LETSTOP: ידיים על ההגה, הקץ לשימוש בסלולרי בנהיגה

3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
LETSTOP
(צילומי מסך: חנויות אפליקציות )
תאונות דרכים קטלניות נגרמות במקרים רבים בגלל שימוש בטלפון סלולרי בזמן נהיגה. האם הדרך הנכונה לגרום לנהגים להפסיק את ההרגל המסוכן הזה יבוא בשיטת המקל - הטלת קנסות כבדים ונקודות כפי שנהוג היום או בשיטת הגזר - חינוך ותגמול נהגים להימנע מההרגל המסוכן. LETSTOP היא אפליקציה חדשה שרותמת את הטכנולוגיה לטובת הענקת תגמול לנהגים שיצליחו להימנע מהפיתוי.
איך זה קורה: האפליקציה מזהה את תחילת התנועה ברכב במהירות של מעל 15 קמ"ש. בזמן הנסיעה, על מסך הסמארטפון מופיעה מפה עם אייקון המסמל את רכבכם ואת המסלול שאתם עוברים. על כל דקת נסיעה ללא מגע במסך הסמארטפון תזוכו בנקודות שיצברו ויומרו למטבעות קריפטו. בהמשך אפשר יהיה להמיר את הנקודות גם לשוברי הנחה במבחר בתי עסק.
גירסת הפרו בעלות של כ-10 דולר לחודש מאפשרת צבירה בלתי מוגבלת של מטבעות. באמצעות המטבעות שתצברו תוכלו לקנות אייקונים משודרגים של כלי רכב שיגדילו את התגמול שתקבלו. בכל עת תוכלו להיכנס לפרופיל שלכם ולצפות בנקודות הזכות שקיבלתם בכל נסיעה ונסיעה ואילו שצברתם עד כה.

מי ברגל מי באופניים: Offline Organic Maps Hike Bike מפות להורדה לשימוש באופליין

3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילומי מסך: חנויות אפליקציות )
מאגר שיתופי חינמי למפות אופליין מרחבי העולם להורדה. האפליקציה יודעת לאתר את המיקום שלכם ולהוריד את מפת האזור. תוכלו גם לשוטט על גבי המפה לגעת באזור בו אתם מעוניינים ולקבל הצעה להורדת המפה.
לדוגמה אם תיגעו במפת אמריקה הצפונית תוכלו מיד להוריד את מפת היבשת. עשו זום אין אל עבר מדינה או עיר בארה"ב ותוכלו להוריד את המפה האזורית. מתחת לכפתור ההורדה יפתח כפתור נוסף המאפשר גישה אל ערך הוויקיפדיה של האזור או היישוב.
לחיצה על כפתור השכבות תאפשר לכם להיחשף לשלושה סוגים של מפות: מפה הכוללת מסלולים לטיול רגלי, מפה טופגרפית ואפילו כזאת המפרטת קווים של רכבת תחתית. האפליקציה מאפשרת לבחור בין יחידות מיילים לקילומטרים, לבחור את המיקום בו ישמרו המפות שהורדו, להורות לסמארטפון להשאיר את המסך דולק בעת הצגת המפה, לבחור בין תצוגת יום ללילה ועוד.

לתמלל סרטוני וידאו: Video Summarizer סיכום טקסטואלי של וידאו

כשמה כן היא - האפליקציה הזאת מסכמת בשפה שתבחרו, כולל בעברית, כל סרטון וידאו (גם אם הסרטון דובר אנגלית). כל שעליכם לעשות הוא להעתיק את הלינק של הסרטון לתוך האפליקציה או ללחוץ על כפתור השיתוף מתחת לסרטון הוידאו ולבחור את היישום. הסיכום המפורט ייכתב תוך שניות.
לדוגמה: בחרנו סרטון בן 6 דקות המשווה בין שני שעונים חכמים. תוך פחות מזמן הצפייה בסרט האפליקציה הכינה סיכום מסודר בעברית לפי ראשי פרקים: הצגת הנושא, זמן סוללה, מעקב פעילות גופנית, מעקב בריאות וכן הלאה. מכאן תוכלו להעתיק את הטקסט בלחיצת כפתור ולהדביק בכל תוכנת מלל או לשתף ישירות לכל אפליקציית צ'אט המותקנת בסמארטפון.
בתפריט ההגדרות של האפליקציה אפשר לבחור את רמת הפירוט של הסיכום: מתקציר ועד לסיכום מפורט. הסרטונים והסיכומים ישמרו במאגר היישום ותוכלו לחזור אליהם בכל רגע שתחפצו.

בלי הסחות דעת: Moye Productivity Launcher לאונצ'ר מינימליסטי לאנדרואיד

אפליקציית לאונצ'ר מינימליסטית למי שמעוניין להתרכז בעבודה פרודוקטיבית תוך הימנעות מהסחות דעת וכניסה לשלל האפליקציות שמפתות אתכם בדף הבית. כאן אין כלל מגירת אפליקציות.
העיצוב מינמליסטי ונקי ומאפשר ביצוע פעולות חיוניות ישירות מדף הבית כמו רישום מהיר של פתקים מחשבות, רעיונות ותזכורות מבלי לצאת ממסך הבית. בנוסף תוכלו לגשת ישירות ממסך הבית גם לעוזר AI
אם אתם בכל זאת מעוניינים להיכנס לאפליציות המותקנות בסמארטפון תוכלו לעשות זאת בעזרת חיפוש.