ZIPPER - היכרויות מבוססות וידאו

סרטון שווה אלף תמונות: הוגי אפליקציית ההיכרויות ZIPPER ביקשו לייצר במה, שבה יוצגו המועמדים כמו שהם, בלי לייפות את המציאות עם תמונות פרופיל שזכו לטיפול: וסרטון, שבו המועמד מציג את עצמו בקצרה, אמור להיות אמין יותר. המצטרפים מוזמנים להעלות סרטונים נוספים בעצמם, לענות לשאלות, וגם לבקש מחברים להעלות סרטוני המלצה עליהם.
2 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום: חנויות האפליקציות)
משתמשי הישום לא צריכים להחליט מיידית על בחירת מועמד (בהחלקה ימינה או שמאלה); כאן אפשר לגלול ממשתמש למשתמש ולחזור למועמד בו מצאתם עניין. תוכלו גם לחלק לייקים למועמדים שבאים בחשבון. ב־ZIPPER מאמינים שדווקא בתקופה המורכבת הנוכחית האפליקציה שלהם תוכל להוציא מהבית גם טיפוסים בודדים במיוחד. שיהיה במזל טוב.

PlainApp: File & Web Access - ניהול הסמארטפון באמצעות כתובת לדפדפן

הסמארטפון על צג המחשב: ב־PlainApp תוכלו לנהל בקלילות את תוכן הסמארטפון שלכם במחשב האישי, פשוט בהקלדה של כתובת הסמארטפון בדפדפן. שני המכשירים נדרשים להיות מחוברים לאותה רשת מקומית. לאחר הקלדת הכתובת יהיה עליכם לאשר את החיבור בסמארטפון. מרגע זה יופיע בדפדפן תפריט הכולל את כל סוגי התיקיות והקבצים אליהם תוכלו לגשת: סרטונים, קבצי קול, תמונות וקבצים אחרים. קטגוריות הקבצים מסווגת אפילו לפי אלה שנמצאים בתוך זיכרון המכשיר או בכרטיס הזיכרון (אם יש). מכאן תוכלו להוריד את הקובץ למחשב, לתייג או למחוק אותו.
בנוסף, לרשותכם מבחר כלים נוספים: כפתור "פתקים" מאפשר ליצור פתקים אליהם תוכלו לגשת גם בסמארטפון, כלי ליצירת ברקודים, כלי לשיקוף מסך הסמארטפון על צג המחשב, וכפתור "אינפו", המאפשר לקבל מידע טכני אודות הסמארטפון, כולל מצב הסוללה, נתוני המכשיר, נתוני מערכת ההפעלה ועוד.

Bloomberg Connects - ביקור במוסדות תרבות ואומנות

אמנות ותרבות מרחוק: הספרייה הלאומית נכנסה לרשימה מכובדת של 300 מוסדות תרבות בינלאומיים כולל ה-MOMA והמטרופוליטן מניו יורק שעושים שימוש באפליקציה לצורך ביצוע פעילויות וירטואליות בהם. בין השאר תוכלו לקבל כאן מידע על התערוכות המרכזיות המוצגות בה. להיחשף לסיפורים מאחורי הפריטים החשובים ועל יצירות אומנות ייחודיות, מסלולי סיור עצמאיים בספרייה, מפה של נקודות עניין וכו'.
בנוסף תמצאו כאן מגוון סיפורים מאחורי הפריטים בעלי החשיבות הבינלאומית ששמורים בספריה, מידע על מוצגים, הצעה למסלולי סיור עצמאיים בספריה, מידע על הופעות, הרצאות ואירועים הצפויים להתקיים. האפליקציה מתאימה לסמארטפונים ולטאבלטים.
2 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
Calmaria ו-Bloomberg Connects
(צילום: חנויות האפליקציות)

CALMARIA - תרגילי נשימה לרוגע

להחזיק נשימה: שגולשי גלים בפורטוגל אומרים CALMARIA הם מתכוונים לכך שהים שקט ואין גלים. כך גם, שלא במקרה בחרו יוצרי האפליקציה הזאת לקרוא לה ע"פ הייעוד שלה להביא אנשים למצבי רוגע. הדבר עשוי במיוחד להיות מועיל במקרה של מדינה ים תיכונית מוכרת שחיה בשנה האחרונה במצבי לחץ לא פשוטים.
כאן, כמו ביוגה תוכלו לעשות מתי שתחפצו תרגילי נשימה מרגיעים. לחצו על אייקון היישום בצורת שמש ועל המסך יופיעו הוראות מתי עליכם לשאוף, כמה זמן עליכם להחזיק את האוויר ומתי עליכם לנשוף וכמה זמן עליכם להמתין את לסדרה הבאה. בסיום כל תרגול תזכה אתכם האפליקציה בברכות ובקונפטי וירטואלי על המסך. עתה שאתם כבר מנוסים אתם יכולים לשלוט על התרגולים הבאים ולקבוע את הפרמטרים השונים של השאיפה, הפסקת הנשימה, השאיפה וכן הלאה. האפליקציה מאפשרת לכם לקבוע שהתרגולים ילוו בוויברציות לשיפור התזמון.