Milkshake: להקים אתר אינטרנט אישי מעוצב

מפתחי האפליקציה הזאת רוצים שתחשבו שלהקים את האתר שלכם בעזרת ההנחיות שלהם זה פשוט ממש כמו להכין מילקשייק. או שהם פשוט אוהבים את הצליל של המילה ולכן קראו ככה ליישומון שלהם. האתר שתבנו כאן - למטרות אישיות או מסחריות - אמור להיראות במיטבו כחלק מפרופיל האינסטגרם שלכם, אולם אפשר להציג אותו בכל דפדפן.
כמו בהכנת מילקשייק, גם כאן יהיה עליכם להשתמש בכמה מרכיבים (כרטיסים): כרטיס שבו תציגו את עצמכם, כרטיס עם לינקים לתכנים רלוונטיים ברשת וגם כרטיסים עם צילומים, סרטוני יוטיוב ועוד. לכל אחד מהכרטיסים מבחר תבניות ועיצובים מרהיבים לבחירתכם.

Tasty‏: טעים וזמין

בהחלקת אצבע על מסך שטוח חשופים הפודי'ס של היום למבול של מתכונים, שניתן לאתר בקלות במרחבי הרשת. לחגיגה הטעימה מצטרפת עכשיו גם Tasty, אפליקציה שכוללת יותר מ-3,000 מתכונים זמינים, כולל רשימת מצרכים עם אפשרות שיתוף לאפליקציות אחרות, הוראות הכנה צעד אחר צעד וסרטון וידיאו להמחשת תהליך ההכנה. כפתור מיוחד מאפשר לצפות בערכים התזונתיים של המתכון, ממש בדומה לפירוט על האריזות של מוצרי המזון. בהמשך תוכלו גם לצפות בטיפים, כולל תמונות של משתמשים שכבר התנסו והכינו את המאכל. כותבי האפליקציה חשבו על כל הפרטים: מסך הטלפון יפעל במשך זמן השימוש כך שלא תצטרכו לשוב ולהדליקו במהלך ההכנה וצמחונים יוכלו לבחור לא לראות כלל מתכונים בשריים. רגישים לגלוטן או נמנעים מפחמימות? הפילטרים בחיפוש יעזרו לכם למצוא את המתכונים המתאימים לכם.

Glitch Lab‏: אמנות הפיקסלים

בעזרת היישום הזה תוכלו להפוך את הצילומים שלכם ליצירות אמנות בסגנון דיגיטלי בעזרת מגוון אפקטים שיאפשרו לכם לשחק עם הפיקסלים של כל תמונה כיד הדימיון הטובה עליכם. למרות קלות ההפעלה של האפליקציה, תמצאו כאן מגוון רחב של אפשרויות, מעל 100 פילטרים המסווגים על פי קטגוריות, משחק בתלת-ממד ועוד. תמצאו כאן אפשרות ללכת קדימה ואחורה בתהליך (undo ו-redo). הדבר יסייע לכם לעבוד בצורה יעילה בשיטת הניסוי והטעייה.
הגרסה המקצועית של האפליקציה, בעלות של עד 23 שקלים, תפתח בפניכם עוד אפקטים ואפשרויות, כולל שמירה של עבודותיכם ברזולוציה גבוהה יותר.

Unfold: סיפור בריבוע

ארגז כלים יצירתי שזכה לביקורות מעולות ממבחר כלי תקשורת מהשורה הראשונה ברחבי העולם. Unfold יאפשר לכם ליצור סטורי מקצועי ומעוצב לאינסטגרם, לטיקטוק, לפייסבוק ואפילו למשלוח בוואטסאפ. יש כאן מבחר תבניות שבעזרתן תוכלו לעצב את תמונותיכם ואת סרטוני הווידיאו שלכם, מבחר פונטים, טקסטורות, סטיקרים ועוד.

Signal Private Messenger‏: ההודעה תשמיד את עצמה

יותר מ-10 מיליון הורדות לאפליקציה המאפשרת תקשורת באמצעות הודעות כתובות, הודעות קבוצתיות, שיחות קוליות ושיחות וידיאו באיכות משובחת. הייחוד של סיגנל על פני יישומים דומים טמון בפרטיות ובסודיות שלה. כל מה שתגידו או תכתבו כאן יעבור הצפנה ברמה צבאית. בנוסף, תמצאו כאן עיצוב ממשק שחור או לבן, אפשרות לצליל התראה שונה לכל איש קשר ועוד אפשרויות.