6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
אורטל חדד
(צילום: עמליה לוקאש)

כשאחותה הקטנה של אורטל חדד (37) התחתנה, היה קשה מאוד לעצור את פרץ הדמעות. "הרב בדיוק דיבר על כך שאבא שלי לא זכה להגיע לרגע הזה, דודה שלי חיבקה אותי חזק ואני בכיתי בלי הפסקה. "כולם היו בטוחים שאני בוכה בגלל ההתרגשות והמחשבה על אבא שלי, ובאמת בכיתי עליו, אבל גם בכיתי על העובדה שאני, האחות הבכורה, טרם מצאתי את האחד. גם אחי הקטן התחתן ובקרוב אחי השלישי יתחתן. כמובן שאין מאושרת ממני שהאחים שלי מצאו את הזוגיות שלהם, אבל מה איתי?"
אורטל היא בחורה כריזמטית, מצחיקה וסוחפת, המתגוררת בראשון לציון, וכמו הרבה רווקות שחצו את גיל 30, גם היא חיה בתחושת מיאוס הולכת וגדלה נוכח הסטטוס הזוגי שמסרב להתעדכן. "זה בהחלט לא נעים להיות רווקה בת 37, ואפשר להגיד שהרווקות שלי היא הנקודה הכי כואבת אצלי".
למה?
"כי אני במקום בשל לזה, לזוגיות. אני באמת מנסה לתת לגברים הזדמנויות, אבל אנשים לא סבלניים מספיק. היום העולם כל כך מטלטל, אנשים מכירים וממהרים לקבל החלטות, ולא מנסים להכיר באמת את האדם שמולם. לשמחתי חוויתי, עשיתי, ראיתי עולם, ואני מוכנה למצוא את החלק החסר בפאזל של חיי".

"בראשון לציון אני פורחת"

חייה של אורטל אכן מלאים בחלקים. עולמה המקצועי עשיר ועמוס: היא יוצרת תוכן, מנהלת עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, מנהלת קמפיינים ומעבירה סדנאות קבוצתיות. חוץ מזה, היא גם סטודנטית לעיצוב פנים בהתמחות לעיצוב מטבחים, ובימים אלו היא עובדת על סטארט-אפ בתחום משאבי האנוש, ועדיין מתעקשת שיש לה חיים.
איזה גבר את מחפשת?
"אני אשמח למישהו בעל בסיס דומה לשלי. מישהו עם אמביציה, תשוקה לעשייה, ואם יש לו עולמות תוכן דומים לשלי, זה בונוס. מצידי, שיהיה מנהל לוגיסטיקה, אבל מעבר לזה שיביא איתו עולם פנימי עשיר, ושנתרום זה לזו".
את פעילה באפליקציות?
"החלטתי לאחרונה להוריד קצת רגל מהגז. האמונה שלי בדבר הזה הלכה ופחתה ובא לי על השיטה הישנה".
מה הדבר הכי טוב שיצא לך מהאפליקציות?
"הכרתי אנשים חדשים ויצאתי לדייטים".
מה החוויה הכי גרועה שחווית באפליקציות?
"כמובן שלהכיר את האנשים הלא נכונים זה פחות נעים".
ומה קורה בסביבה שלך, איפה הגברים של ראשון לציון?
"ראשון לציון היא לגמרי עיר וואו", אורטל מתגאה בעירה. "גרתי שלוש שנים בתל אביב ולא מצאתי את עצמי שם. בראשון לציון אני פורחת. העיר הזאת הביאה אותי לדברים טובים גם אישית וגם מקצועית".
יש סצנת פנויים-פנויות בראשון?
"אני מניחה שיש סצנה של דייטים, אבל אני לא בטוחה שאני רלוונטית אליה. כשהולכים על מדרחוב רוטשילד אני רואה בעיקר בני 20 ומעלה, אבל ביום-יום אני מוקפת בגברים נשואים, ממוסדים או כאלה שלא ממהרים לפרק הבא בחיים שלהם, כלומר גרושים. אבל אני ממש לא שוללת גברים גרושים עם ילדים", היא מצהירה.
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"עדיין לא".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"בסגר הראשון חזרתי להיות בקשר עם בחור שיצאתי איתו חצי שנה לפני כן. אומנם היינו יחד לתקופה קצרה, אבל הרגשתי משהו אמיתי ואינטנסיבי שלא הרגשתי הרבה זמן. בתקופת הסגר שהייתה מאתגרת לשני הצדדים, מצאנו את עצמנו שוב מדברים, מחזירים את הגעגועים וכבר מצפים לראות האחת את השני, עד שהוא החליט להיפרד ממני כמו בפעם הראשונה, ושבר לי את הלב. שוב".
אאוץ'! מהן התכונות החזקות אצלך?
"אני אופטימית, חיובית, אוהבת לעזור, ספונטנית, אסרטיבית וחוצפנית - אבל בקטע טוב".
ומה החיסרון שלך?
"לפעמים אני חסרת ביטחון, ביישנית קצת בהתחלה, אמוציונלית".
6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
אופטימית, חיובית ואוהבת לעזור. אורטל חדד
(צילום: עמליה לוקאש)

6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
שומרת על אופטימיות, גם בתקופת הקורונה
(צילום: עמליה לוקאש)

מה הבנת על עצמך במערכות היחסים הקודמות?
"שאולי אני לא מספיק מאמינה בעצמי ובזוגיות שאני רוצה שתהיה לי, שאני לא צריכה תמיד להתפשר בנוגע לרצון שלי לזוגיות לטווח הארוך, ושאני לא צריכה להסתיר דברים שאני מאמינה בהם. למדתי להקשיב לאינטואיציות שלי ולא לפחד להגיד 'לא' כשצריך".
בין תחביביה של אורטל אשר כוללים: אימוני כושר, בישולים, מסעדות, בתי קפה, ים, כתיבה וצפייה בטלוויזיה, נמצאים גם הכובעים שלה. "אני כל כך אוהבת כובעים! כובע הוא פריט שאני מחוברת אליו ואוהבת להתאים אותו לסגנון שלי. לא לכל מקום אני חובשת כובע, לא להגזים, אבל אין ספק שזה משהו שמאפיין אותי".
איזה כובע היית רוצה שיהיה לבן זוגך?
"אין על כובעי מצחייה לגברים".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שלך?
"חשוב לי שהוא ייראה טוב בעייני, שיהיה לו לב ענק, שיהיה אופטימי, מצחיק ועם חוש הומור. גבר ספונטני עם קריירה מסודרת, מישהו שכיף לדבר איתו. שיהיה רגיש, קשוב לצרכים שלי, ושיהיה מוכן ורציני לזוגיות משמעותית ולבנות את החיים שלנו יחד".
עוד דבר שחשוב לאורטל הוא בן זוג שיחבב את המשפחה שלה. "המשפחה שלי הם העוגן שלי", היא אומרת. "נכון שלפעמים יש ריבים, כמו בכל משפחה נורמלית, אבל אני אומרת גם על זה תודה. תודה שיש לי אותם. חשוב לי שבן הזוג שלי יהיה חלק מהם, שיבוא איתי לארוחות שישי, שיראה מאיפה באתי".
מה בנוגע לילדים?
"ברור, אני רוצה ילדים, אני בשלה. אני לא אומרת שמחר כבר אהיה אמא כי הכול קורה בזמן הנכון, אבל כן, אני רוצה מישהו שגם ירצה את זה. יש לי בראש את התמונה שלי ושל בן זוגי העתידי עם התינוק שלנו באמצע המיטה".

6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
חיבה בלתי מוסברת לכובעים. חדד
(צילום: עמליה לוקאש)

6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
חפשו אותה בראשון
(צילום: אלבום משפחתי)

6 צפייה בגלריה
אורטל חדד
אורטל חדד
אורטל חדד. בשלה לילדים
(צילום: אלבום פרטי)

מה המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"אמון, כבוד, פתיחות, הכלה והקשבה".
מה ה'דיל ברייקר' שלך?
"מישהו סוליסט שרואה רק את עצמו, קמצן, מישהו שהוא שלילי ורואה את החיים בצורה עקומה ולא חיובית. אני בחורה מאוד חיובית. קשה לי עם מילים כמו דיכאון, אפילו בתקופה מורכבת כמו הקורונה. אני מזכירה לעצמי שזה יעבור, וגם אם כולנו בסגר - אי אפשר להיגרר לשליליות הזאת כל הזמן".
תארי לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"פיקניק עם גבינות, יין וקצת מתוקים על שפת הים, שיחה אל תוך הלילה, כשנכנסים למים ולא רוצים להיפרד עד הבוקר. אבל בלי פירות! יש לי פוביה לא ברורה מפירות", היא מספרת ולא מפסיקה לצחוק.
מה? באיזה קטע?
"נשבעת לך, מאז שאני קטנה אני לא סובלת פירות. לא את המרקם שלהם ולא את הטעם", היא אומרת ומעוותת פניה רק מעצם המחשבה. "אולי יש לי טראומה חבויה, לא יודעת, אבל אני פשוט לא מסוגלת לאכול את זה. לא משנה כמה פעמים ניסו לשכנע אותי, אין סיכוי!"
מה גורם לך לצחוק?
"בדיחות, שטותניקיות והאחיינים שלי".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"בכיתי שבוע שעבר אצל מטפל השיאצו שלי, שלרגע הרגשתי שהוא כמו הפסיכולוג שלי".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"סקס והעיר הגדולה".
איזה מוזיקה את שומעת?
"היהודים, אביב גפן, מירי מסיקה, ג'ין בורדו, שנות ה-80 וה-90".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"נשואה באושר עם שני ילדים מתוקים ודירה עם משכנתא".
איפה אפשר להתחיל איתך?