לנשום נקי - Smoke Free

אם נגמר לכם מזמן האוויר והחלטתם שסוף סוף הגיע הרגע להפסיק לעשן, תוכלו להיעזר בתהליך שלכם באפליקציית Smoke Free, שזכתה כבר למעל 7 מיליון הורדות ונחשבת למובילה בתחומה. כאן תוכלו לעקוב אחרי כל היתרונות של הפסקת העישון: השיפור בהרגשה הכללית, במצב הבריאותי שלכם וגם בשיפור במצב המזומנים שנשארים אצלכם בכיס.
3 צפייה בגלריה
מעכשיו תוכלו לקבל התרעה בכל פעם שתרגישו שאתם רוצים לעשן. אילוסטרציה
מעכשיו תוכלו לקבל התרעה בכל פעם שתרגישו שאתם רוצים לעשן. אילוסטרציה
מעכשיו תוכלו לקבל התרעה בכל פעם שתרגישו שאתם רוצים לעשן. אילוסטרציה
(Smoke Free/ Shutterstock)
מעבר לחיזוקים שתקבלו מהאפליקציה על ההתקדמות בגמילה, תוכלו לקבל תמיכה מקהילה של אנשים מרחבי העולם הנמצאים בדיוק במצבכם. מסך שלם יפרט את הזמן בו אתם נקיים - ימים, שעות, דקות ואפילו שניות, וכדי להתגבר על רגעי החולשה, תוכלו למלא שאלונים ולבצע מעקב אחרי התחושות ומצבי הרוח שלכם.
וכשתהיו ברגעי חולשה, תוכלו להתכתב עם הצ'אטבוט של האפליקציה ולקבל מידע, חיזוקים אישיים ומבחר טיפים שיוציאו לכם את החשק להצית סיגריה. בונוס: שמם של משתמשים שיגיעו להישגים מרשימים יופיע על לוח התהילה. בהצלחה!
אנדרואיד:
אייפון:
3 צפייה בגלריה
מימין: Snapseed ו- Smoke Free
מימין: Snapseed ו- Smoke Free
מימין: Snapseed ו- Smoke Free
(יח"צ)

גן עדן לחובבי הצילום - Snapseed

אם אתם חובבי צילום מושבעים ועדיין לא התקנתם בסמארטפון את אפליקציית עריכת התמונות הוותיקה Snapseed, מומלץ לעשות זאת בדחיפות. האפליקציה מציעה ארגז כלים עשיר בעזרתו תוכלו לשפר את הצילומים שלכם ולהפוך אותם ליצירות מופלאות.
מיד שתיכנסו ליישום תידרשו לבחור את מהארכיון האישי את התמונה בה תרצו לטפל. למי שמעוניין בטיפול מהיר, יוצגו לכם מתחת לתמונה מבחר פילטרים (תבניות) לשימוש מיידי, בדומה לאינסטגרם. אולם את הערך המוסף של האפליקציה תמצאו תחת כפתור "כלים" - כאן תמצאו את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (עם תפריטים בעברית). תוכלו לכוון את הצבעוניות של התמונה, לחתוך, לסובב לכוון את עקומות הצבע (בדומה לפוטושופ), לשנות בקלות את הפרספקטיבה של התמונה באמצעות כפתור ייעודי ולגרום לתמונה להיראות כאילו צולמה מזוויות שונות.
אפשרויות נוספות יעזרו לכם להפוך כל צילום לדרמטי, וינטג', להוסיף זוהר, טשטוש ועוד ועוד, כיד הדמיון. בסופו של התהליך תוכלו לשתף את היצירות האומנותיות שיצרתם או לשמור אותן בארכיון המקומי.
אנדרואיד:
אייפון:
3 צפייה בגלריה
מימין: Remote App ו-Sponge - Gallery Cleaner
מימין: Remote App ו-Sponge - Gallery Cleaner
מימין: Remote App ו-Sponge - Gallery Cleaner
(ללא)

Sponge - Gallery Cleaner - ניקוי מאגר התמונות והסרטונים

שמה הקליל של האפליקציה הזאת מרמז על פעולת הניקיון לתמונות וסרטונים שתוכלו לעשות באמצעותה בכל רגע של פנאי, כאילו היה מדובר במשחק משעשע או באפליקציית היכרויות.
במהלך פעולת הניקיון יוצגו התמונות או הסרטונים שלכם, ועליכם יהיה להחליט ולסמן את מי למחוק ואת מי להשאיר. תוכלו להפסיק את הפעולה בכל רגע ולחזור אליה בפעם הבאה שתתפנו ולהמשיך בדיוק מאותה הנקודה.
כאשר תיגשו לפעולת הניקיון, תוכלו לבחור בין תצוגה לפי החודש בו צולמו התמונות או על פי אלבומים. תוכלו גם למיין את התמונות לפי גודל, תאריך או שם. היישום מאפשר גם לקבוע תזכורות לביצוע הניקיונות.
אנדרואיד:

לשלוט מרחוק - Remote App

בין אם לטובת שליטה במצגת או סתם לטובת שליטה מהספה על מרכזי המדיה במחשב האישי - Remote App תהפוך את הסמארטפון שלכם לשלט רחוק ולעכבר וירטואלי באמצעותו תוכלו לשלוט בפונקציות במחשב האישי שלכם, בווינדוס וגם במק.
לאחר שתתקינו את האפליקציה בסמארטפון, תצטרכו להתקין תוכנת עזר במחשב האישי. היישום יזהה את המחשב שלכם ותוכלו להתחיל לשלוט ולהפעיל באמצעות הסמארטפון שירותי תוכן כמו נגני מוזיקה ושירותי טלוויזיה (ספוטיפיי, נטפליקס ודומיהם). בנוסף, תוכלו לשלוט גם על כרום ועל דפדפנים נוספים במחשב. ולסיום, האפליקציה כוללת גם מקלדת מספרים להקלדה מהירה ממסך הסמארטפון.
אנדרואיד:
פורסם לראשונה: 16:09, 18.09.24