בשנתיים האחרונות זכיתי לשלל הצעות "שוחד" מרווקים שביקשו להשתתף במדור "השדכנית", אבל דין אלבס בן ה-31 לקח את הדחקה רמה אחת קדימה, כשהציע לעשות קפיצת בנג'י, סלטות באוויר, לוחמת תנינים, התקוטטות עם קופים ואפילו לקחת אותי איתו לירח, העיקר שאתן לו את הבמה כי הוא משתוקק למצוא את אהבת חייו - ומסתבר שהוא מוכן לעשות בעבור זה הרבה מאוד דברים.
הוא תל-אביבי במקור אך כיום מתגורר בראשון לציון, עוסק בשיווק בימים ורוקד סלסה בלילות. על התחביב הלא שגרתי שלו הוא מספר: "זה חלום ילדות שיצא לי להגשים בשנתיים האחרונות, החל מפרוץ מגפת הקורונה, ועם כל שיעור אני רוקד טוב יותר. מי שלא רוקד לא יבין. זו חוויה משחררת שמעלה את מצב הרוח. גם אם היה לי יום שחור בעבודה, תמיד כיף להתחבר עם אנשים שונים ולרקוד. זו תרפיה".
"מישהי שלחה לי תמונות שלה, וכשנפגשנו הבנתי שמדובר בתמונות ישנות כי היא הייתה גדולה ב-20 קילו יותר מאשר בתמונות. כמובן שכיבדתי אותה, יצאנו ונהנינו, אבל הרגשתי שאני לא יכול לסמוך עליה יותר"
נתקלת בבחורות שזה הפריע להן?
"בטח, היו כאלה שזה הוריד להן. אפילו מישהי שאלה אותי, 'מה, אתה הומו?'. אני תמיד עושה מזה צחוק, לוקח את ההתנגדות ומקצין אותה. זה חלק ממי שאני ואני לא מתבייש בזה. מי שתהיה איתי תצטרך לקבל גם את התחביב הזה".

4 צפייה בגלריה
דין אלבס
דין אלבס
דין אלבס. באה לסלסה?
(צילום: אוסף פרטי)

אל תתחבאי מאחורי תמונות יפות

לדין יש מה להגיד על התרבות האינסטגרמית, ולא כולן יאהבו את מה שיש לו לומר: "אני חושב שהעולם האינסטגרמי הופך נשים לסמל מין ומביא להערצה פיזית בלבד, מה שמונע לפעמים מלרצות להכיר את האדם שמאחורי התמונה הערוכה והמושכת. אני מחפש מישהי שתהיה אותנטית ולא מזויפת, שלא תתחבא מאחורי תמונות יפות.
"דיברתי פעם עם מישהי והיה לנו חיבור ממש טוב בטלפון, היא שלחה לי תמונות שלה וכשנפגשנו הבנתי שהן היו מלפני כמה שנים, כי היא הייתה גדולה ב-20 קילו מאשר בתמונות. כמובן שכיבדתי אותה, יצאנו ונהנינו, אבל הרגשתי שאני לא יכול לסמוך עליה יותר. למה לא להיות כנה איתי ועם עצמך מלכתחילה? גם אם היא פחות הטייפ שלי, זה הרבה יותר סקסי להיות אישה שמקבלת את עצמה".
לפני שנדבר על הטעם שלך בנשים, ספר לי קצת על עצמך: מה אתה מביא איתך לקשר?
"אני חושב שהחוזק שלי בניגוד להרבה גברים, הוא תקשורת ברמה גבוהה ופתוחה. יצא לי לדבר עם הרבה נשים שסיפרו לי שזה הדבר שהן הכי מתקשות בו במערכות יחסים - תקשורת נכונה. גברים נוטים להיות סגורים ולא לשתף ברגשות, והכי גרוע, הם לא יודעים להקשיב. אני חושב שיש לי אינטליגנציה רגשית גבוהה".
ומה החיסרון שלך?
"לוקח לי זמן להיפתח מבחינה רגשית בזוגיות. גם אם הבחורה מוצאת חן בעיניי, זה יכול לקחת כמה חודשים ולפעמים זה פשוט לא קורה. אני גם תחרותי ותמיד אעדיף לפתור את הבעיות שלי לבד לפני שאפנה לקבל עזרה".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"קראתי פעם משפט שאני חושב שמגדיר אותה לא רע: זה להיות ליד מישהו ולהרגיש שאתה מתגעגע אליו. אבל זה לא קורה תוך דקה או שתיים, צריך לבנות את זה. מבחינתי, אהבה זה לעזור לבת הזוג שלך להיות פי עשר יותר גדולה כאדם, להאמין בה לפעמים יותר ממה שהיא מאמינה בעצמה, נשיקה על הלחי, מילה טובה, סבלנות כלפי טעויות, אלו הדברים הקטנים".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"מאמין במשיכה ממבט ראשון. לא חושב שאפשר להתאהב ממבט אחד. אהבה היא משהו שנבנה עם הזמן והוא יותר עמוק מזה".
"נשבר לי הלב שלוש פעמים בחיים. זה אומנם כאב ממש, אבל נהייתי יותר גבר אחרי כל פעם כזו, אז אני מחכה להתאהב בפעם הרביעית"
כמה זמן אתה רווק?
"לא מזמן סיימתי מערכת יחסים קצרצרה של חודשיים. זאת שלפניה הייתה יותר קצת רצינית ונמשכה שמונה חודשים".

4 צפייה בגלריה
דין אלבס
דין אלבס
דין אלבס. לא אהבה ממבט ראשון, משיכה ממבט ראשון
(צילום: אוסף פרטי)

מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני שנה בערך. נשבר לי הלב שלוש פעמים בחיים. זה אומנם כאב ממש, אבל נהייתי יותר גבר אחרי כל פעם כזו, אז אני מחכה להתאהב בפעם הרביעית".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שאם לא אעמוד על שלי ואתפשר, זה בסופו של דבר ישפיע על בת הזוג שלי וגם היא תיפגע מזה. הבנתי גם שחשוב ששנינו נהיה כנים זה עם זו אבל לא פחות עם עצמנו, ואם צריך לעצור ולשנות מסלול או לטפל בבעיה אז חייבים. חוץ מזה, תקשורת היא תמיד הפתרון - לדבר על הכול, החל מאיזה בחור התחיל איתך או מי עשתה לי עיניים, ועד למתי את מקבלת מחזור".
אתה פעיל באפליקציות?
"בחודשים האחרונים פחות. אני יותר בחור של לגשת לבחורה באמצע החיים ולראות איך הכימיה שלנו באותו הרגע. אפליקציות זה מגניב ומקל על המבוכה, אבל מי אמר שמבוכה היא לא חלק ממשיכה?"
נייס. מה הדבר הכי טוב שיצא לך מהאפליקציות הללו?
"חברות. הגישה שלי היא תמיד כזו שאם לא מצאתי זוגיות אז לפחות צברתי חוויות והכרתי נשים שאיפגש איתן בעתיד, נתחבק ונעלה זיכרונות ביחד".
אתה לא חושב שזה משהו שיכול להפריע לבת הזוג העתידית שלך?
"אני אוהב נשים ויש לי המון חברות, אבל אם אין לי אליהן משיכה מינית זה ממש לא משנה וכלום לא יתפתח, ככה שאין מה לחשוש. מבחינתי, גם בת הזוג שלי יכולה להיות חברה של בחורים אחרים ולהיפגש איתם. אני לא טיפוס קנאי בכלל, אבל כן מאוד חשובה לי הנאמנות וגם חשובה לי הכנות. אני מאמין שעדיף להגיד את האמת גם אם היא לא נעימה, מאשר להתחמק ולספר סיפורים. האמת תמיד תיחשף בסוף".

4 צפייה בגלריה
דין אלבס
דין אלבס
דין אלבס. נותן עבודה במכון
(צילום: אוסף פרטי)

מי ה'טייפ' שלך?
"בחורות סקסיות ונשיות שאוהבות להשקיע בעצמן ובטיפוח שלהן, ואני לא מדבר רק על ציפורניים ומייק-אפ שזה בהחלט בעל ערך. חשובה לי אסתטיקה. מישהי שחשוב לה להתאמן, לצאת לריצה או לאימון כוח כי אין מה לעשות, מה שאנחנו לא מטפחים מתנוון. חשוב לי שהיא תהיה חכמה, עם חוש הומור מחודד ויכולת ליזום".
ומבחינה רגשית?
"היא כמובן צריכה להיות החברה הכי טובה שלי, שאוכל לפתוח איתה את הכול ולא להיות מזויף, ואני גם מצפה ממנה לחשוף בפניי את כל השריטות שלה ולהרגיש איתי הכי טבעית שיש. מישהי כיפית, שנוכל לצחוק יחד וללכת לעשות דברים חדשים שעדיין לא עשינו".
"אם מישהי רוצה רק בית, רכב וילדים, ומבחינתה היא הגשימה את החלום שלה, כנראה שלא נסתדר"
מה מוריד לך מבחורה?
"חוסר אינטליגנציה, חוסר חיבור לנשיות, חוסר נאמנות, בינוניות! חשוב לי שהיא תהיה שאפתנית, בעלת עקרונות ושתרצה להצליח בזכות עצמה. אם מישהי רוצה רק בית, רכב וילדים, ומבחינתה היא הגשימה את החלום שלה, כנראה שלא נסתדר".

4 צפייה בגלריה
דין אלבס
דין אלבס
דין אלבס. תקשורת פתוחה היא המפתח
(צילום: אוסף פרטי)

חתונה - ברבנות או אזרחית?
"ברבנות, אבל זה לא דיל-ברייקר עבורי אם מישהי לא רוצה".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"לא. לכל אדם יש דעות שונות. אשמח אם היא תחשוב כמוני אבל נסתדר גם אם לא".
עישון?
"בעבר זה היה דיל-ברייקר כי אני לא מעשן, אבל היום אני מוכן לקבל את זה בהנחה שהיא לא מעשנת כמו קטר ושאין לה ריח רע מהפה".
טווחי גילים שאתה מחפש?
"אמא שלי בטח תהרוג אותי על התשובה הזו, אבל בעיקרון מעדיף 34-24, אבל גיל זה רק מספר. כבר נתקלתי בצעירות ממני שהיו בוגרות ממני, ונתקלתי במבוגרות ממני שהיו צעירות מנטאלית ממני".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל, זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"אם היא הנפש התאומה שלי, לא אאשים אותה על כך שנכנסה להיריון מגבר אחר".
מה ה'דיל-ברייקר' שלך?
"סמים. לא עושה ולא רוצה את זה בבית שלי, במיוחד כשנחליט להקים משפחה. מבחינתי זה מחוץ לתמונה".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"רוקד סלסה, נוהג על אופנוע, צופה בסרטים, מטייל בטבע".
מהו המקום האהוב עליך?
"אני מאוד אוהב לטייל בהרים ולראות נופים. זה גורם לי להרגיש סוג של חיבור לאדמה ויציאה מהשגרה ומהבעיות היומיומיות".
מה מצחיק אותך?
"סיינפלד. אוהב גם את סוג ההומור של סרטי מארוול".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"לפני שנה וחצי בערך. אני ובת הזוג שלי לשעבר קראנו את הספר 'מלך החומוס ומלכת האמבטיה', והיה שם קטע של מוות במשפחה כשהוא איבד את סבתא שלו. זה הציף בי רגשות".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"בחדר כושר מוזיקת פופ בקצב מהיר, בזמן העבודה שנות ה-60-90 וגם מוזיקה קובנית וסלסה".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך.
"אני סוג של קמע מזל. כמעט כל מי שיצאה איתי לקשר ארוך ורציני נכנסה לקשר ארוך ויציב או התחתנה".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"יש לי המון מעגלים חברתיים, אבל אלה שקרובים אליי ודאי היו אומרים שאני לא משקיע בהם מספיק".
אתה מסבך את עצמך פה! איך תשקיע בבת הזוג שלך?
"אני מגדיר את עצמי כקרייריסט, לפעמים עובד 12-10 שעות ביום וגם בסופ"ש אם צריך. העבודה היא חלק מהותי מהחיים שלי כרגע, אבל עובדה שיש לי המון תחביבים ושאני מבלה הרבה. אני יודע לעשות את ההפרדה ולמצוא זמן לזוגיות".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"לפעמים יוצא לדאנס בר עם ידידה או עם חברים, לסרט או למסעדה".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"לא מבטיח שזה יהיה בארץ, מה שכן בטוח זה שאני שואף להיות גרסה הרבה יותר טובה, חטובה ויפה של עצמי".
רוצות להתחיל עם דין? כתבו לו לפייסבוק או לאינסטגרם