7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
אין צ'אנס שני ליצירת רושם ראשוני
(צילום: דפנה טלמון)

עשירית השנייה. זה הזמן שלוקח לאישה לגבש עליך דעה בהתבסס על תמונת הפרופיל שלך. מדובר בהחלטה בת שבריר שנייה שחורצת את גורלך באופן מידי, וקובעת האם תישלח ימינה או שמאלה. אותו רושם ראשוני מהיר מתבסס על כל מה שהתמונה שלך מציגה - הבעת הפנים, היציבה, הבגדים שבחרת ללבוש, אפילו על הרקע או הנוף שמאחוריך.
אתרים ואפליקציות משקיעים מחשבה וכסף רב על בניית חוויית משתמש שתגרום לגולשי האתר להישאר. חווית המשתמש במקרה שלנו מוגבלת ל-500 תווים וצילומים, ועל כן הצילום הוא המלך. אז איך תגרום לתמונות שלך למשוך אותה? איך תמקסם את סיכוייך להשיג סווייפ ימינה? יש לי מספר רעיונות שאולי יעזרו.

צילום מקצועי

אם אתה פונה לצלם מקצועי, חשוב מאוד שתגיע רגוע, מוכן ונינוח. צלם טוב יעזור לך להשתחרר. באופן כללי, חשוב ליהנות לא רק מהתוצאה אלא גם מהתהליך כי החוויה מעצימה מאוד. אם יש מקומות ספציפיים או פוזות מיוחדות שתרצה לצלם, חשוב שתעדכן את הצלם או הצלמת שלך מבעוד מועד.
בנוסף, לצילומים מקצועיים חשוב להביא כמה סטים של בגדים, עדיף בצבעים ניטרליים או כהים - כך הפנים שלך יבלטו בתמונה. כדאי לשים לב שאין כתמים על הבגדים או קרעים, שהצווארון מסודר ושהכפתורים רכוסים כמו שצריך.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
צבע ניטרלי ידגיש את הפנים
(צילום: דפנה טלמון)

סט מסקרן

כשזה מגיע לאתרי היכרויות, אתה איש השיווק של עצמך וגם איש המכירות. לכן תרצה להדגיש תכונות טובות, פיזיות אבל לא רק. תמונות בחו"ל הן אחלה, אבל תמיד שווה להציג גם תמונות שמראות אותך בשגרתך הרגילה.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
תן לה לקבל טעימה משגרת היום-יום שלך
(צילום: דפנה טלמון)

משוב נשי

אם אתה פונה לנשים כדאי שגם תקבל משוב מנשים. בחר את התמונות האהובות עליך ושלח אותן לשתי חברות קרובות, אפילו לבנות הזוג של החברים שלך. בקש פידבק ודירוג של התמונות, מהטובה ביותר ועד לזאת שאין מספיק שמאלה בעולם בשבילה. כדאי גם לשאול אותן למה הן אוהבות את התמונה שהן בחרו למקום הראשון.
אחרי שאספת את כל הפידבקים, כדאי לבחון את התוצאות ולבחור בתמונה שזכתה ברוב הקולות ובשתיים-שלוש שאחריה. אין לך פריבילגיה או זמן להעלות צילום גרוע לטינדר. כל התמונות צריכות להיות טובות באותה רמה, אחרת ייזכרו לך דווקא את התמונה הגרועה מביניהן.

כל התמונות שלך מחורבנות?

הפידבקים שזרמו ביאסו אותך או שאתה פשוט לא מקבל התאמות? בקש מחבר עם מצלמה שיצלם אותך. שחרר את הסלפי. אפילו שווה לבקש מחברה לצלם אותך, הרי היא קהל היעד. אם חבר מצלם אותך, חשוב שהוא יצלם אותך בגובה העיניים או מעט מתחתיך. באופן הזה התמונה תאדיר אותך.
אם הוא מצלם אותך כשהוא מעט גבוה מעליך תוכל לקבל תמונות עם פוזיציות מעניינות, אבל חשוב לשים לב שאם הצלם ממוקם ממש מעליך, התמונה לא תהיה פרופורציונלית. אם חשוב לך לייצר צילומים שונים במיוחד, בקש מהצלם זוויות ונקודות מבט יוצאות דופן, אף על פי שזה ממש לא בטוח שטינדר היא המקום לצילומים אקספרימנטליים.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
לא בטוח שטינדר היא המקום לצילומים מיוחדים מדי, אבל אין ספק שזה מאוד מרשים
(צילום: דפנה טלמון)

צילומי חוץ

צילומי חוץ הם נהדרים וכוללים תאורה טבעית שגורמת לנו להיראות טוב יותר, להיראות אנחנו. יום מעונן יספק אור רך ומקסים שיחמיא לך. יום שמשי יציג צללים חזקים וקונטרסט חזק על הפנים, ולכן במקרה הזה חשוב לבחור ב"שעת הזהב". שעת הזהב היא הזמן האופטימלי לצילומי חוץ. תמצא אותו כשעה לפני השקיעה או ממש עם עלות השחר, כשהשמש נמצאת נמוך ביחס לאופק והתאורה הטבעית בזמן הזה היא אידיאלית וקסומה. הגוונים רכים ואין ניגודים חזקים וקשוחים שיכולים להעיב על התמונה. אם אתה מצטלם בבית, חפש את החלון שבו אור השמש נשפך פנימה, זהו אור רך ומחמיא ממש.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
צילומי חוץ יש לעשות בשעות ספציפיות במהלך היממה, שבהן התאורה כמה שיותר מחמיאה
(צילום: דפנה טלמון)

זוט עני

סט התמונות שתבחר אמור לספק מבט נרחב על החיים שלך ולהציג היבטים מהאישיות שלך. הנה אופציה לסט: תמונת קלוז אפ - כתפיים ומעלה - תמונת פורטרט קלאסית שצריכה להתמקם ראשונה. אחר כך צילום מלא של הגוף, ותמונה או שתיים שיכללו מידע על הסביבה שלך - בין אם זאת פעילות אהובה, נסיעה, טיול או תחביב שיספר קצת עליך ועל מה שאתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי. מומלץ לשלב גם תמונה טבעית שצולמה ללא ידיעתך או בקבוצת אנשים.
כך או כך, אל תסתיר חצי פנים ואל תרכיב משקפי שמש. הסיבה? טינדר בדקה ומצאה שמשקפי שמש בתמונת פרופיל מקטינים את הסיכוי לזכות בסוייפ ימינה בלא פחות מ-15 אחוזים. אגב, אם תוסיף למשקפי השמש גם כובע, תקטין את הסיכויים לטוס ימינה בעוד 12%, אז לשיקולך.
ובבקשה אל תעמוד בחשיכה - תן לה לראות מי אתה. תן לה לראות אותך. מבט ישיר אל העדשה יגרום למתבוננת לחוש שאתה מביט לה הישר אל העיניים. ואם אתה רוצה להעלות את הסיכוי שלך להיות מוסט ימינה ב-14%, תחייך. תמונת פורטרט ובה מבט מחויך אל העדשה היא המתכון להצלחה.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
"אם אתה רוצה להעלות את הסיכוי שלך להיות מוסט ימינה ב-14%, תחייך"
(צילום: דפנה טלמון)

כלבלב הו בידי בם בם

ההמלצה היא להיראות שמחים, נינוחים וידידותיים, ואפשר להצליח לעשות את כל אלה בתמונה אחת עם כלב. מחקרים הוכיחו שזה יעיל. יש לך כלב? מה טוב, מכל הבחינות. אין? רוץ לאמץ (אתה תודה לי והוא יודה לך) או קח לטיול את הכלב של אחד החברים שלך. תמונה עם כלב מספרת שאתה מוכן למחויבות, ושאתה אפילו מסוגל לגדל ילד. אבל תמונה אחת עם כלב זה מספיק. אל תציף עכשיו את כל הפרופיל בתמונות שלך עם זיגי.

7 צפייה בגלריה
רווק בתמונה מקצועית
רווק בתמונה מקצועית
תמונה עם כלב היא מתכון להצלחה
(צילום: דפנה טלמון)

שנייה לפני שמתפזרים

ואחרי כל מה שאמרתי, ההמלצה הכי חמה שלי היא להיות אתה. אתה טיפוס צבעוני? לצד הבגדים הניטרליים, אל תוותר על סימני ההיכר שלך. אתה חובב אמנות ומתעניין בקומפוזיות שונות ומשונות? לך על זה, הרי בסוף אתה מציג את עצמך ובטוח שאיפשהו יש מישהי שזה בדיוק מה שהיא מחפשת.

מילים אחרונות

סיימת עם התמונות? אל תוותר על הטקסט. למילים יש השפעה, אז תכתוב! לא מגילות, אל תנסה להצחיק כל הזמן, גם אין צורך לחרוז. כמו בתמונות, גם בחלק הזה של הפרופיל חשוב שתהיה אתה.
בהצלחה!
דפנה טלמון היא צלמת סטילס המתמחה בצילומים לאתרי היכרויות