מוגש מטעם רדיוס 100FM
אמרתם מירוץ האהבה "הודיס סינגלס ראן"? אמרתם "אהבה פלוס" ברדיוס FM100! חיבור אולטימטיבי בין המירוץ למוסיקה מרימה ותוכנית האהבה של ישראל ברדיוס FM100 "אהבה פלוס" עם ג'ני בלום. בשיתוף הפעולה בין התוכנית למירוץ ביקשנו מהמאזינים לדרג את שירי האהבה הכי מרימים שיש, כי בסופו של דבר אנחנו במירוץ ואין כמו מוסיקה מרימה שתיתן לנו את המוטיבציה להמשיך לרוץ. המוזיקה משפיעה על איכות האימון: היא ממריצה, מעודדת ברגעי משבר ומפיגה את הבדידות והשיעמום בריצות ארוכות. אלפי מאזינים נרתמו ודרגו והנה עשרת הגדולים כפי שנבחרו ושודרו במצעד חגיגי ששודר, איך לא, בט"ו באב. מתוך רשימה של 50 שירים - הנה העשירייה שנבחרה: מיטב שירי האהבה הכי מקפיצים, ישראלים ולועזיים:
3 צפייה בגלריה
רדיוס - סינגלס ראן
רדיוס - סינגלס ראן
מה הבחירה שלכם?
(רדיוס 100 FM)

10 - "Ed Sheeran - "Shape of you

הג'ינג'י הכי לוהט בתעשיה , הוציא את השיר הזה בשנת 2017 ומיידית הפך ללהיט ענק , כמו כמעט כל שיר של אד שירן.

9 - "Rick Astley - "Never gonna give you up

אחד מהשירים הכי הגדולים של האייטיז הגיע מריק אסטלי בשנת 1987, ספר שהפך זמר, השיר הצליח במיידית והגיע למקום הראשון ב25 מדינות!

8 - חנן בן ארי - "אם תרצי"

חנן בן ארי כתב את השיר לאשתו הדס בשנת 2020 וכולנו התאהבנו בשיר .

7 - "Abba - "Lay all your love on me

השיר של אבבא שבכלל לא התכוונו שייצא כסינגל, די ג'ייז התחילו לנגן אותו במועדונים ומשם כל תחנות הרדיו בעולם התחילו להשמיע את השיר.

6 - "Elton John and Kiki Dee - "Don’t go breaking my heart

אחד הדואטים הידועים והגדולים ביותר שייך לאלטון ג'ון שרצה בשנת 1976 להקליט דואט עם אלילתו, דאסטי ספרינגפילד. היא אמרה לו "לא תודה", באולפן לידו עבדה הזמרת קיקי די שאמרה לו "כן", והעולם הרוויח את אחד השירים הגדולים במוסיקה.

5 - קובי אפללו - "מה שהלב שלי בחר"

ב-2009 חבר ביקש מקובי אפללו לכתוב לו את שיר הצעת הנישואין שלו לאשתו. קובי אמר לו "למה לא", וכולנו זכינו באחד משירי האהבה הישראלים הגדולים ביותר שליווה מאז אינספור זוגות לחופה
3 צפייה בגלריה
רדיוס - סינגלס ראן
רדיוס - סינגלס ראן
יש אהבה באוויר
(רדיוס 100 FM)

4 - "Bruno Mars - "Marry you

לברונו מארס היה וידיאו קליפ בראש, ואז הוא החליט לעשות גם שיר שיילך טוב עם הקליפ. השיר בכלל לא היה צריך לצאת כסינגל, אבל תוכנית הטלויזיה "glee" בזמנו ביקשה ממנו רשות להשתמש בשיר, הפרק והשיר זכו להצלחה ענקית וברונו השתכנע להוציא את הסינגל.

3 - בניה ברבי - "קרן שמש"

בניה ברבי עם שיר אהבה אופטימי ושמח וכמו שהוא אומר "שיר שהגיע בול בזמן כדי לתת רגע לקרן שמש להיכנס, אז תפתחו את החלון ותגבירו את הווליום.".

2 - "John Travolta and Olivia Newton John – "You're the -one that I want

דואט בלתי נשכח ואהוב מהסרט "גריז" שיצא בשנת 1978 - ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון בשיר השיא של הסרט.

1 - "Whitney Houston - "I wanna dance with somebody

וויטני יוסטון שאם הייתה בחיים הייתה חוגגת החודש 60, בשיר מ-1987. זה הסינגל הראשון מהאלבום השני שלה, שהפך ללהיט ענקי בכל העולם.

מוגש מטעם רדיוס 100FM
פורסם לראשונה: 09:28, 12.09.23