמש במציאות מדומה, בינה מלאכותית, רובוטים ומשחקי מחשב כדי להתנסות בסוגים חדשים של מיניות ואינטימיות, שהיום אנחנו עדיין לא יכולים אפילו לדמיין", אומרת מיה מגנט, אמנית פרפורמנס, מרצה ומחנכת מינית, שהגיעה אלינו לפודקאסט בפעם השנייה כדי לדבר על הסקס של העתיד ועל מיניות במציאות המדומה.
בפרק מספר 66 של "סקס אפיל" מיה מתארת את כל הדרכים שמאפשרות כבר עכשיו שימוש ב-VR כדי לחוות התנסויות מיניות חדשות; חושפת כיצד נראה ביקור במועדון חשפנות וירטואלי - ומדוע חלק מהחשפניות כבר עברו לשם; עומדת על ההבדלים בין פורנו רגיל לפורנו ב-VR; משתפת כיצד המציאות המדומה יכולה לעודד אמפתיה בקרב המשתמשים והמשתמשות בה, ומגלה מדוע כבר עכשיו יש מי שמעדיפים לקבל טיפול מיני ב-VR במקום טיפול מיני רגיל. האזנה נעימה!