בשיתוף salesforce
עם למעלה מ-50 הרצאות ופעילויות, עשרות ביתנים של הטכנולוגיות החדשות ביותר ודוברים בכירים מ-Salesforce העולמית ומחברות מובילות במשק, אירוע World Tour Essentials Tel Aviv, האירוע השנתי של Salesforce שנערך השבוע, התווה את הדרך של העולם העסקי להבנה טובה יותר באשר לעתיד.
באירוע הוצגו הטרנדים העדכניים ביותר בעולם ה-AI וההשפעה שלהם על עולם השיווק והמכירות, הקמעונאות, השירות והעבודה, לצד הצגת הפיצ'רים המתקדמים ביותר של עוזר ה-AI של Salesforce – איינשטיין CoPilot, ועוד.
ביקרנו באירוע כדי לשמוע מהמשתתפים על הנקודות שכל ארגון צריך להבין כבר עכשיו מתוך מבט אל העתיד של העולם העסקי:

כנס סיילספורס - AI
(צילום: ירון ברנר)

"היום כולנו חשופים ל-AI", מסביר איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל הפעילות העסקית של Salesforce בישראל. "אין ספק שזה ייגע בכול אחד ואחת מאיתנו, בטח בפן האישי ,אך מעבר לכך, היום ארגונים מבינים שאם הם רוצים להמשיך להיות מובילים בתחומם, הם חייבים להשתמש ולאמץ יכולות של GenAI".
"אנחנו במהפכה מטורפת של AI", הוסיף שי גולן,דירקטור ומנהל מערך הפריסייל שלSalesforce בישראל, "אבל היא מהפכה מורכבת. יש פער גדול בין שימוש בתור אדם פרטי לבין ארגון שמשתמש ב-AI. בתור אדם פרטי. אין לי שום מגבלות, אני יכול למשל לעשות עם הבת שלי עבודות לבית הספר. אבל ארגון שמשתמש במידע ארגוני, צריך להיות הרבה יותר זהיר. זה בדיוק המקום ש-Salesforce לוקחת ועוזרת לארגונים לצלוח את המהפכה ולהביא חדשנות".
מיטל טבריה אגמון, סמנכ"ל מכירות, Salesforce ישראל, הסבירה כי כל ארגון היום צריך לחשוב איך הוא מבדל את עצמו, ומה היתרון התחרותי שלו. "זה אחד מהדברים שה-AI נותן", אמרה, "איך מייעלים את העבודה ומובילים את הערך היותר טוב ואת התשובות הטובות יותר לצרכני הקצה. כל תעשייה יכולה להפיק מזה ערך משמעותי".
"שיתוף הפעולה עם Salesforce נובע מתוך מכנה משותף ברור - חדשנות ואיכות בשירות"
אמיר רוזן, ראש אגף ערוצים וטכנולוגיות רוחביות בבנק לאומי, סיפר באירוע כי השותפות של לאומי עם Salesforce היא רבת שנים. "יש מכנה משותף מאוד ברור בין שתי החברות", הוא מספר, "לאומי הוא בנק שהמטרה שלו היא להיות מוביל בשירות ו-Salesforce מובילה בחדשנות בשירות, ולכן שיתוף הפעולה מאוד רלוונטי. כדי לעשות שירות טוב, צריך שני דברים: אנשים טובים מצד אחד וטכנולוגיה וחזון מצד שני, אותם מביאה Salesforce איתה. שיתוף הפעולה מייצר סינרגיה ומאפשר לתת את השירות הטוב ביותר. רואים את זה בטכנולוגיה והלכה למעשה".
השימוש ב-AI דורש אחריות, יוסיף משרות וישנה את האופן בו אנחנו צורכים שירותים
אין ספק שלצד היתרונות הרבים, הבינה המלאכותית מעלה גם חששות, ובעיקר מחייבת שימוש אחראי. "המשמעות היא שצריך לשמור על האמון, ולהשתמש בנתונים של הארגון בצורה קדושה, כי זה המשאב החשוב ביותר", מסביר מרגלית.
טבריה אגמון מודה כי היא שוב ושוב נשאלת האם הבינה המלאכותית תחליף את העובדים. "התשובה", היא אומרת, "היא שה-AI הולך דווקא לשפר את המצב. כלכלת ה-AI ש-Salesforce יכולה לתת, היא משהו עצום. במחקר שעשינו עם חברת IDC, התגלה כי בשנים 2022-28 יש פוטנציאל לתוספת של 28 אלף משרות חדשות בשוק, הודות לטכנולוגיה החדשה. ה-AI אמנם פה, אבל אל תדאגו, אנחנו לא ניתן לאף אחד מכם להיעלם".
"העולם שלנו הולך להשתנות", סיכם גולן. "הצורה שבה נצרוך שירותים תהיה חכמה הרבה יותר. חברות יכירו אותנו טוב יותר, הן יידעו לצפות את הטרנדים של מי שאנחנו ומתוך לזה לתת חוויית שירות הרבה יותר פרסונלית".
"העתיד עוד לפנינו", אמרה טבריה אגמון, "ואנחנו לא תמיד יכולים לדעת מה בדיוק יקרה. ה-AI יעבוד לצידנו לשיפור החוויה של העובדים והלקוחות. זה משהו שקשה לתפוס עכשיו אפילו בדמיון. לאט לאט, נמצא עוד דרכים לגלות את המסלול אליו אנחנו הולכים".
בשיתוף salesforce
פורסם לראשונה: 10:16, 20.06.24