VMOS Virtual Root Android on Android: מערכת אנדרואיד וירטואלית

אפליקציית VMOS מפעילה מערכת אנדרואיד וירטואלית בסמארטפון, בנוסף למערכת הרגילה. לאחר ההפעלה הראשונית תוכלו לפתוח את המערכת הנוספת בעזרת כפתור שיצוף מעל כל מסכי הבית שלכם. המערכת, אנדרואיד 5.11, מתפקדת בדיוק כמו המערכת המקורית, כולל חנות אפליקציות עצמאית, מגירת יישומים וכל שירותי גוגל. בזכותה תוכלו לנהל באותו מכשיר שני חשבונות של יישומים חברתיים, כמו וואטסאפ ופייסבוק, וכל יישום אחר שלא מאפשר הפעלה של כמה חשבונות במקביל על אותו מכשיר. כך תוכלו לצפות בשני היישומים עובדים במקביל בשתי מערכות הפעלה שונות על מסך אחד, כתמונה בתוך תמונה.
בנוסף אפשר להגדיר את המערכת הנוספת כפתוחה לפונקציות מקצועיות שחסומה למערכת המקורית של המכשיר.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock)

Twobird: כלי חדשני חלופי לג'ימייל

אפליקציית מייל חדשה, כרגע בגרסת בטא בלבד, שמבקשת להשלים את כל מה שחסר באפליקציית ג'ימייל המקורית, בעזרת מבחר כלים המאפשרים גם לכתוב פתקים, לייצר תזכורות, ולהפוך את היישום לכלי שלם לשיפור היעילות.
כלי הפתקים, למשל, מאפשר לשלב פתקים שאתם כותבים כפריטים בתוך תיבת הדואר הנכנס: תוכלו לנהל כאן רשימת קניות, תקציב משפחתי ועוד. תוכלו לבנות אותם גם כטבלאות ולחלוק אותם בקלות עם אחרים, כדי ליצור שיתוף פעולה עם שותפים או בני משפחה, ולקבל מהם תגובות ורעיונות בזמן אמת. זאת ועוד: השליחה והקבלה של הודעות מייל נראות כאן יותר כמו צ'אט מאשר כהודעות מסורתיות.



WallPix: הטפטים של נוט 10

מאגר של רקעים מעודכנים מהקולקציה של סדרת נוט 10, באיכות HD ו-4K, שיכולים לשמש כטפטים בכל סמארטפון המבוסס על אנדרואיד.

BlockSite: חסימת אתרים‏

יישום המאפשר לחסום לגמרי או חלקית כל אתר, יישום או אפליקציה חברתית, או לתזמן מראש זמנים שבהם לא ניתן לפתוח אותם. להורים ולמשתמשים בגמילה מרצון.



Cameraless: חסימת מצלמה

חסימה של פעולת המצלמה במכשיר באופן ידני או אוטומטי (לפי נתוני מיקום וזמן), כדי שלא תשמש למעקב סמוי על ידי גורמים עוינים. החסימה מוגנת בסיסמה.