"כשעליתי במשקל חוויתי גזענות משקל והטרלה מהמון גברים. לא רק שלא היו מתחילים איתי כמו בעבר, אלא שממש לא לקחו אותי ברצינות. כאילו דייט ראשון היה חייב להיגמר בעיניהם בסטוץ, מה שמעולם לא חוויתי כשהייתי רזה. למעשה, הרגשתי שאם אני שמנה, אז אין לי סיכוי אמיתי למצוא זוגיות. מישהו בטינדר כתב לי, 'את לא מבינה ששמנות בטינדר זה לזיונים ורזות ויפות זה לחתונה?'. הרגשתי מושפלת ובכיתי. רציתי לקבור את עצמי ובאותו הרגע מחקתי את האפליקציה. עד היום קשה לי להיכנס לאפליקציות בגלל מה שהוא כתב לי. זאת ממש טראומה", משתפת בכנות רווקת השבוע שלנו, הדר סגל, בת 32 מחדרה.
6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
הדר סגל. ספגה בריונות רשת בטינדר
(צילום: הדר סגל)

6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
לא תבטל את עצמה בשביל אף גבר. הדר סגל
(צילום: הדר סגל)
הדר היא דיילת קרקע באל-על. היא לומדת אימון NLP ליזמות, פלטפורמה שעוזרת לה לשבור אמונות מגבילות. "אני שואפת להקים עסק בתחום הזוגיות, כדי שאוכל לעזור לרווקים ולרווקות למצוא זוגיות בריאה וטובה", היא אומרת. "הרצון הזה מגיע ממקום אישי של טראומה מינית שאני חוויתי. הבנתי שלא מלמדים אותנו בשום שלב בחיים איזה יחס אישה צריכה לקבל בזוגיות, וכתוצאה מכך יש הרבה תקיפות מיניות.
"מה גם שנשים נוטות לתת יותר מידי מעצמן לגבר שאיתן, עד לכדי ביטול עצמי, וזה לא אמור להיות ככה. בזכות ה-NLP למדתי להיפטר מדפוסי חשיבה שליליים ולתכנת את המוח מחדש. אני מרגישה שיש לי שליחות לשנות ולעזור לנשים ולגברים להפיק את המיטב ממערכות היחסים שלהם, כשהדגש הוא לעזור להם לסגל ביטחון עצמי והערכה עצמית גבוהה".
"מישהו בטינדר כתב לי, 'את לא מבינה ששמנות בטינדר זה לזיונים ורזות ויפות זה לחתונה?'. הרגשתי מושפלת ובכיתי. רציתי לקבור את עצמי ובאותו הרגע מחקתי את האפליקציה. עד היום קשה לי להיכנס לאפליקציות בגלל מה שהוא כתב לי. זאת ממש טראומה"
אני מניחה שההתמקדות בהערכה עצמית נובעת מהמקום האישי שלך. "נכון. אני יכולה לספר לך שהייתי בזוגיות ארבע שנים: שנתיים בגלוי ועוד שנתיים בסתר, כי בן הזוג שלי הסתיר אותי מהמשפחה שלו. הכרנו כשהייתי בצבא ואפילו האבות שלנו היו חברים. אחרי שנתיים ביחד חווינו משבר והיו לנו הרבה ריבים, לכן אבא שלו הכריח אותו להיפרד ממני. ביום ההולדת שלי שמעתי אותו בוכה לאבא שלו בטלפון ואומר: 'אבל אבא, אני אוהב אותה', אבל אבא שלו ממש הציב לו אולטימטום: להיפרד ממני או לעוף מהבית. בגלל שאהבנו, הסתרנו את הזוגיות מהמשפחה שלו במשך שנתיים, עד שזה נגמר".
מה קרה? "נפרדתי ממנו. הבנתי שאם עברו שנתיים והוא עדיין לא העז לספר למשפחה שלו שאנחנו ביחד, אז זה לא יקרה לעולם, והחלטתי שאני לא מחכה יותר. הגעתי למסקנה שאני רוצה גבר שיתגאה בי ולא כזה שיתבייש ויסתיר אותי. היום, בדיעבד, אני מודה לאל על כך, כי אני לא צריכה גבר חסר עמוד שדרה לידי. אבל בתקופה ההיא, לא הערכתי את עצמי ולכן הסכמתי להישאר שם. אגב, אם לפני כן האמנתי שאני לא מושכת ולא יפה, אז היום אני מאמינה שאני נראית מיליון דולר וזה בכלל לא קשור למשקל שלי. בעקבות התובנות האלו החלטתי גם לקחת את עצמי בידיים ולסגל אורח חיים בריא, וירדתי המון במשקל".
6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
הדר סגל. מישהו לטוס איתו ברחבי העולם
(צילום: הדר סגל)
איך הגעת לתובנות האלו? "אחרי הפרידה יצאתי עם גברים מהאפליקציות ועם אחד מהם זה נגמר באירוע מיני טראומתי, ששינה לי את כל החיים. אחרי המקרה לא יכולתי להתקרב לאף גבר ונמנעתי לגמרי מדייטים ומזוגיות במשך שבע שנים. הבנתי שאני צריכה עזרה ופניתי לטיפול, ובעזרתו הצלחתי לחזור לעולם ההיכרויות ולפתח אמון מחדש בגברים. אני יוצאת לבלות עם חברות וגם לדייטים אבל אני לא נותנת לאף אחד להתקרב אליי מבחינה מינית, כי אני רוצה שזה יגיע ממקום טהור ואמיתי. אני גם לא מוכנה להתפשר בבחירת בן הזוג שלי".
מה חשוב לך? "אני לא מחפשת גבר עם קוביות, הוא יכול להיות גם שמן אבל כן חשוב שלי שידאג לעצמו ויהיה אסתטי כי אני מאוד מטופחת וארצה שזה יהיה הדדי. אני גם מאוד נמשכת לאינטליגנציה ומוטיבציה, לגבר שתמיד נמצא בהתפתחות אישית. אני תמיד נותנת צ'אנס לאישיות של הבן אדם כי אהבה אצלי יכולה להתפתח גם ממקום שכלי".
מה החיסרון שלך? "אני נותנת יותר ממה שאני מקבלת, כך קרה לי בעבר עם חברים ובני זוג. היום אני מלמדת את עצמי למתן ולדברר את הציפיות שלי".
"אני יוצאת לבלות עם חברות וגם לדייטים, אבל אני לא נותנת לאף אחד להתקרב אליי מבחינה מינית, כי אני רוצה שזה יגיע ממקום טהור ואמיתי"
מה זאת אהבה מבחינתך? "זה הדבר הכי טוב והכי חשוב שקיים. בשביל האהבה אני קמה בבוקר ופוקחת את העיניים וזה מה שמדרבן אותי בחיים".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון? "כן, למרות שזה לא קרה לי מעולם. אני רומנטיקנית חסרת תקנה שגדלה על דיסני".
6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
רומנטיקנית חסרת תקנה. הדר סגל
(צילום: הדר סגל)
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה? "בגיל 24, כשעמדתי להתארס ואבא של בן הזוג הכריח אותו להיפרד ממני".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שאני שווה הרבה יותר ממה שחשבתי, שמגיע לי את היחס שתמיד חלמתי עליו, שחשוב לתת מעצמנו אבל בו זמנית אסור שזה יגרור ביטול עצמי. למדתי שאני חזקה הרבה יותר ממה שחשבתי, ולמדתי במיוחד שאם לא מעריכים אותי אז אני לא צריכה להיות שם".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים? "חד-משמעית תקשורת".
את פעילה באפליקציות? "קצת. אני מקדישה לזה בערך חמש דקות ביום. יש לי מאצ'ים ואני מקבלת הודעות אבל זה שוק בשר מאוד גדול, ולכן זה לא מתפתח לשום מקום. יוצא שמחליפים טלפונים, מדברים ואחרי יום נעלמים".
מה מעליב אותך? "שום דבר. היום אני נמצאת במקום כל כך טוב ששום דבר לא יכול לפגוע בי".
6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
הדר סגל. שום דבר לא יכול לפגוע בה יותר
(צילום: הדר סגל)
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה? "חשוב לי שהוא יהיה כריזמטי, בעל תקשורת טובה ואינטליגנציה ריגשית, אכפתי, משפחתי וחם, קשוב וכזה שאוהב לפנק. אני מעדיפה שהוא גם יהיה ספונטני, כי אני אחת שאוהבת לטייל בעולם ופחות טיפוס של להישאר הרבה בבית. אני רוצה שהוא יהיה יזם בנשמה, כזה שיש לו מטרות בחיים והוא מסמן עליהן 'וי' ועובר הלאה למטרה הבאה בתור".
עישון? "לא".
טווח גילים שאת מחפשת? "38-30".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל – משהו שיכול לבוא בחשבון? "אין בעיה עם גרוש אבל אם הוא גרוש עם ילדים אז רצוי שירצה עוד ילדים ויוכל לטייל איתי בעולם".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "היה לי מישהו שהגיע עד אליי מראשון לציון, ואז לקח אותי למסעדה בקיסריה. בדרך חזרה הביתה הוא לקח לי את היד ודחף אותה לאיבר המין שלו, ושאל אם אני מרוצה מהגודל. צרחתי עליו ויצאתי מהאוטו. כמובן שהוא נחסם".
זה מזעזע. אני מצטערת שעברת את זה. "תודה".
תארי לי את הדייט המושלם. "דייט כזה שהזמן בו עובר ולא מרגישים. יש הרבה כימיה והלחיים כבר כואבות מרוב חיוך וצחוק. לא משנה היכן".
מה את עושה בזמנך הפנוי? "אני אוהבת לקרוא ספרים שקשורים להתפתחות אישית או להיסטוריה של המלוכה הבריטית, לצלול ולעשות סאפ, להתאמן בפילאטיס, ולצפות בסדרות".
מהו המקום האהוב עליך ולמה? "ים כי הוא מרגיע אותי. אני אוהבת ללכת לשם כשטוב לי או כשרע לי, להביט בצבעים של הים והשמיים ולהודות על הכול".
מה מצחיק אותך? "בדיחה טובה".
6 צפייה בגלריה
הדר סגל
הדר סגל
הדר סגל. אורח חיים בריא לצד התפתחות אישית
(צילום: הדר סגל)
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "לפני חודש בערך כשצפיתי ב'טיטניק'".
הסדרה האחרונה שראית בבינג'. "עונה שנייה של 'הזיווג המושלם'".
מה היית בגלגול הקודם? "נסיכה או אצילה".
איזו מוזיקה את שומעת? "הכול מהכול: כוורת, בן ג'ובי, ביונסה וגם שר".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך. "אני מאוד מפחדת מחושך".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "נאמנה, טובת לב, מפנקת, משפחתית, חמה ובוסית".
מה את עושה בימי שישי בערב? "לפני הכול, קידוש. זה חשוב לי ואני לא מוותרת. אחר כך אולי אצא לבלות עם חברות או משפחה".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "באינסטגרם".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "במיאמי, לצידי גבר חלומותיי, ילד אחד או שניים, עסק משגשג ואת עצמי מאושרת".