Calendar AI: ניהול לו"ז חכם

אפליקציית לוח שנה חדשה שמנסה לפשט את תהליך תזמון הפגישות ושיחות הוועידה בעזרת אוטומציה, בינה מלאכותית וממשק נוח במיוחד. עוד לפני שניגשים לקבוע פגישות, כל המשתמשים מתבקשים להזין את השעות שבהן הם זמינים בדרך כלל. היישום גם מאפשר לדעת מראש פרטים חשובים על אודות האנשים שאתם עומדים לפגוש, באמצעות גישה ישירה לפרופילים שלהם ברשתות החברתיות (רק בגרסאות הפרו והפרימיום - החל מ-175 שקל בשנה).
האפליקציה עובדת גם באינטגרציה עם זום. כך ניתן ליצור סדר יום של שיחות וידאו, לעבוד במשותף, לשלוח קבצים וכדומה תוך כדי השיחה. האפליקציה מתורגמת ל-20 שפות (בהן עברית).
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
האפליקציה שתעשה לכם סדר בלו"ז
(צילום: shutterstock)

Dina: Personalized Weather: המלצות אישיות לקראת מזג האוויר

מבין אינספור יישומי תחזית מזג האוויר, Dina (בגרסת בטא) מתייחדת בכך שהיא הופכת את המידע על מזג האוויר הצפוי להמלצות פרקטיות, שיסייעו לכם להתכונן אליו באופן אישי.
לאחר שתמלאו את פרטי הפרופיל האישי שלכם, תוכלו לדעת בדיוק מה ללבוש בכל יום ובכל שעה, תוך התחשבות בנתונים הגופניים ובהעדפות האישיות שלכם: מתי רצוי ללבוש סוודר, באיזו שעה הגיע הזמן לכפפות, ולחלופין - מתי מומלץ להשתמש בקרם הגנה. בזכות הבינה המלאכותית ויכולת הלמידה שלה, ככל שתתמידו בשימוש ב-Dina היא תדע לספק מידע מדויק יותר עבורכם.

One Swipe Notes: פתקים צפים

כאן תוכלו לרשום פתקים ותזכורות מהירות תוך כדי צפייה בווידאו, שיחה קולית, משחק או שימוש בכל אפליקציה אחרת מבלי שתצטרכו לצאת מהיישום שבו אתם נמצאים. את One Swipe Notes תוכלו לפתוח במשיכת אצבע והיא תיפתח כחלון צף מעל היישומים הפתוחים. בהמשך תוכלו להיכנס שוב לפתקים ולתזכורות ולערוך או למחוק אותם כרצונכם.

Voiceliner: פתקים ותזכורות קוליות

עלה לכם רעיון מבריק או סתם משימה שאתם לא רוצים לשכוח? כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההקלטה ולהכתיב ליישום את הגיגיכם באנגלית - Voiceliner כבר תדאג להפוך אותם לטקסט. בהמשך תוכלו ליצור היררכיות ולארגן את הפריטים שהזנתם. תוכלו לערוך חיפושים במאגר הפרטי שתיצרו ואפילו להקשיב להקלטה הקולית המקורית. האפליקציה תוסיף לכל פריט את המיקום הגאוגרפי שבו יצרתם אותו והיא מאפשרת לגבות את המידע בגוגל דרייב.

Sgallery: גלריה מאובטחת

היתרון העיקרי של גלריית התמונות והווידאו הזאת הוא היכולת לשמור באופן דיסקרטי קבצים שאתם לא מעוניינים שאיש מלבדכם, או מלבד אלה שתרשו להם, יראה. תוכלו להסתיר כאן גם קבצים אחרים שאינם תמונות או וידאו ואפילו יישומים.
האייקון של היישום יופיע בדף הבית שלכם בתחפושת של אפליקציית מחשבון והקבצים שתמקמו בה יוצפנו. מי שינסה בכל זאת להיכנס לאפליקציה ייתקל בשרשרת של מכשולים, מהצורך להזין תביעת אצבע, דרך מצלמה שתעשה לו סלפי מבייש ועד לדרישה מזויפת להצגת סיסמה.