"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם על מלחמות הסקס ותולדות הפורנו הפמיניסטי? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
ערגה יערי
ערגה יערי
ערגה יערי. מתאמת האינטימיות הראשונה בישראל
(צילום: שרון שטרן)

והפעם: מתאמת אינטימיות היא אשת צוות, שאמונה על רווחתם הפיזית והנפשית של השחקניות והשחקנים המשתתפים בסצנות מין בטלוויזיה ובקולנוע. מדובר במקצוע חדש שנולד עם מהפכת MeToo, שפרצה זמן קצר אחרי שמפיק הקולנוע, הארווי ויינסטין, הואשם באונס ובהטרדה מינית של עשרות נשים במהלך עבודתו.
תנועת MeToo הדגישה עד כמה נפוצות הן ההטרדות המיניות בתעשיית הקולנוע ובכלל, ועודדה שחקניות כמו אמילי מיד לדרוש אמצעי הגנה שיעזרו להן להתנהל בצורה נוחה ומיטבית על הסט, כדי להקטין את הסיכויים לפגיעות מיניות וליחסי מרות בעייתיים.
ערגה יערי היא מתאמת האינטימיות הראשונה בישראל. בפרק מספר 59 של "סקס אפיל" היא מספרת על תולדות המקצוע - ועל ההתנגדויות שעדיין קיימות לגביו, חושפת כיצד ניתן לצלם סצנות של מין אלים בצורה בטוחה ששומרת על רווחתם הנפשית והגופנית של השחקניות והשחקנים, מספרת מה עושים כשמישהו על הסט חווה טריגרים - ואיך היא עצמה מתמודדת עם סיטואציות דומות, ואילו שיטות וטריקים משמשים היום להסתרת זקפה לא רצויה ואיברים חשופים נוספים. האזנה נעימה!