כבר יותר מעשור שאסף מור יוסף מככב על הבמות, אבל הפריצה הגדולה הגיעה כשהתחיל להעלות סרטונים לרשת. בשנה האחרונה הוא צבר יותר ממיליון צפיות, כשכל סרטון יכול להגיע למאות אלפים. בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" הוא סיפר על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות ולמה הוא לא מוכן שיקראו לו כוכב רשת. האזינו לתוכנית המלאה.
1 צפייה בגלריה
אסף מור יוסף
אסף מור יוסף
אסף מור יוסף. לא כוכב רשת
(צילום: זוהר שטרית)
"ההכרה התחילה ב-2018 כשהעליתי קטע סטנדאפ לרשתות, והוא הצליח ברמה שעשיתי חולצות. זה היה ביוטיוב כי לא היה עדיין טיקטוק", סיפר מור יוסף. "כולם מתמכרים ללייקים. אתה מעלה ואתה רואה את התנועה כל הזמן, שהיא מאוד חזקה".
אתה מוצא את עצמך מרפרש? "במיוחד בהתחלה. אתה מרפרש כדי לראות אם זה תפס. בשלב מסוים אתה כבר לא יכול לעקוב כי זה מספרים גדולים מדי".
למרות ההצלחה הגדולה ברשתות החברתיות, הוא לא מבצע בהופעות שלו קטעים שעלו לרשת. "כועסים עליי ואומרים 'הקטע הזה – אתה חייב לספר אותו', אבל מצד שני יש לי הרבה דברים חדשים לומר".
עוד "ברשת":
כמי שפועל בכמה פלטפורמות הוא כבר שם לב להבדלים. "הרשת גורמת לך לעשות מה שאתה רוצה, איך שאתה רוצה. בטלוויזיה יכולים לצנזר אותך, להגיד לך לעשות ככה, לגעת לך. פה אתה יודע מה קורה, איך זה ילך, זה לפי הוויז'ן שלך. בגלל זה - זה גם מתפוצץ. זה תהליך נורא ארוך, זה לא מתפוצץ בין לילה".
בקרוב מור יוסף צפוי להשתתף בתפקיד מרכזי בסדרת דרמה חדשה, תפקיד שקיבל בעקבות הסרטונים שהעלה לרשתות. "הבמאי ראה סרטון שלי, וזה התחבר לדמות שהם רצו. הוא פשוט התלהב מיכולת האלתור שלי".
למרות שמור יוסף הוא אושיית רשת, הוא מקפיד להתרחק מההגדרה של משפיען או כוכב רשת. "יש מלא כוכבי רשת, אני 15 שנה מופיע מהתחתית של התחתית של התחתית, ואתה מטפס לאט לאט. כוכבי רשת, עם כל הכבוד, יש כאלה שהם חד משמעית מוכשרים מאוד ופרצו כשהעלו סרטון, אבל זו לא העבודה שלהם. לטווח הרחוק, אם אתה רוצה להישאר בתחום, אתה צריך לעבוד בו".
אסף מור יוסף מתארח אצל בר שם אור "ברשת"
בכל שבוע בר שם אור מארח ב-ynet radio את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים