לפני כעשור הוא החל לצלם סרטוני יוטיוב, היום הוא כבר חולש על תוכניות טלוויזיה, פסטיגל ומיליון וחצי עוקבים - אבל קווין רובין מכוון לאתגר הבא. בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" ב-ynet radio הוא מספר על החלום להיות מגיש בפריים טיים, על החרדות, האתגרים וגם על התינוק החדש שלו שנושא את השם הייחודי "קיי". האזינו או צפו בתוכנית המלאה.
"בסוף זה כמו ערוץ טלוויזיה", הוא מספר על הערוץ שלו, "אני חושב שאני מהיוטיוברים היחידים שיש להם כמות כזו של עובדים. הרבה יגידו לך שהם הצליחו בטעות, דרך הצבא והם העלו סרטון ופתאום התפוצץ. אצלי הדרך שונה לגמרי. אני עשיתי את זה במכוון. קמתי בבוקר, עבדתי בחנות חיות, היה לי כיף ואמרתי אוקיי אני רוצה להיות שחקן. עשיתי אודישנים, פעם התקבלתי, פעם לא ואמרתי אוקיי למה שאני לא אהיה הבוס של עצמי?"
1 צפייה בגלריה
קווין רובין
קווין רובין
קווין רובין
(צלום: אור דנון)
עוד "ברשת":
את הדרך שלו הוא עשה כשהתחום היה כמעט בחיתוליו. "למדתי לערוך והתחלתי לעשות סרטונים כשלא היה אינסטגרם, לאנשים לא היו עוקבים באינטרנט. כוכבי הרשת אלעד, בן זיני, טלמור, היינו חברים שעושים סרטונים ביחד והחלטתי שאם הם מעלים סרטון אחד בשבוע אני מעלה 2-3-4. בסוף לעבוד ברשת זה תמיד סוג של מירוץ. אני נמדד יום ביומו במספרים. זה חרדה אצלי".
״ברשת״ בר שם אור מארח את קווין רובין
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים