הם חיכו לרגע הזה תשעה חודשים, ואתמול זה סוף-סוף קרה: עפרי אזולאי (23) ממושב שדה יעקב, ובן זוגה א' (23), לוחם בשייטת מאזור ירושלים, הפכו לבעל ואישה. א' נפצע באורח בינוני בקרב בקיבוץ בארי ב־7 באוקטובר, ועדיין נמצא בהליך שיקום, לפני שיחזור באופן מלא לתפקידו כלוחם בשירות קבע.
הצעת הנישואים של א' לעפרי, זוגתו בשנתיים וחצי האחרונות, קרתה שלושה חודשים אחרי שנפצע. מאז הם עמלו על ארגוני החתונה, שתוכננה להתקיים אתמול (א') בעמק יזרעאל. במוצאי השבת, בעקבות הנחיות פיקוד העורף, התקבלה ההודעה מטעם בעלי האולם שאין להם ברירה אלא לבטל.
2 צפייה בגלריה
עפרי אזולאי וא' בחתונה שהתקיימה אחרי שבוטלה
עפרי אזולאי וא' בחתונה שהתקיימה אחרי שבוטלה
עפרי אזולאי וא' בחתונתם. לא חלמו על כזאת היענות מרשימה
(צילום: עמית שאבי)

2 צפייה בגלריה
עפרי אזולאי וא' בחתונה שהתקיימה אחרי שבוטלה
עפרי אזולאי וא' בחתונה שהתקיימה אחרי שבוטלה
א' יאלץ לחזור לשיקום בתום החתונה. עפרי אזולאי, א' והמשפחה
(צילום: עמית שאבי)
עם היוודע דבר הביטול, פנתה האם בפוסט בעמוד הפייסבוק של חנוך דאום בבקשה למציאת אולם חלופי בו יוכל הזוג לקיים את חתונתם כמתוכנן. שעות ספורות מאוחר יותר, הודות להיענות אדירה לפרסום ברשת, השניים זכו לעמוד תחת החופה באולם "עין חמד".
"לא ציפינו להיענות כזו מדהימה, הרגשנו שאנחנו לא לבד. אין כמו עם ישראל. בזכותכם זכינו בהזדמנות לעצור לרגע ולחגוג את האהבה שלנו"
"הוצפנו במאות טלפונים מעסקים, מלונות, גני אירועים ואנשים פרטיים שהציעו את הגינה שלהם, כולל מאנשים מחו"ל שמקושרים לעסקים בארץ. זה היה מטורף", סיפרה בהתרגשות אפרת, אם הכלה, על ההיענות לפנייתה. אתמול בבוקר הוסיפה: "בחסד הגדול שעשו איתנו ברגע האחרון – החתונה תצא היום לפועל".
בארגונים האחרונים לפני המפגש המרגש עם החתן המיועד, עפרי סיפרה: "א' עוד בשיקום, מצבו משתפר לאט־לאט. בינתיים הוא נעזר בשרוול על היד המצולקת. יש לו עוד דרך לעשות, אבל בעזרת השם הוא יצלח אותה ויחזור ללחימה. צפוי לו עוד שירות ארוך על מדים והוא ממשיך לשירות קבע".
על הזכות להתחתן למרות האתגר שניצב בפניהם, הוסיפה: "לא ציפינו להיענות כזו מדהימה, הרגשנו שאנחנו לא לבד. אין כמו עם ישראל. תודה לכולם, עשיתם לנו את הערב. בזכותכם זכינו בהזדמנות לעצור לרגע ולחגוג את האהבה שלנו".