"הייתי שנים בחושך גדול בממ"ד של ההורים שלי, ניתקתי את כל האנשים שהיו קרובים אליי": מתן חלק גדל בבאר שבע ועשה את השירות הצבאי שלו כחובש קרבי. אבל בצוק איתן החיים שלו השתנו, חברו הטוב מקס שטיינברג נהרג, וחלק התמודד עם פוסט טראומה מורכבת והסתגר בבית שנים. אבל אז הוא החל לכתוב בטוויטר תחת פרופיל אנונימי ותוך שנה וחצי החל להופיע בתוכנית של שי שטרן, לכתוב מערכונים לארץ נהדרת ולאחרונה אפילו הוציא ספר בהוצאה עצמית שהפך לרב מכר. אז איך הפך הצייצן שזיף לאחד מהכותבים הפופולריים בישראל ומה השלב הבא? האזינו לתוכנית המלאה
אל טוויטר הוא הגיע כמעט במקרה. "פתחתי טוויטר כדי לקלל חבר שלי בפרופיל אנונימי שאוהד את מכבי תל אביב", הוא מספר לבר שם אור בתוכנית "ברשת" ב-ynet radio' ואז הגיע רגע המפנה: "לפני שנתיים כתבתי פוסט נוראי נגד שופט כדורגל. קיבלתי מהשופט תביעת דיבה וזו הייתה הסטירה הכי גדולה שקיבלתי. אמרתי לעצמי מי זה הבן אדם שכתב את זה. אני מודה לו על זה. אחרי התביעה התחלתי לטפל בעצמי ולכתוב. ופתאום אני מצליח להוציא את מה שאני מרגיש ואיך אני רואה את העולם".
1 צפייה בגלריה
מתן חלק
מתן חלק
מתן חלק
(צילום: גיל נמט)
עוד "ברשת":
"הייתי בצד השני שמקלל אנשים וגורם להם להרגיש רע עם עצמם. אני מבין שזה בא מקנאה. הסתכלתי על כולם, ראיתי שהם מתקדמים ואני תקוע בבית של ההורים בממ"ד. הייתי במצב כל כך רע של כדורים וסמים. אם ליאור, בת זוג שלי לא הייתה - לא הייתי פה", הוא מספר ומוסיף, "עבדתי על עצמי בטיפול פסיכולוגי, אמרתי לליאור אני רוצה להעלות את הדברים שהייתי כותב עד אז למגירה והיא אמרה לי 'יאללה תעשה את זה'. קיבלתי ביטחון והתחלתי לכתוב. קיבלתי טלפון ממפיק טלוויזיה שאמר לי שהוא חייב לראות אותי עושה אצלם מערכונים".
״ברשת״ בר שם אור מארח את מתן חלק
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים