אביעד אולמן (32) מראשון לציון מתחיל את הבוקר בכתיבה במחברת "החלומות, ההודיות וההצלחות", שנמצאת ליד מיטתו, ובה הוא כותב מה חלם בלילה ועל מה הוא מודה בחייו. לאחר מכן, הוא מסדר את המיטה, מצחצח שיניים ביד שמאל - כדי לעורר את המוח, מתקלח במים קרים, עושה מדיטציה, ואז מתיישב ובמחברת אחרת הוא כותב על האדם שהוא רוצה להיות. "כל אלו עוזרים לי להיכנס למיינדסט של הצלחה. יש לי סדר יום מאוד ספציפי. אני משתדל לעשות את אותה רוטינה כבר ארבע שנים מדי יום, כי כך אני מרגיש הכי שלם והכי מחובר לעצמי".
4 צפייה בגלריה
אביעד אולמן
אביעד אולמן
אביעד אולמן. מתחיל את הבוקר עם מחברת חלומות והודיה
(צילום: בוב ברלין)
אורח החיים הבריא והרוחני הוא חלק בלתי נפרד מחייו האישיים והמקצועיים של אביעד, שמגדיר עצמו כמרצה מנטאלי, שעובד בתור מאמן להתפתחות אישית, כושר ותזונה. גם ביקורים במכון כושר הם חלק בלתי נפרד מחייו, וחשוב לו שגם בת הזוג שלו תחלוק אהבה לאותם אזורים. "חשוב לי שהיא גם תהיה מעולם הכושר. אני לא מחפש מישהי שעושה רק יוגה ופילטיס, אלא ממש מישהי שמתאמנת בחדר כושר ומרימה משקולות כמוני.
"נכון שהגוף גם מושך אותי, אבל זה חשוב לי יותר בגלל ההיבט המנטאלי כי אני מאמין שהגוף הוא ביטי פיזי למה שקורה לנו בראש. הכי קל לבוא למכון, להסתכל בטלפון בין תרגיל לתרגיל וללכת. אבל צריך אופי וחוסן כדי להעמיס עוד משקל ועוד משקל ולפתח את הגוף ואת עצמינו.
"שני ההורים שלי היו במשקל עודף ושניהם מתו בגלל זה. אמא שלי נפטרה כשהייתי בן שמונה ואבא שלי היה חלש מנטלית, כאילו ויתר על החיים ופשוט התדרדר מאז, חלה ונפטר. אני ילד מאומץ וזכיתי בהורים מדהימים, אבל בגיל 23 כבר הפכתי ליתום והבטחתי לעצמי שאני אהיה הפוך מהם בגוף ובנפש".
"אני ילד מאומץ וזכיתי בהורים מדהימים, אבל בגיל 23 כבר הפכתי ליתום והבטחתי לעצמי שאני אהיה הפוך מהם בגוף ובנפש"
יש לך סיפור חיים יוצא דופן. באיזה שלב של ההיכרות אתה מספר אותו לבת הזוג הפוטנציאלית? "כבר על הדייט הראשון. קיים בי איזשהו פחד ממה שהיא תחשוב עליי, על האני האמיתי שלי ואפילו על כך שאני שוקל את כל מה שאני אוכל, לכן אני שם את הקלפים על השולחן כבר בהתחלה. או שתקחי אותי או שלא. באופן כללי, אני בן אדם סופר פתוח. פעם הייתי שומר לעצמי, והיום אני מספר הכול. למשל, אני תמיד משתף בדייטים שאני רוצה להתחתן ולהביא ילדים. מבחינתי, חייבים תקשורת ותיאום ציפיות. בואי, אני כבר בן 32".
4 צפייה בגלריה
אביעד אולמן
אביעד אולמן
אביעד אולמן. "חשוב לי שגם בת הזוג תדע להרים משקלים כבדים"
(צילום: עומר רביבי)
עדיין צעיר. "אולי, אבל אני כבר ממש רוצה את זה. היום בכיתי, התפרקתי, ממש דמעות כאילו שאני צופה בסרט דרמה אבל זה היה טוב בשבילי לפרוק. ידידה שאלה אותי מה קורה עם חתונה וילדים, ופשוט התפרקתי בפניה. סיפרתי לה שאני ממש רוצה, אבל לא מוכן להתפשר על דברים מסוימים, כמו מישהי בעלת מנטאליות חזקה, מתאמנת, כזאת שתהיה לי איתה משיכה מטורפת ושתהיה הסקס הכי טוב בחיים שלי.
"היו פעמים שהייתי מתפשר על מנטליות ויוצא עם פצצות-על, אבל הרגשתי שאני יוצא עם מטופלות כי הן היו עושות דרמות מכל דבר קטן ולוקחות בעיה מתחום אחד ומשליכות אותן על כל תחומי החיים. נכון שאנחנו בני אדם, אבל כן צריך חוסן ובגרות".
"ידידה שאלה אותי מה קורה עם חתונה וילדים, וסיפרתי לה שאני ממש רוצה, אבל לא מוכן להתפשר על דברים מסוימים כמו מישהי בעלת מנטליות חזקה, מתאמנת, כזאת שתהיה לי איתה משיכה מטורפת ושתהיה הסקס הכי טוב בחיים שלי"
הצלחת למצוא מישהי כזו? "עדיין לא. חשבתי שכן והתאכזבתי לגלות שלא. קרה לי שקבעתי להיפגש עם נשים והתאכזבתי מהיחס. לא מזמן התחלתי לדבר עם בחורה שתאמה את כל מה שאני מחפש. קבענו להיפגש וכל פעם לפני הפגישה היא ביטלה. אחרי שלוש פעמים כאלו, היא אמרה שהיא לא תהיה פנויה בשבועיים הקרובים וביקשה שנמשיך לדבר בינתיים. לא הייתי מוכן לחכות, זה לא רציני.
"אחר כך, התכתבתי עם מישהי במשך חודשיים והיינו אמורים להיפגש בשישי. היא ביקשה להגיע אליי ולעשות אצלי את השבת. נורא התרגשתי. התכוונתי לנקות את הבית, ללכת לעשות קניות וגם לבשל בשבילה. אחרי כמה דקות היא התקשרה וביקשה שאבוא לאסוף אותה ממושב ליד ירושלים. סירבתי כי הייתי שקוע בהכנות לכבודה, והיא התעצבנה. זה הרגיש לי כמו זלזול וניצול, אז הפסקתי לדבר איתה".
4 צפייה בגלריה
אביעד אולמן
אביעד אולמן
אביעד אולמן. "זה הרגיש לי כמו זלזול וניצול, אז הפסקתי לדבר איתה"
(צילום: עומר רביבי)
נשמע שיש לך המון נתינה אבל גם יכולת לשם גבולות כשצריך. "נכון. פעם לא היו לי. הייתי נוסע, אוסף ומחזיר בכל הארץ ומוותר על עצמי ועל הרצונות שלי, אבל אחרי מערכת היחסים האחרונה שהיתה לי, למדתי לעצור כשצריך ולשים לבת הזוג גבולות. במיוחד כשהנתינה לא הדדית. למדתי גם לשתף. אני מתייעץ עם חברים שלי כל הזמן. למעשה, אנחנו חמישה חברים שמדברים מאוד פתוח על זוגיות, דייטים, נישואים ומשפחה. אני לומד מזה המון על החיים ועל עצמי".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי? "מתאמן, קורא ספרים, מתופף, מנגן בגיטרה ורואה טלוויזיה".
"אחרי מערכת היחסים האחרונה שהיתה לי למדתי לעצור כשצריך, ולשים לבת הזוג גבולות. במיוחד כשהנתינה לא הדדית"
מהו המקום האהוב עליך ולמה? "המקלט עם התופים. שם עברתי את כל מנעד הרגשות: עצב, פחד, מוות וחיים. זה המקום להיות מי שאני ולהתבטא מבלי שאף אחד ישפוט אותי".
מה החיסרון שלך? "לפעמים אני רציני וקשוח מדי עם הסביבה וגם עם עצמי".
מה זאת אהבה מבחינתך? "שני אנשים שצומחים יחד, זה לצד זה, שותפים בכל רגע ובמיוחד ברגעים מאתגרים, כשהגלים מתחזקים".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? "כן. זה קרה לי עם האקסית. ראיתי אותה במועדון והמילים נעתקו מפי. יומיים אחרי יצאנו לדייט ורק דיברנו במשך שש שעות. זה היה מדהים".
מתי נשבר לך הלב? "כשבגדו בי ולצערי זה קרה יותר מפעם אחת, וגם כשהתאהבתי ביזיזה והיא ניתקה ממני קשר באופן מפתיע וללא כל הודעה מוקדמת".
4 צפייה בגלריה
אביעד אולמן
אביעד אולמן
אביעד אולמן. חווה על בשרו מה מרגיש גבר שבוגדות בו
(צילום: אלבום פרטי)
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שאני לא מתפשר על משיכה ומנטליות, ושחשוב לתת ספייס ולומר אך ורק את האמת, לא משנה כמה היא כואבת".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים? "שני מרכיבים שהם חובה: תקשורת טובה ומשיכה מינית".
אתה פעיל באפליקציות? "קצת ב'אוקיי-קיופיד'. בעיקרון אני נכנס ואז מחליק ימינה, ימינה ומלא ימינה בלי סוף עד שהאפליקציה מגבילה אותי, ואז מחכה למאצ'ים ובודק אם יש משהו רלוונטי. זה כמו למלא לוטו, סיכויים קלושים לזכות".
מה מעליב אותך? "כשלוקחים אותי כמובן מאליו".
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה? "ספורטאית, חיובית ואופטימית, מכוונת מטרות ויעדים כי זה מה שחשוב לי בחיים ומנחה אותי וגם אחת שמסתדרת עם המשפחה שלה, פרטנרית וחברה טובה".
עישון? "לא".
טווח גילים שאתה מחפש? "30-25".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל, זה משהו שיכול לבוא בחשבון? "לא. הייתי שם וזה לא עבד".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "קבעתי עם בחורה וחיכיתי לאסוף אותה. התקשרתי אחרי עשרים דקות לשאול מה קרה והיא סיפרה שהתבלבלה ונכנסה לרכב אחר. הסתובבתי וראיתי אותה יוצאת מרכב אחר. היא הגיעה וכל האיפור שלה היה מרוח. זה היה דייט הזוי".
תאר לי את הדייט המושלם. "נהנים וצוחקים. כיף לנו ולא משנה איפה".
מה מצחיק אותך? "החברים שלי".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "מוקדם יותר היום, כי דיברו איתי על זוגיות. אני מנסה לשמור על פאסון ולומר 'כשיגיע יגיע', אבל אני משתוקק לזה עד שזה כואב".
הסדרה האחרונה שראית בבינג'. "אריק".
איזו מוזיקה אתה שומע? "הכול אבל במיוחד רוק ומטאל".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך. "לעיתים קרובות אני תוהה מה צופן העתיד שלי".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "'האבא והאמא' של החבר'ה, הדבק שמחבר בין כולם".
מה אתה עושה בימי שישי בערב? "הליכה, אוכל משהו והולך לישון".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "עם האישה הנכונה לידי וילדים, מתפתח מקצועית, כותב ספרים ובעל חברה להתפתחות אישית. לדעתי הגברים הכי מוצלחים הם אלו שיש לצידם אישה חזקה, במערכת יחסים טובה ובריאה. אף גבר לא יכול לעמוד רק בזכות עצמו".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "באינסטגרם ובחדר כושר".