רווק השבוע שלנו מחפש "מישהי שהראש שלה לא במרדף אחר ילדים". אל תתבלבלו, הוא לא מגדיר את עצמו כ"אל-הורי", הוא פשוט מרגיש שלא בא לו ילד כרגע, או בשנים הקרובות. "הגישה שלי לגבי זה היא 'מרבה נכסים, מראה דאגות'", אומר ג'וליאן לוינסון, רווק בן 32 מרחובות.
"ילד מבחינתי הוא נכס. אחריות אדירה, לחץ על החיים, בטח במדינה המטורפת שאנחנו חיים בה. ילד צריך לקבל את ההכי טוב שיש. אם אני שם על כף המאזניים מה חשוב לי יותר כרגע, אני והחיים שלי או הילד שלי שעדיין לא נולד, אז ברור שבנקודה הזו, התשובה היא אני".
אז זה שיקול כלכלי נטו?
"לא, ממש לא, זה אישי, רגשי ונפשי. אתה נקשר לילד והוא הופך להיות כל עולמך. לא רציתי את זה בגיל 28 וגם לא היום, בגיל 32. כלל שהשנים עוברות אני מבין שאני לא רוצה את זה. אולי בגיל 40-45 אני כן ארצה, אבל זה לחלוטין יהיה לרעתו של הילד. אהיה לו לסבא ולא לאבא, וזה די אגואיסטי בעיניי".
איך נשים מקבלות את זה?
"זהו, שזה באסה. באיזשהו שלב, כל אחת מטילה וטו, בטח בגיל שלי. ואם זה מה שהיא מחפשת אצלי – שאביא לה ילדים, אז אני מרגיש שזאת נוכלות. הרי אם אני ואת ביחסים, למה להוסיף צלע שלישית? אני אוהב אותך, את אותי, למה לחפש עוד? אם אמצא את הפרטנרית שלי, את אהבת חיי, אסתפק בזה ואגיד יום-יום אמן ותודה. כל האקסיות שלי קיבלו ממני עולם ומלואו, מעולם לא החסרתי מהן דבר בפן הרגשי. אני מבין שזה גם צורך ביולוגי ולכן אין לי מה להתווכח עם אישה, זה בוער לה בהורמונים".

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון. מעשן אבל שואף להפסיק
(צילום: ג'ני בלום)

"משתדל לחיות את החלום"

הוא כדורסלן לשעבר, 1.94 סנטימטרים של גוף בנוי היטב. בשנים האחרונות הוא עובד עם אוכלוסיות מיוחדות, ביניהן צעירים על הרצף האוטיסטי, איתם הוא מקדם מגוון פרויקטים כמו גיוסם לצה״ל ולמשטרה.
על היתרונות שלו, הוא מספר: "עם השנים הפנמתי שבלתי אפשרי להתעלם מהמראה החיצוני שלי, לטוב ולרע. אני עובד מאוד קשה על מנת לשמר את הלוק בחדר הכושר. יש שיעידו עליי שאני טיפוס זורם וקליל, אוהב לדאוג לפרטנרית שלי, לא פזרן אבל גם האחרון שניתן לומר עליו שהוא קמצן. משתדל תמיד לחיות את החלום, גם בהיבט החומרי ולגמרי בהיבט הנפשי".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"אני חושב שזו חברות, הקרבה ונתינה".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"לחלוטין כן, רק שלא מדובר באהבה אלא במשיכה מינית. אני לגמרי מאמין באהבה שנבנית לאחר שההורמונים מפסיקים לפעול בגופנו".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני שנתיים וחצי, בקשר האחרון. אני מגדיר את עצמי כטיפוס מתאהב".
מה קרה שזה נגמר?
"היה בינינו חיבור די מדהים, נקשרתי אליה ופיתחתי רגשות. היינו יחד כחצי שנה בערך והיא נפרדה ממני - לא כי קרה איזה משהו רציני, פשוט לא הסתדר. אני מניח שזה גם קשור לעניין ההורות".
"כל האקסיות שלי קיבלו ממני עולם ומלואו, מעולם לא החסרתי מהן דבר בפן הרגשי. אני מבין שהרצון להיות אמא הוא גם צורך ביולוגי ולכן אין לי מה להתווכח עם אישה, זה בוער לה בהורמונים"
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"למדתי שאני אדם שזקוק לחופש של עצמו, דבר שלא סותר את זה שאני מאוד אוהב את 'הביחד'. עם השנים למדתי להיות ותרן בהמון סוגיות שעולות תוך כדי הקשר".
מה המרכיב החשוב בעיניך במערכות יחסים?
"משיכה, הבנה וקבלה, היכולת לעשות ויתורים וכמובן שאהבה, מרכיב שנבנה עם הזמן".

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון. זקוק לחופש אבל גם מוכן לבצע ויתורים
(צילום: ג'ני בלום)

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
הטיפוס המתאהב. ג'וליאן לוינסון
(צילום: ג'ני בלום)

"רוב הנשים שיצאתי איתן הן מזרחיות"

הוא לא פעיל באפליקציות ולא מאמין בפלטפורמות האלה: ״כשהייתי יוצא לדייטים עם נשים משם, הן היו מספרות לי שזה מבאס אותן שגברים כבר לא מתחילים איתן במציאות. כן יצא לי להכיר משם כמה נשים מדהימות, שתוך כדי הקשר איתן גיליתי על עצמי לא מעט דברים חשובים, כמו למה אני זקוק יותר ולמה פחות".
מהי החוויה הכי גרועה שחווית דרך האפליקציות הללו?
"החוויה הכי גרועה היא שיברון לב, עניין שחוויתי מספר פעמיים בחיי. אם נגלוש לעניין הדייטינג, אז דייט של שתיקות הוא ללא ספק עניין גרוע ומביך. על אחת כמה וכמה כשזה קורה לאחר שיחות טלפון והודעות מוצלחות וזורמות. הייתי בכמה סיטואציות כאלו".
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך, ולמה?
״כנות וערכיות הן שתי תכונות חשובות בעייני, בלעדיהן בלתי אפשרי לבנות קשר. גם הבנה וקבלה הן תכונות שחשובות לי מאוד, כי אני מודע לכך שאני טיפוס לא קונבנציונלי. יש לי את ההשקפות המיוחדות שלי על העולם".
מי "הטייפ" שלך?
״אין לי טייפ מסוים ומוגדר מבחינת מראה, אבל ברור שאסתטיות חשובה לי. אני פחות נמשך לגבוהות ופחות נמשך לאשכנזיות. רוב הנשים שיצאתי איתן היו מזרחיות. גם יש אוכל טוב, אז זה לגמרי מנצח".

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון. רק שלא יהיה דייט של שתיקות
(צילום: סלפי)

חתונה ברבנות?
״אני עם הנשים בקטע הזה, הכי לטובת האישה. תמיד מלמדים ילדות קטנות לחכות לאביר על הסוס הלבן, על חלום החתונה המנצנץ, אבל אף אחד לא מספר להן איך זה מרגיש כשהגבר לא נותן גט. למה? הרי ברור שכולם שמחים מתחת לחופה, אז איך זה שמתגרשים פתאום? אז הנה אני מקדים תרופה למכה: לא חייבים להתחתן ברבנות אם את לא רוצה. אגב, בשנתיים האחרונות התחזקתי מעט. לא שומר שבת או משהו, אבל כן מניח תפילין מדי בוקר, קורא קצת תהילים ומתפלל כשיוצא. מאמין לייט כזה".
נייס. פוליטיקה, האם היא אישיו בבחירת בת זוג?
"במצב שהמדינה נמצאת בו כרגע, האמת שגם אני התבלבלתי. מעדיף איזון, אמצע".
עישון?
"אני מעשן, לא הרבה ויש לי רצון להפסיק. מנגד, אני ממש נהנה מזה. לגבי הצד השני, אין לי בעיה שתעשן".
טווחי גילים שאתה מחפש?
"27-35".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל – זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"לא שולל".

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
מתחזק לייט. ג'וליאן לוינסון
(צילום: אלון תמיר)

מה "הדיל-ברייקר" שלך?
"חוסר הבנה, חוסר פירגון, בגידה כמובן. קשה להגיע איתי למצב שבו אני מוותר ומרים ידיים".
איך נראה הדייט המושלם?
"הקסם שפוגש אותך בפעם הראשונה, במציאות או בדיגיטל, ממשיך ופוגש אותך גם בדייט עצמו. מבחינת לוקיישן, אין על ים, יין טוב וסושי. גם טיול בנווה צדק שכולל בתוכו מרכיבים קולינריים בא בחשבון".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"אני משתדל להתאמן כל יום בחדר כושר, משחק כדורסל אחת לשבוע כי משתדל לשמור על שגרת ספורט, רואה סדרות וסרטים ופוגש חברים כשיש זמן פנוי".
על איזה תחביב לא תוותר בחיים, גם לא בשביל בת הזוג שלך?
"ספורט".
מה המקום האהוב עליך ולמה?
"ים המלח הוא ללא ספק המקום האהוב עליי. השנה למשל יצא לי לנפוש באזור חמש פעמים. זה מקום שמצליח למלא אותי באנרגיות בכל פעם מחדש, משהו באווירה אוטומטית מכניס אותי למין ׳טראנס׳ של רוגע ושלווה. פשוט בריאות".
מה מצחיק אותך?
״שאולי מארץ נהדרת".

6 צפייה בגלריה
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון
ג'וליאן לוינסון. באה לים המלח?
(צילום: סלפי)

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"בפרידה שחוויתי לפני שנתיים וחצי".
מהי הסדרה האחרונה שעשית עלייה בינג'?
"שתי סדרות מעולות בנטפליקס - הראשונה היא 'פארגו', מבית היצר של האחים כהן. סופר אינטליגנטית וקרימינלית. השנייה היא 'דארק', סדרה מדהימה שמדברת על תאוריית הזמן. בדיונית, אבל לגמרי נותנת לך לחשוב".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"הכול מהכול. אין לי ז'אנר מועדף, הכל תלוי בסיטואציה ובמצב הרוח. יכול להאזין לתום פטי, בלקן ביט בוקס, שלמה ארצי ולקנח בנועה קירל".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"לפעמים יוצא לפאב טוב או למסעדה מעניינת אבל בגדול אני טיפוס ביתי, בעיקר בימי שישי. בשבתות אני אוהב לטייל".
אז איפה אפשר להתחיל איתך?
"בכל מקום שניפגש, אין צורך להתבייש".
נדלקתן על ג'וליאן? פנו אליו לפייסבוק או לאינסטגרם