הציוץ האחרון מחשבונו של כוכב "הפנתר השחור", צ'דוויק בוזמן, המודיע על מותו בטרם עת לאחר מאבק במחלת הסרטן, הפך לציוץ האהוב ביותר בהיסטוריה של טוויטר. הציוץ כולל את תמונתו, וטקסט קצר שכתבו בני המשפחה: "בצער רב אנו מאשרים את הידיעה על מותו של צ'דוויק בוזמן. צ'דוויק אובחן בשנת 2016 עם סרטן המעי, ונאבק במחלה במשך ארבע השנים האחרונות. בהיותו לוחם אמיתי, נאבק כדי להביא לכם כמה מהסרטים שהכי אהבתם בשנים האחרונות (...) הוא מת בביתו, עם אשתו ומשפחתו לצידו".
1 צפייה בגלריה
צ'דוויק בוזמן
צ'דוויק בוזמן
צ'דוויק בוזמן
(AP Images)
הציוץ שפורסם בשבת האחרונה על ידי בני משפחתו של בוזמן, צבר כבר יותר מ-7.3 מיליון פיברוטים (המקבילה של טוויטר ל"לייק"), יותר מ-3 מיליון שיתופים (ריטוויטים) ויותר מ-160 אלף תגובות. בכך הוא שבר שיא בהיסטוריה של טוויטר והפך לאהוב ביותר, לאחר שדחק את הציוץ של ברק אובמה משנת 2017 שצבר קצת יותר מ-4 מיליון פיברוטים.
לפי הציוץ, כמה מהתפקידים הזכורים ביותר של בוזמן - בהם הצילומים לסרט "הפנתר השחור", נערכו בין אשפוזים, ניתוחים וטיפולים שונים הנוגעים למחלתו. הציוץ האחרון נחתם בבקשה אישית מהמשפחה לכבד את פרטיותם בשעת האבל. "המשפחה מודה לכם על האהבה והתפילות, ומבקשת שתמשיכו לכבד את פרטיותם בשעה קשה זו".