רווק השבוע שלנו, אוהד דור בן ה-39, הוא איש רב-פעלים. ביומיום הוא עובד בקונטרול השידורים של "חדשות 13", ומדי פעם הוא מתארח בתוכנית הספורט הסאטירית "בובה של לילה". אבל פועלו לא מסתיים כאן: דור משמש כמלווה אח"מים בנתב"ג וגם ככרוז בהפועל פתח תקווה.
"אחרי שהבנתי שאני לא איזה שחקן כדורגל גדול, רציתי בכל זאת ללכת בעקבות החלומות שלי, אז החלטתי לשלב יחד את כל העולמות שאני אוהב - כדורגל, טלוויזיה וחדשות", הוא מתגאה בחיוך. "אני נהנה מזה ממש. בכללי, אני מאמין שצריך לרדוף אחרי החלומות שלנו, לא משנה מתי. אם אתה יכול לעשות את זה - לך על זה".
אז אפשר לומר שעד עכשיו היית עסוק מדי בשביל זוגיות?
"האמת היא שהרבה אנשים אומרים לי את זה - שאולי אין לי זמן לזוגיות בגלל כל מה שאני עושה, אבל זה לא בדיוק נכון. יש דברים נגיד שאין להם בית ספר טוב יותר מאשר הצבא, ואחד הדברים שצה"ל העניק לי הוא את ערך הזמן. כשמתזזים אותך עם '30 שניות היית פה, 10 שניות היית שם', אפשר להספיק הרבה אם אתה עושה את זה נכון, פשוט צריך לשנות את אופן המחשבה ואת סדרי העדיפויות. אני חושב שזה ככה גם בזוגיות - אפשר להספיק הכול אם באמת רוצים ומרוכזים במשימה. זה עניין של לעשות סוויץ' במוח וללמוד לתכנן נכון".

3 צפייה בגלריה
אוהד דור
אוהד דור
אוהד דור. לא חושש לרדוף אחרי החלומות שלו
(צילום: אוסף פרטי)

אז כמה זמן אתה רווק?
"בערך שלוש שנים, לא סגור על זה כל כך".
אני יכולה לשאול למה זה נגמר?
"משהו בשעון השוויצרי הפסיק לתקתק".
אז מה בעצם לא עובד בחיפושים אחר זוגיות? או שאולי נכון יותר שאשאל אותך: איפה הקאצ'?
"לא מזמן ידידה אמרה לי שאולי אני בררן ופוסל מהר מדי, לא נותן צ'אנס. העניין הוא שאם אני לא מרגיש באמת את המשהו המיוחד הזה, את הרצון והתשוקה, אז למה למשוך? נגיד, אם הכרתי מישהי מדהימה ויש לנו כימיה מצוינת והכול טוב בהודעות ובטלפונים, אבל נפגשנו לדייט ואני מבין שהדינמיקה היא יותר חברית ולא זוגית, אז יכול להיות שלא אתן לה עוד הזדמנות".
מי הטייפ שלך?
"שאלת מיליון הדולר. אין לי טעם ספציפי".
נו, באמת.
"גברים שאומרים שהם אוהבים ציצי גדול, תחת קטן, שיער ארוך או אישה שמבשלת, סתם מקשקשים, וכל גבר שיגיד לך את זה מבלף. אין לי טעם מוגדר ואני אסביר לך למה: ברור שכל גבר היה רוצה את הבחורה הכי יפה, הכי מדהימה, הכי כוסית והכי כוכבת פורנו, ממש כמו שנשים חולמות על גבר חתיך עם שישיית ריבועים בבטן ופרצוף וואו, אבל בסופו של דבר, אין איזה מודל אחד כי ברגע שאתה פוגש את המישהי הזאת שמייצרת אצלך ניצוץ, זאת שמביאה איתה את הספארק – זה לא באמת משנה איך היא נראית.
"היא יכולה להיות ברונטית עם ציצי קטן, תחת גדול או לא יודע מה. היא יכולה להיות נועה יונני וגם ימית אברמוב. החיצוניות והיופי שלנו כל הזמן משתנים, לא משנה כמה ננסה לשמור ולשמר. אני מאמין שאם משהו גרם לי להתעניין ולרצות לדבר ולהכיר, אז כנראה שיש פה הרבה מעבר. וגם יכול להיות שסתם באת ללמד אותי שיעור ואנחנו צריכים להיות חברים".
הו לא. אמרת עכשיו את אחד הדברים שהכי מפחיד לשמוע בתור בחורה.
"לא, לא, לא בקטע של רק סקס. יש למשל מישהי שהתחלתי לדבר איתה פעם, הייתה בינינו כימיה מטורפת והיא הייתה מהממת, הכול סבבה. יצאנו פעמיים אבל לא הסתדר, והיום אנחנו החברים הכי טובים בעולם. קורה".

3 צפייה בגלריה
אוהד דור
אוהד דור
אוהד דור. בסוף צריך קליק עם אישה אחת בלבד
(צילום: סהר כרמלי)

מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי שיש רגעים שבהם זה בסדר לדאוג גם לעצמי ולא רק לצד השני, שצריך לדבר על הכול ולא לשמור דברים בבטן. וגם אולי שיש לי לב טוב מדי. זהו, בגדול".
מה מוריד לך?
"בחורות שחיות בסרט, כאלה שלא מודעות לעצמן וחושבות שהכול מותר להן, כאלה שלא קוראות סיטואציות, שמדברות על עצמן ולאחרים בגוף זכר - זה מטריף אותי. אולי בזוגיות זה בסדר, אבל כשלא מכירים מספיק וכשזה לא בטוב טעם, זה לא חינני. קשה לי גם עם שקרניות".
מה מדליק אותך?
"שימוש נכון באותיות אית"ן, שימוש בפעלים נכונים, אינטליגנציה, חוש הומור, אכפתיות ואדיבות".
אתה פעיל באפליקציות?
"פעם כן, פעם לא, זה בא לי בתקופות, אבל אני ממצה מהר לפעמים".

3 צפייה בגלריה
אוהד דור
אוהד דור
אוהד דור. פחות בקטע של שקרניות פתולוגיות
(צילום: אוסף פרטי)

במה אתה ממש טוב?
"יש בי הכול מהכול, אבל עם תפעול נכון אני גבר החלומות. אה, והכי חשוב: אני פותח צ'אקרות. ראית את הסרט 'גוד לאק צ'אק'? זה סרט על גבר שיוצא עם בנות לדייט אחד, הן שוכבות איתו ומיד לאחר מכן הן מוצאות את בעלן לעתיד, אז אני. אוטומטית כל מי שאני יוצא איתה לדייט, מנשק אותה וזה - בום! מתאפסת, מתאזנת ויאללה, לחופה. אני עומד על נתון מדהים: 10 הנשים האחרונות שיצאתי איתן מצאו את הגבר של חייהן, הראשון שהגיע אחריי. מדהים, לא?"
ברמות. זה לא גורם לך לקנא קצת?
"ממש לא, זה עושה אותי מאושר. היינו, ניסינו, לא הלך, נקסט. אין לי במה להתבשל. הרבה אנשים נשארים תקועים ב'למה זה לא צלח, למה זה לא יצא, למה זה לא הסתדר?'. אני אומר, יאללה, היינו שבוע, שבועיים, חודש, הכול טוב, ממשיכים קדימה. אין מה לבזבז זמן".
גיל 40 המתקרב מלחיץ אותך?
"דווקא הפן התעסוקתי יותר מלחיץ אותי מהאישי - היכולת להמשיך לכלכל את עצמי, זה מסוג הדברים שיותר מעסיקים אותי. טלוויזיה זה תחום מאוד נזיל, אני עוד בורג במערכת. ילדים למשל, אם יהיו אז יהיו, אם לא, אני מקבל את זה. כנ"ל זוגיות. אני גם יכול לגמור את החיים שלי לבד".
זה משפט קצת עצוב להגיד.
"כן, אבל ריאלי. ברור שאני לא רוצה בזה וברור שאני רוצה להביא ילדים אבל מה, כל החיים אני ארדוף? אני יוצא לדייטים, אבל אם אני לא אמצא אז מה יקרה?"
כלום.
"בדיוק".
מה ה"דיל ברייקר" שלך?
"אין לי משהו כזה. אולי מישהי שהיא שקרנית פתולוגית, אבל אני מאוד מאמין באינסטינקטים ובחושים שלי".
אתה מתחיל עם בחורות ברחוב?
"אם הן עושות לי את זה ומשהו נדלק בי אז כן, חד וחלק. אני לא מהמתביישים".
איזה מקום אתה הכי אוהב בעולם, ולמה?
"קודם כל, מדריד בגלל הכדורגל, אני אוהד 'ריאל'. מדריד זאת עיר שמקבלת אותך בזרועות פתוחות וביד רחבה ואתה נדהם מהיופי כל פעם מחדש, גם אם היית בה עשרות פעמים. גם את ים המלח אני ממש אוהב כי זה המקום הנכון להיעלם בו מהרדאר, ויש שם שקט נפשי והרבה כיף. גם את המשחקים של הפועל פתח תקווה. וזה גם יכול להיות הבית".
אתה מגדיר את עצמך כבחור ביתי?
"כן, מאוד. יש בי את הצד החייתי שלפעמים רוצה לשבור שגרה, לצאת, לעוף וליהנות, אבל יש בי גם צד שאוהב להתכרבל ולראות סרט, להוציא את המזרן לסלון ולשים על המסך הגדול איזו אח בוערת מיוטיוב. זה גם סבבה".
תאר לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"כשהזמן טס מהר ואתה לא רוצה שהערב ייגמר. זה לא באמת הדייט כמו שזאת התחושה שזאת הבחורה המושלמת עבורך".
מה מתנגן אצלך בפלייליסט?
"בעיקר מוזיקה שחורה אבל הכול מהכול. נוסטלגיות, עכשווי, לועזי אבל בעיקר שחורה".
בינג' אחרון בנטפליקס?
"צער גידול בנות".
מה גורם לך לצחוק?
"חולה על סרטים מצוירים. אני רגיש".
מה אתה הכי אוהב לאכול?
"תלוי במצב רוח, אוהב כמעט הכול".
מה היית בגלגול הקודם?
"זה מצחיק שאת שואלת את זה כי בדיוק חשבתי על זה לפני כמה ימים. אולי דולפין בגלל שאני אוהב את הים. כן, דולפין".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"אני יכול להגיד איפה אני מקווה להיות - על נדנדה, כשאשתי לידי, הכלב שוכב על הדשא בינינו ושני ילדים רצים מקדימה, קופצים ומשחקים".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"בגוש דן. סתם, אני פתח תקוואי במקור, כיום מתגורר ברמת גן. אין לה את היח"צ של תל אביב, אבל זאת באמת אחלה עיר, בפייסבוק או באינסטגרם.