"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על העברה ארוטית ואיך לשוחח על מיניות עם הפסיכולוג? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
שני קדר
שני קדר
שני קדר. למזער פגיעות במרחבי מיניות אלטרנטיביים
(צילום: סלפי)

והפעם: בחודשים האחרונים החלו לצוץ עוד ועוד עדויות על פגיעות מיניות, שהתרחשו במרחבים של תנועת "המיניות המקודשת". מסתבר שנשים רבות פונות לסדנאות ולמטפלים מיניים אלטרנטיביים בעקבות טראומה מינית או נפשית שהן עברו, אך במקום התיקון המובטח הן יוצאות מהמרחבים הללו כשהן חבולות ופגועות.
שני קדר, פסיכותרפיסטית גופנית, אקטיביסטית ומנחת ומפיקת הפודקאסט וקבוצת הפייסבוק, "מה קורה בטיפול שלי?", הפכה בשנתיים האחרונות לעיתונאית בעל-כורחה, אחרי שעוד ועוד עדויות על פגיעות מיניות במרחבי מיניות אלטרנטיביים הגיעו לאוזניה. היא סירבה להתעלם מהפניות והחליטה שהיא עובדת לראשונה בחייה על תחקיר עיתונאי שיחשוף החוצה את הדברים.
התחקיר הראשון של שני פורסם ביוני 2021, באתר הפמיניסטי "פוליטיקלי קוראת", ועורר הדים בקהילות הרוחניות של ישראל. התחקיר עסק בארז ארג'ונה, מטפל רוחני, שלפי העדויות פגע במטופלות שלו לאורך שלושה עשורים. ארג'ונה התאבד לאחר שנודע לו על הכוונה לפרסם את התחקיר, אך התחקיר פורסם למרות זאת. בעקבות התחקיר על ארג'ונה ועדויות רבות נוספות שעדיין מגיעות אליה, יצרה קדר את הפודקאסט וקבוצת הפייסבוק "מה קורה בטיפול שלי?", העוסקים באתיקה טיפולית וביחסי הכוחות הסמויים מן העין במרחבים טיפוליים.
בפרק מספר 69 של "סקס אפיל" שוחחתי עם קדר על סיפור ארג'ונה, על פגיעות שהיא עצמה חוותה בטיפולים שהלכה אליהם, שמעתי ממנה הסבר על מהי טראומה? איך היא מתנהגת וכיצד היא עלולה להתפרץ במרחבי מיניות אלטרנטיביים שאינם מוחזקים דיים. שוחחנו גם על הכוחות שמופעלים עלינו בריטריט מיניות רוחני, ועל הדגלים האדומים שחשוב שנדע לקחת בחשבון. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת