6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
(צילום: אלבום משפחתי)

הקורונה אומנם קטעה את מרבית ההפקות של תעשיית הקולנוע, אבל בחיים של גיא ירוסלבסקי (37) מבאר יעקב, בעל אולפן הצילומים "הפנתר הירוק", במאי, צלם ותסריטאי, האקשן רק התחיל. "ניצלתי את תקופת הקורונה ואת העובדה שמרבית חבריי הוצאו לחל"ת, בשביל לצלם פיילוט לסדרה שכבר הרבה זמן רציתי לצלם", הוא מספר. "באופן כללי, אני לא אדם שנח. תמיד יש לי או עבודה באולפן או צילומים בשטח, או שאני ממשיך להתעסק בפרויקטים האישיים שאני כותב".
אם הייתי צריכה למצוא את הדימוי המושלם שיסביר לכם קצת מי הוא גיא ירוסלבסקי, הייתי אומרת שהוא כדור דיסקו ענק במועדון ניו-יורקי משנות השמונים, ושאנשים שמחים מפזזים תחתיו בהתאם לקצב הסיבוב שלו. "זה לגמרי היתרון שלי", הוא אומר. "המון אנרגיה ורצון לעשייה".
ומה החיסרון שלך?
"החיסרון הוא שלפעמים אני כל כך לא רואה בעיניים עד שאני נוטה להתעלם מהמציאות, ואז קורים דברים מפתיעים שהם לא תמיד נעימים. אם אני מרוכז וממוקד בפרויקט מסוים, אני עלול לשכוח לברך חבר טוב שחוגג יום הולדת למשל. למזלי, העבודה שלי מאוד דינאמית ומאפשרת לי לפגוש אנשים מעניינים ולהגיע למקומות שבחיים לא הייתי מגיע אליהם".

"היום אני יודע מה עושה טוב לקשר ומה הורס אותו"

ירוסלבסקי לא מאמין בתמונות שרואים באפליקציות השונות ועל כן אין לו הרבה סופרלטיבים לתת לטינדר. עם השנים, הוא גם הבין שלא התמונות ולא הדברים שאנשים כותבים על עצמם משקפים את האדם השני. "אם רוצים להכיר מישהי חייבים להסתכל על שפת הגוף שלה", הוא מסביר. "להצטלם יפה, לכתוב את הטקסט הכי השנון בצ'אט או אפילו לדבר ולהיראות טוב כמעט כולם יכולים, אבל זה לא מעיד הרבה על הבחורה שמולך לדעתי. זאת בניגוד לשפת הגוף שלנו, שמשדרת גם את מה שאנחנו לא תמיד מודעים אליו".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"אני לגמרי מאמין באהבה ממבט ראשון. מבחינתי, זה משהו ששווה לחכות לו בסבלנות וכמה שצריך".
כמה זמן אתה רווק?
"חצי שנה".

6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי. "תסתכלו על שפת הגוף ותלמדו יותר מהמידע שבאפליקציות"
(צילום: אלבום משפחתי)

6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
"לגמרי מאמין באהבה ממבט ראשון"
(צילום: אלבום משפחתי)

6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
"לכתוב שנון ולהיראות טוב כמעט כולם יכולים"
(צילום: אלבום משפחתי)

מתי נשבר לך הלב הפעם האחרונה?
"לפני שנתיים".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי על מה ללכת בכל הכוח וממה לברוח. היום אני יודע מה יכול לעבוד ומה צפוי להיכשל, מה עושה טוב לקשר ומה הורס אותו".
אילו תכונות אתה מחפש בבת הזוג האידיאלית?
"אני חייב, אבל ממש חייב שהיא תגיע עם בשורה חיובית לעולם. שיהיה בה משהו קליל וזורם. העולם הזה גם ככה קשוח וכדי להמשיך להתגלגל פה בסבבה, חייבים כוחות חיוביים ולא להיתקע על דברים לא חשובים. ואם היא יצירתית זה בכלל בונוס".
מה המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"חייבים לבוא עם ראש פתוח. הרבה פעמים אנחנו שופטים אדם מוקדם מדי ואז מסיקים מסקנות מהירות ולא נכונות. אנשים הם דבר מורכב ומרתק, בטח ובטח בתקופה המטורללת של הקורונה, וצריך לתת זמן והזדמנות לדברים לקרות בזמן שלהם. וכמובן שאמון הוא מאוד-מאוד חשוב. לא לשקר גם בדברים הכי קטנים".
מה ה"דיל-ברייקר" שלך?
"התנשאות. זו התכונה השנואה עליי באנושות, היא ממש מוציאה אותי מדעתי. מישהי שחושבת שהיא טובה יותר או חכמה יותר ממישהו שהיא בכלל לא מכירה, זה סוף הסיפור מבחינתי".
תאר לי את הדייט המושלם.
"בדייט מושלם יש צחוקים והבנה, ותוך זמן קצר נוצרת כימיה ואז כל הנתונים הסביבתיים כמו מקום, אלכוהול ומראה כבר לא משנים. דייט מושלם יכול להתחיל גם בישיבה על המדרכה ומשם הכול אפשרי".
מה הדבר הכי רומנטי שעשית פעם בשביל מישהי?
"כתבתי והקלטתי לה שיר".

6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
כתב והקליט שיר למישהי שאהב. ירוסלבסקי
(צילום: אלבום משפחתי)

6 צפייה בגלריה
גיא ירוסלבסקי
גיא ירוסלבסקי
"לדברים יש את הזמן שלהם"
(צילום: אלבום משפחתי)

אם בזמן הקריאה וההתבוננות בתמונות חשבתן שירוסלבסקי מזכיר לכן מישהו מהוליווד, אתן צודקות! הוא הכפיל הישראלי של שון פן! "הרבה פעמים ניגשים אליי אנשים שאני לא מכיר ומדברים איתי על זה", הוא צוחק. "זה כיף גדול כי הוא שחקן מעולה בעיניי שמגלם קשת רחבה מאוד של דמויות".
מה אתה עושה כשאתה לא מצלם סרטים?
"אני אוהב לטייל, לצאת לבלות, להשתולל בכל הזדמנות שיש, לראות ולחפור בסרטים וסדרות".
על איזה תחביב לא תוותר בחיים, גם לא בשביל בת הזוג שלך?
"על החלום לעשות סרטים ולהיות חלק מהדבר המשוגע הזה. זה פשוט חזק ממני".
מהו המקום האהוב עליך בעולם?
"סיני".
למה?
"סיני זה המקום היחיד שאני מכיר שהזמן לא הרס. יש שם מקומות שנראים בדיוק כמו בפעם הראשונה שהגעתי אליהם, בגיל 21. אתה מרגיש שאפילו גרגר החול נשאר באותו מקום. וגם כי אין שם פיתויים. אתה מיד מרגיש בבית ולא חושב כמו במקומות אחרים בעולם לאן אתה צריך ללכת או מה חייבים להספיק".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"הבינג' האחרון שלי היה על 'חסרי בושה', הסדרה שאני הכי אוהב בעולם".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"בעיקר מוזיקה שחורה על כל הסגנונות שלה. אני גם אוהב מאוד מוזיקה אלקטרונית".
מה היית בגלגול הקודם?
"היפופוטם באגם".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"לפני הקורונה הייתי שולף תשובה מפורטת, אבל מאז הקורונה אני לא הולך כל כך רחוק. אני מתכנן דברים לשבוע מהיום לכל היותר", הוא אומר משועשע. "אז שבוע מהיום אני רואה את עצמי מגולח ושזוף יותר מעכשיו".
איפה אפשר להתחיל איתך?

מעוניינים ומעוניינות להשתתף במדור? כתבו לנו