unMix - פירוק של שיר לרצועות שונות

האפליקציה הלא פחות ממדהימה הזאת עושה שימוש ב-AI על מנת לאפשר לכל חובב מוסיקה לקחת קטע מוסיקלי או שיר ולהפריד את האלמנטים מתוך הסאונד. לדוגמה: תוכלו לבחור קטע מוסיקלי או סרטון וידאו מתוך הסמארטפון או לייבא מכל אתר על ידי הזנה של כתובת האתר. תוכלו לבחור להפריד אותו ל-2 רצועות: שירה וקול או ל-4 רצועות: קול, תופים, בס, צלילים אחרים. את הקטעים המופרדים תוכלו לשמור באיכות גבוהה כל אחד בקובץ נפרד.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)
לדוגמה בחרנו בסרטון וידאו שצילמנו בהופעה של אחד האמנים הבולטים בארץ ובלחיצת כפתור השירה הופרדה מהנגינה. עתה יכולנו להאזין לאמן שר עם הקהל ללא ליווי מוסיקלי כאילו מדובר בשירה אקפלה או להאזין לרצועה שכוללת את המנגינה בלבד ושיכולה לשמש מעתה לערב קריוקי. הדבר עשוי להיות מועיל במיוחד למוזיקאים, DJ וליצרני קאברים.
האפליקציה חינמית לשימוש להפרדה של 3 קבצי מוסיקה ראשונים. בהמשך תוכלו לזכות בקרדיטים לשימוש על ידי צפיה במודעות (לשירים של עד 180 שניות) או על ידי רכישת מנוי בהחל מ-9.9 ש' ל-25 שירים.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)

סנדי - הודעה חוזרת לכל שיחה

מי שמקבל הרבה שיחות פרטיות או בעל עסק שלא עומד בלחץ השיחות הנכנסות עשוי למצוא את אפליקציית סנדי הישראלית כמועילה במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר מראש הודעה חוזרת לפונים. מלבד טקסט תוכלו להוסיף להודעה גם לינק ותמונה. ההודעה שתגדירו תישלח מעתה לוואטסאפ של המנוי לו לא עניתם, או בסיום שיחה שערכתם. לכל סוג שיחה תוכלו להגדיר הודעה שונה.
באפליקציה יש אפשרות לכבות את שליחת ההודעות החוזרות בכל עת שתחפצו. אם לאדם שהתקשר אליכם אין וואטסאפ ההודעה תישלח כ-SMS. לאחר שתתקינו לראשונה את היישום תוכלו לשלוח במשך 30 יום הודעות ללא הגבלה. בתום התקופה תוכלו לבחור להמשיך ולהשתמש בגרסה החינמית עם 15 הודעות בחודש או להתקדם לגרסת הפרימיום הבלתי מוגבלת במחיר של 350 שקל לשנה.

מלך הארץ - משחק טריוויה להכרת הארץ

אפליקציית הטריוויה "מלך הארץ" מאפשרת לכם ללמוד על ארצנו הקטנטונת ויישוביה בצורה חווייתית ותחרותית במיוחד בימים אלה של חופש גדול בו רבים עקורים מבתיהם ויישוביהם. במהלך המשחק יהיה עליכם למקם שמות של ישובים על מפה אילמת. בדף הבית תוכלו לבחור אם לשחק בכל הארץ או על פי אזורים: רמת הגולן, גליל מישור החוף, הנגב וכו'. הניקוד שנקבל יהיה על פי המרחק ממנו תמקמו את היישוב יחסית למיקום האמיתי.
המשחק מוקדש לחייל ישראל סוקול ז"ל שנפל בקרב בעזה ב-22.1.24. ישראל היה מאוהבי ארץ ישראל שדגל בהכרת הארץ דרך הרגליים והכיר כל פינה ויישוב בה. במוצאי שמיני עצרת, ישראל ז"ל לא המתין לצו 8 והצטרף ללוחמים, חתר להגיע כמה שיותר ללחימה. תוכלו ללמוד על סיפור חייו באפליקציה.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)

Beeper - צא'ט אוניברסלי

טלגרם, וואטסאפ, מסנג'ר ועוד. אם אתם משתמשים באפליקציות צ'אט רבות ורוצים לעשות סדר בהודעות הנכנסות והיוצאות ובצורך להיכנס ולצאת בכל פעם מאפליקציה אחרת, Beeper היא האפליקציה עבורכם. כאן תוכלו לראות את כל ההודעות הנכנסות, לא משנה באיזה אפליקציה נשלחו, במקום אחד ולענות לכולן ישירות.
השימוש ב-Beeper מאובטח. בין האפליקציות שנתמכות: וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר, טוויטר ,SMS Google Messages, טלגרם, Google Chat, אינסטגרם, לינקדין ועוד. האפליקציה חוצת פלטפורמות ומאפשרת לנהל את הצ'אטים שלכם גם במחשב האישי.