הטקסטים שלו פרובוקטיביים, הקהל שלו נאמן והשירים שלו זוכים למיליוני צפיות ביוטיוב, אבל לפלייליסט מושיקו מור עדיין לא נכנס. בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" הוא מודה שזה לא מפריע לו. "יש לי את הקהל שלי. את צבא ההגנה", הוא אומר ומספר על הדרך שעבר משכונת המצוקה, הסיפור המשפחתי המפתיע על אביו וההצלחה שבאה מלמטה מהשוליים: "ארבעה חברי ילדות שלי נרצחו. למזלי גיליתי את המוזיקה מהר מאוד". האזינו לתוכנית המלאה.
הסיפור של מור הוא כמעט סיפור סינדרלה. בניגוד לכל הסיכויים, הילד משכונת המצוקה הצליח להגשים את החלום שלו דרך שיר אחד שנכנס ליוטיוב והתפוצץ. "לפני עשר שנים הוצאתי את השיר 'החלום שלך' - כזה דיכאון של פעם. הייתי ילד וסתם זרקתי את זה ביוטיוב. אני זוכר שהשיר יצא זה היה יום חמישי בבוקר, ובצאת שבת כבר ראיתי מאתיים אלף צפיות".
"השיר התחיל לתפוס וקיבלתי טלפונים, אז קניתי טלפון טוקמן ודיברתי בשם המנהל שלי, 'אהלן זה המנהל של מושיקו מור'. וככה סגרתי הופעות. את השם (של המנהל) שהמצאתי - אשמור לעצמי".
1 צפייה בגלריה
מושיקו מור
מושיקו מור
מושיקו מור
(קרדיט: טל עבודי)
עשור אחרי, למור כבר יש קהל שמלווה אותו לכל מקום, אבל תחנות המיינסטרים עדיין מתעלמות ממנו. "אני מאמין בקהל שלי שעושה איתי דרך מאוד מאוד ארוכה ומאמין בי. וזה הכי כיף בעולם. אתה בונה את זה לאט, יש לזה עתיד, בוא נגיד. גלגלצ עד היום לא העבירו שיר שלי. זו זכותם. שיר טוב מנצח. הקהל מגיע להופעות, שומעים אותי ברכבים, המספרים של הצפיות לא מביישים אותי. אני שמח מזה".
השמחה, לא מעלימה את הפחדים מסתבר. "אני טיפוס חרדתי מאוד, אני רואה שיש פחות צפיות, ישר אני מתקשר למנהל שלי ושואל למה השיר לא תפס?"
התמכרת לעניין הזה? ללרפרש? "כן אני גם קורא טוקבקים. זה מפתח עור של פיל".

עוד "ברשת":

״ברשת״ בר של אור מארח את מושיקו מור
בין הביקורות שמור נתקל בהן חוזרת ההתייחסות לטקסטים הפרובוקטיביים שלו על נשים. "בהתחלה אמרו על הטקסטים שלי 'הוא חוצפן, הטקסטים רדודים, פוגעניים, מחפיצים נשים'. הכל טוב. אנחנו עושים מוזיקה בסך הכל. אני לא לוקח גרזן ומרביץ לאישה. תירגעו, זה מוזיקה, אנחנו שרים, עושים קצת פארודיה, קצת סתלבט".
"אני יכול להגיד לך אך ורק בצניעות, לא בשחצנות - הבאתי סגנון חדש לתעשייה והמון אמנים גדולים, השמות הכי גדולים בתעשייה באו ונגעו טיפה בסגנון שלי. טקסטים קצת חוצפניים. שיש בהם עקיצות. לא תמיד לפרגן לאישה. פעם היה 'אני אוהב אותך אל תלכי'. לא, בא לי קצת לצאת עליה. זכותי. חיפשתי שידברו עליי בהתחלה. חיפשתי להתבלט, לטוב או לרע. פעם מישהו אמר לי שאין דבר כזה פרסום רע".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים