KAYAK: אפשר להעלות את המזוודה למטוס?

התחרות בענף התעופה וכניסתן של חברות הלואו-קוסט לתחום הביאה לכך שחברות התעופה רואות בתשלום על מזוודות מקור הכנסה נכבד, ולכן קבעו להן מגבלות גודל ומשקל, שחריגה מהן עלולה לעלות לכם בכסף רב.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
שלא תצטרכו לשלם יותר
(צילום: shutterstock)
אפליקציית הטיולים והתיירות Kayak מציעה למשתמשי האייפון שביניכם כלי למדידת מזוודות, שעשוי להציל אתכם מתשלום תוספות חריגות לחברות התעופה.
המדידה נעשית באמצעות מצלמת האייפון היישר ממסך הבית של היישום: בשלב הראשון מבצעים סריקה של הרצפה לכיול, ובהמשך מבצעים סיבוב קצר סביב המזוודה שמודד את אורכה, רוחבה וגובהה.
בהמשך תשווה האפליקציה את המידות שנמדדו למגבלות המשתנות (והמבלבלות) של חברות התעופה. הדבר עשוי להיות יעיל במיוחד אם במסגרת מסלול הנסיעה שלכם מתוכננת טיסת המשך (טרנזיט): כך תוכלו מראש לדעת אם אתם עומדים גם בקריטריונים של החברה שבה תטוסו בהמשך.

StoryBoost: עיצוב סטוריז מקצועי

אפליקציה מבית לייטריקס הישראלית, שמנסה לסייע בעיצוב סטורי מקצועי בזמן קצר, לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.
האפליקציה כוללת אינספור תבניות מוכנות לבחירתכם, בתחומים כמו צילום, אמנות, נסיעות, קניות, אוכל, יופי וכושר ועוד. על התבנית שתבחרו תוכלו להוסיף תמונות או סרטונים מתוך מאגר האייפון או כאלה שתצלמו במיוחד. בהמשך תוכלו להתאים טקסטים לתוכן הסטורי, לצרף סטיקרים ולבחור צבעי רקע ואלמנטים עיצוביים כיד הדמיון.
בהמשך תוכלו גם לבחור אנימציות, שיפארו את המעברים בין עמודי הסטורי, פילטרים שישדרגו את החומרים, אנימציות טקסט שימשכו את תשומת ליבם של הקוראים ומאגר של רעיונות ויזואליים אחרים.
האפליקציה חינמית אולם שימוש באפשרויות המתקדמות הוא בתשלום לפי מנוי חודשי, שנתי או ללא הגבלת זמן.

PhotoStack: ‏סמן, הגדל, שלח

אפליקציה לניהול התמונות שלכם. בעזרתה תוכלו לשנות את גודלן, לשמור אותן במבחר פורמטים ולסמן אותן ב"סימן מים". בנוסף תוכלו "לארוז" אותן בפורמט ZIP כדי להקל על שיגורן לאחרים ברחבי הרשת.

Foodvisor: לספור קלוריות

רוצים לדעת כמה קלוריות כוללת הארוחה שלכם? צלמו אותה, והאפליקציה, העוסקת בתזונה ובדיאטה, תדע לנתח את הצילום ולספק לכם מידע על הערך הקלורי שלה.

Hiitmi: אינטרוולים

אפליקציית טיימר לאימוני כושר, שתמדוד עבורכם את הזמן הנדרש לכל קבוצת תרגילים במהלך האימון ותשחרר אתכם להפיק את המרב מהתרגולים תוך כדי האזנה למוזיקה.