היא חשבה שהיא תהיה הראשונה להתחתן מבין החברות. בגיל 16 הצהירה בפני החבר הראשון שלה שהיא רוצה להתחתן איתו ובגיל 20 קנתה לחבר השני שלה טבעת אירוסין ליום האהבה. כשזה לא קרה כפי שהיא ציפתה, היא החליטה לא לחכות לחתן, ובגיל 31 עשתה צילומי שמלות כלה בשביל עצמה. הכירו את ענתי הופ, בת 32 מתל אביב. רווקת השבוע שלנו.
ספרי לי על צילומי החתונה שעשית. "רציתי סיפור סינדרלה אבל זה לא קרה. הרגשתי שאני צריכה להרגיע את המקום הזה של צילומי שמלת כלה כי אני לא אראה ככה עוד חמש שנים, ואת החלק הזה אני יכולה לעשות באופן עצמאי גם בלי חתן. אז בגיל 31 חברתי למעצבת אופנה, עשינו שת"פ והצטלמתי. פרסמתי את התמונות בפייסבוק וכתבתי 'לא התחתנתי'. קיבלתי המון פירגון, גם מנשים וגם מגברים, וזה הרגיע קצת מהלחץ. יש פער בין מה שחשבתי שיהיה למה שקורה בפועל והוא גדול. ככל שהשנים עוברות, כך נהיה יותר קשה לרווקות, בעיקר בגלל השעון הביולוגי, מה שלא קורה אצל גברים.
"אני חושבת שפעם הייתי ממש טוטאלית באהבה. היום אני הרבה פחות תמימה. הגיל עושה את שלו ולומדים לפתח מגננות. בעבר, בכל פעם כשהלב שלי נשבר, נעשיתי חולה פיזית. היום אני יותר רגועה. יש לי חיים מלאים ואני שלמה עם עצמי", היא משתפת.
6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ. הייתה טוטאלית באהבה
(צילום: יונתן בירנבאום)
ענתי היא מאמנת כושר והולה הופ ואומנית קרקס, ואורח חיים בריא הוא חלק בלתי נפרד מחייה האישיים והמקצועיים. "אני מאוד אוהבת ספורט, לאמן אנשים ולכתוב להם תוכניות תזונה, כי אני חיה את אורח החיים הזה בעצמי ורואה בכך שליחות. תמיד רציתי להוריד כעשרה קילוגרמים ממשקל הגוף שלי, אבל לא הצלחתי, עד שלפני שלוש שנים לקחתי שני מפתחי גוף שעזרו לי לעשות את השינוי, והיום אני נראית טוב מתמיד".
"בעבר, בכל פעם כשהלב שלי נשבר, נעשיתי חולה פיזית. היום אני יותר רגועה"
אני מניחה שגם בן הזוג צריך להקפיד על תזונה וספורט. "הרבה אנשים חושבים שאם לי יש לי ריבועים בבטן אז אני גם מחפשת גבר עם ריבועים בבטן, אבל ממש לא. מה שכן, אשמח שגם הוא יתאמן כי ככה יהיה לו קל יותר להבין את אורח החיים שלי. כבר קרה שיצאתי גברים שביקרו אותי על כך - 'למה את לא שותה', 'למה גם בחופשה את צריכה להתאמן'. כל מיני שאלות שנובעות מחוסר היכרות עם העולם הזה. בריאות היא דרך חיים, שעליה אני רוצה לגדל ולחנך את הילדים שלי, אבל כל עוד בן הזוג מכבד אותי, אז שיעשה מה שהוא רוצה. אני מאוד לא שופטת אחרים או מבקרת אותם על הדרך שהם בחרו בה.
"מבחינת טעם בגברים אז אני אוהבת גיקים, ואנשים שחושבים לטווח ארוך. אני בן אדם של זוגיות ושל בית, שזה תמיד מאוד מנוגד למי שאני כשאני לבד. אני מבשלת לבן הזוג ומעדיפה שנישאר בבית או שנלך למשפחה. משהו נרגע בי כשאני בזוגיות, כי אני מרגישה שיש לי עוגן".
6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ ושמלת הכלה. אורח חיים בריא הוא שליחות מבחינתה
(צילום: דין דואק)

6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ. "משהו נרגע בי כשאני בזוגיות"
(צילום: דין דואק)
איך את פוגשת גברים היום? "גברים לא מתחילים איתי באופן פרונטלי אלא רק מאחורי מסך, וגם אז זה לא קורה הרבה. יכול להיות שחלקם נרתעים כי הם מזהים אותי מהרשת או שהמראה שלי מרתיע כי גברים אומרים לי: 'מה זה, יש לך יותר ריבועים ממני'. אולי משהו בגישה שלי מרתיע אותם. לצערי, היום הרבה גברים הם חסרי ביטחון בגלל הפמיניזם, הרשתות והאפליקציות. עולים כל מיני סרטונים ברשתות כמו: 'איך תדעי שהוא רעיל?' או '7 סימנים שהיא רוצה את הכסף שלך', וזה יוצר חוסר אמון וחוסר ביטחון אצל שני המינים.
"בסופו של יום, כולם ברשת בודדים: גם מי שיש לו 80 אלף צפיות וגם מי שיש לו 20 אלף צפיות. כולם משלמים מחיר מאוד כבד, כי אנשים לא יודעים איך לתקשר מחוץ למסכים. הרי איך יכול להיות שיש כל כך הרבה בחורות ובחורים יפים ומוצלחים וכולם לבד? אנחנו דור שמאפשר את הלבד, כי גדלנו לתוך התפיסה שאפשר להיות חד-הוריים וגם לא להתחתן בכלל, אבל לצערי, רוב האנשים היום פחות מאושרים מפעם".
6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ. גברים מתחילים אבל מעט
(צילום: דין דואק)

6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ. "הייתי שמחה לעוד חברות בנות"
(צילום: יונתן בירנבאום)
מה החיסרון שלך? "אני רגישה מהממוצע ואין לי כמעט חברות אלא מלא ידידים, וזה יכול להיות בעייתי לגבר. האמת היא שהייתי רוצה חברות ואני מודה בכך מהמקום הכי חשוף שלי".
מה זאת אהבה מבחינתך? "שני אנשים שמסתדרים מאוד טוב ויש ביניהם כימיה שהיא מעל להסבר, והמון הקשבה והכלה בלי התחשבנות".
"איך יכול להיות שיש כל כך הרבה בחורות ובחורים יפים ומוצלחים וכולם לבד? אנחנו דור שמאפשר את הלבד, כי גדלנו לתוך התפיסה שאפשר להיות חד-הוריים וגם לא להתחתן בכלל, אבל לצערי, רוב האנשים היום פחות מאושרים מפעם"
את מאמינה באהבה ממבט ראשון? "לא. זו הידלקות שמקורה במשיכה חיצונית אבל לא אהבה, כי אהבה מורכבת מהיכרות עמוקה ולא שטחית".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה? "בינואר. יצאתי עם בחור גרוש עם ילד והקשר היה מאוד אינטנסיבי ואז זה פשוט התפייד. הוא גרם לי לפתח ציפיות אבל היה לא רציני והתאכזבתי ממנו. ציפיתי שיילחם עלי".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שצריך להיות סבלניים כי מה שבא מהר הולך מהר. דברים צריכים להיבנות לאט וכדאי לקחת מרווח נשימה לבדוק ולבחון את הקשר לאט ובהדרגה".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים? "חוסר אגו".
את פעילה באפליקציות? "הייתי המון שנים באפליקציות, און אנד אוף ואז לפני ארבעה חודשים רציתי לשפר את האנגלית שלי לראיונות עבודה אז ניצלתי את הזמן באינטרנט לדברים פרודוקטיביים ולא נכנסתי יותר לאפליקציות. מאז הכרתי בכל מיני מקומות בחורים מדהימים באופן פרונטלי, מה שסביר להניח שלא היה קורה אם הייתי נשארת באפליקציות".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "לפני המון שנים יצאתי עם בחור שהגיע לדייט פשוט מבואס על החיים ולא הפסיק להתלונן. לא הצלחתי להוציא אותו מזה והרגשתי שאני לא מסוגלת להיות שם יותר, אז המצאתי שקרה משהו לרכב שלי, ופשוט הלכתי".
תארי לי את הדייט המושלם. "גבר שיוזם, תקשורת פתוחה, מדברים על דברים מעבר לעבודה ויש שיח ושיתוף של כל אחד והסיפור האישי שלו, בלי לפחד להיחשף".
מה מעליב אותך? "כששופטים אותי מהר ולפי המראה החיצוני שלי, בלי להכיר את הסיפור האישי שלי".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה? "שיהיה לו ראש פתוח, שיהיה סבלני ורגיש ושיבין מורכבות. מי שיוצא איתי ונשאר זה מישהו שנדלק על האנרגיה שלי ומבין שיש מעבר לוויז'ואל".
עישון? "אצא עם מעשן".
טווח גילים שאת מחפשת? "29 עד 40".
6 צפייה בגלריה
ענתי הופ
ענתי הופ
ענתי הופ. בוא עם ראש פתוח
(צילום: יונתן בירנבאום)
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל – משהו שיכול לבוא בחשבון? "זה יותר מורכב אבל כן".
מה את עושה בזמנך הפנוי? "לומדת אנגלית, חברים, הליכות, ים, חישוק, ספורט, לוקחת חלק במיזמים חבריים, מתנדבת".
מהו המקום האהוב עלייך ולמה? "חדר כושר. לא משנה באיזה מצב אני מגיעה לשם, יש מוזיקה ואנשים והכי חשוב את החבר'ה שלי, אז מבחינתי זה הבית".
מה מצחיק אותך? "אבא שלי, הוא קורע אותי מצחוק".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "אתמול וזוהי קריאה לכל המגייסים והמגייסות בתחום ההייטק. אני מתקשה למצוא עבודה בתחום שלמדתי וקשה לי עם זה".
מה היית בגלגול הקודם? "זיקית כי אני יכולה להתאים את עצמי לכל סיטואציה".
הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'. "וורקינג מאמס".
איזו מוזיקה את שומעת? "אושר כהן, זומבה, טונה, נועה קירל, אבי אבורומי, להיטים ובעיקר מיינסטרים".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך. "אני הרבה יותר רגישה ופגיעה ממה שחושבים עליי".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "אני כדור אנרגיה".
מה את עושה בימי שישי בערב? "אוהבת לנוח בבית והכי אוהבת קידוש אצל המשפחה".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "בכל מקום. אני מעריכה גברים שניגשים אליי בחוץ ותמיד עונה יפה ומעודדת אותם לכך".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "נשואה עם ילדים ולא משנה במה אעבוד אני מאחלת לעצמי לתת תמיד מאה אחוז, להיות בעשייה, לעזור ולגעת באנשים".