גאלה טולצ'ינסקי (36) מראשון לציון, חולמת על גבר שהיא תוכל להעריץ. "כזה שידחוף אותי קדימה וישדר ביטחון ויציבות. אני לא בררנית. אני באמת מחפשת גבר איכותי, טוב, נאמן וישר. בכלל, הפחד להיות לבד, מלחיץ אותי", היא אומרת. "אבא שלי נפטר כשהייתי מאוד צעירה, דודה שלי נפטרה ולא מזמן אבדתי את הכלבה שלי. אמא שלי כבר לא צעירה והגיע הזמן שלי למצוא את המקום שלי בעולם. אני כבר שש שנים רווקה".
היא נולדה בסנט פטרסבורג ובגיל חמש כבר עברה עם הוריה להולנד, שם למדה בבית ספר בינלאומי. כשהייתה בת 13 אביה חלה, והמשפחה עלתה לישראל: "אבי חלה בסרטן והפך לצמח עד שנפטר. נותרנו אני ואימי לבד במדינה זרה, וזה היה קשה כי אבא שלי, שהיה גדול מאמי ב-20 שנה, היה הדמות החזקה והמפרנסת".
5 צפייה בגלריה
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי. רוצה למצוא את המקום שלה בעולם
(צילום: רועי מדאר)

5 צפייה בגלריה
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי. עובדת קשה מגיל צעיר
(צילום: רועי מדאר)

פער הגילאים בין ההורים משפיע על הבחירה שלך בבני זוג? "בוודאי. אני יוצאת רק עם מבוגרים כי אני נמשכת לניסיון חיים ולגברים בעלי מוטיבציה ושאיפות. אני רוצה גבר שאפשר ללמוד ממנו, כי אני הגעתי לכל מה שיש לי בשתי ידיים".
את התואר הראשון שלה, גאלה מימנה בכוחות עצמה מהכסף שהיא עשתה כבלוגרית מצליחה וכצלמת. אחר כך היא למדה עיצוב גרפי, ובהמשך התחילה ליצור תוכן ויזואלי לעסקים. "אני לומדת הכול באופן עצמאי, אפילו צילום לא למדתי בצורה ממוסדת. כשלקוחות היו מתעניינים ושואלים אם אני יודעת לעשות סרטונים כאלו ואחרים, תמיד עניתי בחיוב גם כשלא ידעתי, ואז ביליתי לילות שלמים בלימוד עצמי. היום הסרטונים שלי מופיעים בקניון רמת אביב ואפילו בשדרות הוליווד, בקמפיין שעשיתי לפנינה טורנה. אני בעלת מוטיבציה ומוסר עבודה, תכונות שלקחתי מאבא שלי".
למה את חושבת שאת עדיין רווקה? "אולי יש בעיה במנטליות. לפעמים אני מרגישה שלגברים הישראלים יש כבוד מאוד גדול לאימהות שלהם אבל לא לנשים. למשל, כל גבר שני שולח הודעה באפליקציה: 'היי, מה קורה? זה הטלפון שלי. דברי איתי אם בא לך'. מה זה? קח כמה דקות תתעניין, תלמד להכיר אותי, תיתן קצת רקע על עצמך ובוא נבדוק אם יש כאן התאמה בכלל".
"כל גבר שני שולח הודעה באפליקציה: 'היי, מה קורה? זה הטלפון שלי. דברי איתי אם בא לך'. מה זה? קח כמה דקות תתעניין, תלמד להכיר אותי, תיתן קצת רקע על עצמך ובוא נבדוק אם יש כאן התאמה בכלל"
מתסכל, אז איך בכל זאת מכירים? "אני מנסה לצאת ולהכיר. לא מזמן עשיתי מנוי במלון בתל אביב שיש לו קלאב למנויים בלבד, עם קהילה מאוד איכותית ואני לאט-לאט מתחילה להכיר שם גם גברים. ברשתות החברתיות אין לי מזל, כי פונים אליי רק נשואים או מוזרים. אפילו 'נוכל הטינדר' פנה אליי, להמחיש לך את מצבי", היא צוחקת.
את פעילה באפליקציות? "אני פעילה ב'באמבל' וב'רעיה', שחיכיתי שנה שלמה להתקבל אליה. אני מאמינה בלשלם ולהתמקד באיכות. בטינדר אני עושה 'לוקשיין' למיקומים מסוימים שבהם אני מאמינה שיש גברים איכותיים. אגב, אין לי באפליקציות קישור לרשתות כדי שגברים יתאמצו להכיר אותי".
מה זאת אהבה מבחינתך? "חברות טובה. כל האקסים שלי היו קודם חברים טובים שלי. לוקח לי זמן להיפתח לגבר, רגשית וגם אינטימית. אני צריכה להרגיש בטוחה".
5 צפייה בגלריה
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי. מחפשת את הבחור שיגרום לה להרגיש בטוחה
(צילום: סלפי)

את מאמינה באהבה ממבט ראשון? "מעולם לא התאהבתי ממבט ראשון. קרה לי שלא יכולתי להסיר ממישהו את העיניים אבל זו משיכה מינית ולא אהבה".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה? "לפני שש שנים. היו לי יחסים בשלט רחוק עם מישהו מבריטניה ואחרי שנה הוא ביטל מפגש ונעלם מאז".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים? "כנות, נאמנות, חברות ותחומי עניין משותפים. חשוב גם שתהיה השקפת עולם זהה, ערכים זהים ומטרות משותפות".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך. "אני בן אדם מאוד רומנטי ומאוד תשוקתי בזוגיות".
מה החלום שלך? "לבנות משפחה שאני כל כך רוצה כי כל השאר כבר יש, תודה לאל".
מה החיסרון שלך? "אני חסרת סבלנות כלפי גברים שמשחקים משחקים וכאלו שמדברים על עצמם בלי סוף ומנסים למכור לי סיפורים. פעם יצאתי עם מישהו שלא הפסיק לדבר על הרכב שלו, את מי זה מעניין? תספר לי מי אתה תכלס. מה שיש לך לא מרשים אותי. אני מתרשמת ממעשים ומערכים".
מה מעליב אותך? "חוסר תשומת לב וכפיות טובה".
5 צפייה בגלריה
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי
מתרשמת ממעשים ומערכים. גאלה טולצ'ינסקי
(צילום: רועי מדאר)

אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה? "גבר שיודע להיות משפחתי וערכי וגם אלפא, כי שאיפות זה מאסט. כדאי שידע להתמודד עם עליות ומורדות החיים. יצאתי שבע שנים עם מישהו חלש וכל הזמן הייתי צריכה לדחוף אותו לעשייה. אני מעדיפה גבר מצליח שידחוף אותי אבל שגם שלא יירתע מההצלחה שלי".
עישון? "לא אצא עם מעשן אבל אשקול מעשן חברתי".
טווח גילים שאת מחפשת? "40-50".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל – משהו שיכול לבוא בחשבון? "לא משנה כל עוד הוא רוצה ילדים. אני בעצמי גדלתי עם שני אחים חורגים".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "היה לי דייט שביקש ממני לשלם. את קולטת? גבר בן 45! יצאנו למסעדה והוא אכל והזמין בקבוק יין. שתיתי כוס בלבד והוא ביקש שנתחלק חצי חצי. שילמתי ואמרתי לו, 'תתבייש לך, אפילו מאמא שלי אני לא מבקשת לשלם', וכמובן שלא היה דייט שני. היה לי גם דייט טראומתי: יצאתי לדייט עם גבר שלקח אותי למסעדה שבמקרה היתה ליד הבית שלו, ואז כשלא הסכמתי לעלות אליו בסוף הערב, הוא פשוט הוריד אותי באמצע הלילה באמצע כביש מהיר, וחיכיתי שעתיים וחצי למונית. זה היה נורא".
"היה לי דייט שביקש ממני לשלם. את קולטת? גבר בן 45! יצאנו למסעדה והוא אכל והזמין בקבוק יין. שתיתי כוס בלבד והוא ביקש שנתחלק חצי-חצי. שילמתי ואמרתי לו, 'תתבייש לך, אפילו מאמא שלי אני לא מבקשת לשלם'"
אני ממש מצטערת לשמוע, זה נשמע מזעזע. מהו דייט מושלם בעינייך? "לדייט מושלם יש המשכיות: יוצאים למסעדה ואז זורמים למקום אחר ופשוט נהנים ורוצים להיות ביחד ושהערב לא יגמר, וגם דייט עם גבר שלא ידחוף ישר למגע".
מה את עושה בזמנך הפנוי? "ספורט ומלא הליכות. אני מצלמת להנאתי, קוראת ספרי התפתחות והשראה, ביניהם על זוגיות. אף פעם לא משעמם לי".
מה מצחיק אותך? "הכול מצחיק אותי. אני אוהבת להסתלבט ותמיד במוד שובב. גם על עצמי אני צוחקת".
5 צפייה בגלריה
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי
גאלה טולצ'ינסקי. אוהבת להסתלבט ולצחוק
(צילום: סלפי)
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "אתמול. היתה לי לקוחה מגעילה שעשתה לי בלגן. לפעמים אני בוכה כשאני מרגישה לבד ושאמא מתבגרת. ברגעים האלה מתגנבת אליי עצבות כי אני רוצה למצוא זוגיות, להיות אמא ושתהיה המשכיות".
הסדרה האחרונה שראית בבינג'. "הרשימה השחורה".
איזו מוזיקה את שומעת? "רק שנות ה-80 ולא שום דבר אחר. אני נהנית מהצליל של הסינתיסייזר".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "יצירתית ובעלת מוטיבציה. מצחיקה אבל גם רצינית וזו שתמיד עוזרת לכולם".
מה את עושה בימי שישי בערב? "הליכה עם אמא".
מה היית בגלגול הקודם? "גבר אלפא".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "אם אתה יודע להיות ג'נטלמן אז בכל מקום. תזמין אותי לדרינק".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "נשואה ואמא לשניים עם עסק שיש לו עובדים, כדי שאוכל להתפנות למשפחה שלי".