"אני תמיד אוסף מהבית ולרוב גם משלם, אבל אם אני רואה שהיא באה לשבת בטלפון ורק לעשות סלפי עם המנות, אז אני מבין שזה לא תקין ומחזיר באותו מטבע כי זה מוריד. גבר לא חייב לשלם על בחורה בכל דייט. אני מכיר כאלה שיוצאות איתך לדייט רק כי הן רעבות. לפעמים זה גובל בניצול. אז אם יש כימיה, אם הולך טוב ואם היא מתעניינת בך ונוכחת בסיטואציה, אז אני אשלם באהבה. אם לא, אז לא", מצהיר אביב ישר, בן 27 מתל אביב, רווק השבוע שלנו.
5 צפייה בגלריה
אביב ישר
אביב ישר
אביב ישר. אם את נוכחת בדייט, הוא ישמח להזמין אותך
(צילום: אלבום ביתי)
אביב הוא מעצב שיער, שמעיד על עצמו שהוא איש של אנשים, ים, טיולים ואוכל טוב. הוא חי על המוטו "חיים רק פעם אחת", ויש לו מספיק ביטחון עצמי כדי לגשת לבחורות ולהתחיל איתן בכל סיטואציה ובכל מקום. "למה לא לנסות? מי שמתבייש מתייבש", הוא אומר. "מקסימום אקבל לא. בגיל 18 הייתי מאוד ביישן, ברמה שהייתי ניגש לבחורה והופך לאדום, לא יודע מה להגיד ובולע מילים. בגיל מאוחר יותר התחלתי לטייל בעולם. הייתי במקסיקו, תאילנד וברזיל, והתחלתי להיפתח יותר. למדתי שאתה פשוט צריך להפגין ביטחון, להיות מעניין ואסרטיבי, כי רק ככה אתה יכול להתחבר למישהי אחרת".
נשים לא נרתעות שמתחילים איתן? "לרוב לא. תשמעי, זה קשה כי יש פעמים שאתה רואה מישהי ברחוב והיא מסנוורת אותך ואתה רוצה לגשת אליה, אבל אז עולות המחשבות: מה אני אנחת עליה עכשיו באמצע הרחוב? מה אני אגיד לה? אז אני מתנתק מהמחשבות האלה ומחליט לנסות, מקסימום היא תגיד כן. אני יודע שזה יוצא דופן היום, אבל באמת שאם בחורה מסרבת זה לא מפריע לי, אני ממשיך הלאה. זה אפילו נותן לי דרייב לנסות שוב. כשהתבגרתי הבנתי שככה העולם עובד ושזה טבעי ובסדר לקבל לא. זה פוגע באגו לגברים שלא חזקים מנטאלית, אבל אני לא מתרגש מתגובות שליליות ולא אכפת לי מה אנשים יגידו עליי, כי אני יודע מי אני".
האם נתקלת בנשים שסירבו לצאת איתך בגלל המקצוע שלך, שכרוך בלהיות מוקף בנשים כל היום? "כן, היו נשים שאמרו לי, 'אני לא יכולה שחבר שלי כל היום יהיה עם נשים', או 'אני לא רוצה שתיגע בנשים ותדבר איתן'. מנגד, יש נשים שאוהבות את הרעיון שחבר שלהן יטפל להן בשיער וידאג שהן ייראו טוב. אין לי בעיה לפנק את בת הזוג שלי ולגרום לה להרגיש טוב עם עצמה. הבעיה היא שלפעמים אני מכיר בחורות והשיחה זולגת מרומנטית למקצועית. הן מבקשות ממני פן וגוונים ושוכחות שאני כאן בכלל כדי להכיר אותן".
"יש פעמים שאתה רואה מישהי ברחוב והיא מסנוורת אותך ואתה רוצה לגשת אליה, אבל אז עולות המחשבות: מה אני אנחת עליה עכשיו באמצע הרחוב? מה אני אגיד לה? אז אני מתנתק מהמחשבות האלה ומחליט לנסות, מקסימום היא תגיד כן"
חשוב לך שבת הזוג תהיה מטופחת בגלל העיסוק שלך? "מראה חשוב לי, ואני בהחלט מחפש מישהי מטופחת כי גם אני כזה. יצא לי לצאת לדייט עם בחורות שהגיעו בלי איפור וזה משדר 'אתה לא שווה את ההשקעה'. פעם אספתי מישהי לדייט והיא נכנסה לרכב בפיג'מה של סנופי. מה יש? תראי שאת קצת מתלהבת, קצת בעניין. הסיטואציה היחידה שעלתה לי לראש היתה יאללה, הולכים לעשות כפיות, או מקסימום סושי ונטפליקס".
5 צפייה בגלריה
אביב ישר
אביב ישר
אביב ישר. מקסימום סושי ונטפליקס
(צילום: אלבום ביתי)
איפה אתה מחפש זוגיות? "אני יוצא למסיבות וברים ומנסה להכיר כמעט בכל מקום אפשרי. אני גם נמצא ברשתות ובאפליקציות, אבל שם יותר קשה להכיר כי אתה מקבל מאצ' עם בחורה בידיעה שאתה לא היחיד. נמצאים איתך עוד 300 גברים בערך ששלחו לה הודעה, ויש כאן תחרות. בינתיים מצאתי טכניקה שעובדת לי: אני ישר עובר איתן לטלפון כדי שלא ידפדפו אותי. אני מאמין שצריך להיות ישיר, חד ולעניין, ולברוח מהאפליקציה כמה שיותר מהר. אני רוצה להכיר את האופי של הבחורה, להיכנס לראש שלה, היא לא רק 'טפט' באפליקציה".
היו לך מערכות יחסים קודמות? "השאלה הזאת צובטת לי כי לא יצא לי לחוות פרפרים ולהתרגש ממישהי כבר שנים, וכשזה קרה, נפגעתי ממנה מאוד. נסחפתי אחרי היופי שלה, אבל נכנסתי למיטה חולה כי היו שם כל הזמן ריבים. היו לי קשרים של חצי שנה בערך, אבל זה אף פעם לא התפתח לאהבה כמו באגדות. קשה מאוד היום בעידן של האפליקציות להכיר בחורה שתפתח איתה משהו, כי ישר זולגים לצדדים. בדרך כלל, אחרי שניים-שלושה דייטים זה מתפייד, לדעתי בעיקר בגלל חוסר תקשורת או רצינות. אתה יוצא עם מישהי ומרגיש שבאת לראיין אותה, רק אתה שואל שאלות ומתעניין. תשאלי אותי גם משהו, יש גם צד שני פה.
"לצערי, יש הרבה נשים שמגיעות מתוך עמדה של 'אני הפרס. אתה תשיג אותי ואם צריך, גם תעשה שמיניות באוויר'. לגברים יותר קשה כי הם צריך לחזר והבחורה בוחרת מבין כולם. נשים מקבלות עשרות הודעות ביום, ואם גבר מקבל הודעה אחת, אז זה מאיזה פרופיל מזויף מקזבלנקה או מאלה שיושבים באיזה חוף בתאילנד וכותבים, 'בוא אני אלמד אותך איך לעשות כסף'".
"מצאתי טכניקה שעובדת לי: אני ישר עובר איתן לטלפון כדי שלא ידפדפו אותי. אני מאמין שצריך להיות ישיר, חד ולעניין, ולברוח מהאפליקציה כמה שיותר מהר"
מה זאת אהבה מבחינתך? "מקום מבטחים, פרטנרית מכילה שאפשר לסמוך עליה, וקשר שבו היא מבינה אותך רק לפי המבטים".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? "אני מאמין בקליק ראשוני. זה קרה לי אבל לא החזיק מעמד".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה? "בגיל 21. יצאתי עם מישהי חצי שנה ובלילה היא קיבלה הודעות בלי הפסקה. ראיתי הודעות של 'את לא יודעת איזה כיף היה לי איתו', 'איזה טוב הוא במיטה' וחשבתי שזה עליי. בסוף ראיתי שמדובר במישהו אחר. ישר חתכתי ממנה".
5 צפייה בגלריה
אביב ישר
אביב ישר
אביב ישר. האם תהיי מקום המבטחים שלו?
(צילום: אלבום ביתי)
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שאני רגיש ונוטה לתת יותר מהצד השני ולהילחם על הקשר. לא פעם מצאתי את עצמי לבד במערכה".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים? "יכולת הכלה כי לא תמיד הכול יהיה מושלם, וצריך לקבל גם את החסרונות של האחר".
אתה פעיל באפליקציות? "אני משתמש בשתי אפליקציות ומקדיש לזה בערך שעה ביום".
מה מעליב אותך? "חוסר כבוד, זלזול".
"יצאתי עם מישהי חצי שנה ובלילה היא קיבלה הודעות בלי הפסקה. ראיתי הודעות של 'את לא יודעת איזה כיף היה לי איתו', 'איזה טוב הוא במיטה' וחשבתי שזה עליי. בסוף ראיתי שמדובר במישהו אחר. ישר חתכתי ממנה"
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה? "נשית, משפחתית, אימהית, עדינה, לב טוב, אנרגטית וספונטנית. חשוב לי שהיא תעריך מה שאני עושה בשבילה, שתהיה בעלת יכולת הקשבה, שתראה אהבה וחום ושארגיש בנוח לשתף אותה בהכל".
מה החיסרון שלך? "פרפקציוניסט ולפעמים נקשר מהר".
עישון? "מעדיף שלא".
טווח גילים שאתה מחפש? "26-20".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל, זה משהו שיכול לבוא בחשבון? "גרושה ללא ילדים".
5 צפייה בגלריה
אביב ישר
אביב ישר
אביב ישר. טייל בכל העולם ולמד הרבה על עצמו
(צילום: אלבום ביתי)
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "נסעתי שעה עד לירושלים כדי לאסוף בחורה לדייט, ובסוף מצאתי את עצמי יושב איתה באורווה של סוסים, הכול מסריח ואפילו כוס מים היא לא הציעה. בסוף היא עוד ביקשה שאהיה הידיד הגיי שלה. לא הבנתי מאיפה היא באה לי".
תאר לי את הדייט המושלם. "מים צלולים בצבע טורקיז, שמפנייה, מגש פירות, שתי מיטות שיזוף ושייק".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי? "ים, כדורגל, חברים ובירה, שינה, אוכל טוב, טלוויזיה ומשפחה".
מהו המקום האהוב עליך ולמה? "ים הוא המקום הכי יפה בעולם".
5 צפייה בגלריה
אביב ישר
אביב ישר
אביב ישר במקום האהוב עליו
(צילום: אלבום ביתי)
מה מצחיק אותך? "לראות פספוסים בלייב".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "בהלוויה של בן דוד שלי".
מה היית בגלגול הקודם? "אריה כי אני לוחם ולא מוותר בקלות".
הסדרה האחרונה שראית בבינג'. "לאב איילנד ישראל".
איזו מוזיקה אתה שומע? "אייל גולן, שחורה, רגאטון, ספרדית וכל דבר עם קצב טוב ורגש".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך. "אני תחרותי מאוד".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "בחור כיפי, חברותי וספונטני, שיודע לחיות את החיים".
מה אתה עושה בימי שישי בערב? "קידוש עם המשפחה או יוצא לבלות עם חברים".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "בכל מקום אבל עדיף פנים אל פנים".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "איש משפחה עם ילדים, בעל עסק מצליח, ואחרי שטיילתי כבר בכל יעד בעולם".